Viasat - Pilnīgs bardaks
Noslēdzu ar Viasat līgumu pirms vairāk kā diviem gadiem ar automātisko apmaksu. Ar pakalpojumu biju apmierināts, ja neskaita ņirgāšanos ar TV1000 kur rāda anotācijas par labām filmām, kuras nekad netiks rādītas pa šo kanālu, jo tiek iepirktas tikai otršķirīgas filmas. Ja arī kāda trāpās, tad to reklamē un rāda vesalu gadu. Precīzi pēc diviem gadiem saplīsa uztvērējs, garantija bija cauri neko palīdzēt neviens negribēja. Tā kā biju paredzējis mainīt dzīves vietu nolēmu no pakalpojuma atteikties. Tad arī viss sākās. Piezvanot uz Viasat man paskaidroja ka jāsūta e-pasts vai fax ar atteikumu, to arī izdarīju. Pēc diviem mēnešiem man turpināja pirnākt rēķini, zvanīju vēlreiz, teica ka neko neesot saņēmuši, sūtīju vēlvienu e-pastu, precīzi līgumā norādītajā laikā-mēnesi pēc e-pasta nošutīšanas man piezvanīja, gari un plaši bārstīja piedāvājumus, sapratu ka man netic par dzīvesvietas maiņu. Pēc mēneša man atnāk trešais rēķins par pilnu summu, zvanīju atkal, man iepriekšējas trijās sarunās neviens nebija pateicis, ka bankā pašam jālauž automātiskais apmaksas līgums (paši gan var noslēgt), labi anulēju, aizsūtīju arī karti. Pēc mēneša ceturtais rēķins, mistiski nepilni četri lati par TV100o. Zvanu atkal, zoss (nebaidos ši vārda) Viasatā neko vairāk nespēj izdvest, kā es nesaprotot par TV1000. Nošpļāvos samaksāju, kaut neredzu viņus jau četrus mēnešus. Pēc kāda laika man pienāk īsziņa ar Kreditreform draudiem, ka es esot parādā 5, -Ls un mani iekļaušot parādnieku reģistrā. Zvanu atkal, karte neesot nosūtīta, otrā galā sākas sasaukšanās ar kolēģēm, man pārprasa uzvārdu, ā jā jūsu karte jau sen ir pie mums, murgs. Vēl šodien viņu rēgs man velkās līdzi, ik pa pāris mēnešiem kāda dāma piezvana, lai apjautātos vai es negribu viņu pakalpojumus, kad es mēģinu sākt stāstu kāpēc es Viasat klients nekad vairs nebūšu, tiek uzprasīts no kuras pilsētas es esmu un saruna beidzās. Izcils sabiedriskās domas aptaujas, uzņēmuma problēmu apzināšanas piemērs (nezinu kāpēc viņi velti maksā algu šim zosīm). Lai viņiem veicās!
Комментарии (4)
Man ar šo kantori arī bija intresants atgadījums!
Viņi no telefonu operatoriem pērk informāciju, ne jau oficiāli, čomu līmenī, jo kad man piezvanīja, es apjautājos no kurienes viņiem mans numurs, viņi atbildēja, ka tas esot noslēpums. Jautāja vai nevēlos pieslēgt viņu pakalpojumu. Es teicu, ka vēlos. Sarunājām, ka nedēļas laikā piezvanīs tehniķis, atbrauks un uzstādīs aparatūru. Pagāja mēnesis, bet no mehāniķa ne vēsts. Es jau pieteicu Lattelekoma interneta televīziju un man pēc divām dienām atveda aparatūru un pieslēdza. No viasat saņēmu vēstuli ar karti iekšā, bet tehniķa tā arī nav. Zvanu šiem un saku, ka man nevajag viņu pakalpojumu, jo esmu jau pieslēdzies pie Lattelekom interneta televīzijas. Aisūtīju viņiem karti atpakaļ. Nākamajā mēnesī saņemu rēķinu uz 58Ls par TV pakalpojumiem. Atkal zvanu šiem un jautāju kas par lietu? Neko prātīgu protams man atbildēt nevarēja. Tad jautāju- ar kādām tiesībām jūs piestādat man kaut kādu rēķinu, ja es neesmu jūsu klients un līgumus ar jums neesmu slēdzis? Trubas otrā galā atvainojās un viss. Vēl pēc mēneša jau Creditreforms zvana man un tirda par parādu. Es šiem saku, kāds var būt parāds, ja es neesmu Viasata klients un līgumus ar viņiem neesmu slēdzis! Šie saka, ka neko nezinot, bet parāds būšot jādzēš. Tad jau es vairs neizturēju. Uztaisīju konferences zvanu starp Viasat, Creditreform un sevi, tad tas jautājums liekas noskaidrojās. vismaz pašlaik man ir miers, tikai cik ilgi?
VIASAT ĻOTI NEGODĪGS KANTORIS UN NEUZMANĪGS PRET KLIENTIEM UN CITIEM INTRESENTIEM. VIŅIEM LAIKAM TĀDS BARDAKS IR DATU BĀZĒ, KA PAŠI NEKO NESAPROT!!!
Jā pazīstama situācija, ka viņi ne ko nav saņēmuši, arī sūtīju atteikumu uz epastu, nav saņēmuši, pa faksu arī nav saņēmuši, pa pastu, arī nav saņēmuši, kad pateicu, ka nosūtīju ar paziņojuma par saņemšanu, ātri atrada. Tā tas turpinājās 5 mēneši. Murgs
Ja ja ar tiem e-pastiem tā ir, kādus pāris mēnešus šos tirdīju par tēmu: ja es maksāju par gadu (tā arī norādīju savā pieteikumā) vai man pienākas atlaide kā automātiskā maksājuma gadījumā. Pa telefonu paskaidro jā tā stājas spēkā maksājumiem sākot no 6 mēnešiem. A rēķins pienāk bez tās atlaides + vēl kaut kāda debīla maksājumu programma kuras klients kļuvu ne savas gribas pēc īsāk sakot garš stāsts bet savu es panācu.
Pēc pāris šī kantora izpausmēm sapratu, ka muti dzesēt ar tām "aitām" toč nav jēgas jo katrs jauns eksemplārs stāsta ko citu (versiju daudz, bet eksemplāru liekas vairāk pa trīs nav :) tas tā) pārgāju uz saraksti caur viņu web lapu un viņu e-mailiem. Web lapu varat neizmantot ja rakstat ko savādāk kā "VIVA ViaSat" to es sapratu ne uz reiz bet turpinot zvanīt un prasīt rakstiskas atbildes uz maniem jautājumiem (tas viņiem ļoti nepatīk ;)) beigās iedeva kaut kādu e-mail, bet bez aizsūtīšanas un pārzvanīšanas par saņemšanu un atbildes nosūtīšanu atbilde bija jāgaida kādu nedēļu.
mums tiesi tas pats stasts, nevareja no viniem atkratities kadus 3 menesus...ligumu uztaisijusi loti viltigu, ka lauzot to jamaksa sods...ja viniem piezvana uz ofisu katru reizi pacel cita zoss un neviens neko nezin bet ipasnieks tik sez igaunija un ievac naudinu...nu super un galvenais tur vispar nebija ko skatities...musu valsti viss iespejams