Viasat - Negodīgu līgumu uzspiešsana
Viasat rullē!!! Punkts no jaunā viasat līguma:
7. VIASAT izsniegto rēķinu nesamaksāšanas līdz tekošā mēneša pēdējam datumam gadījumā, pakalpojuma sniegšana Klientamtiks pārtraukta un atjaunota tikai pēc pilnīgas rēķina apmaksas. Ja VIASAT ir bijis spiests pārtraukt pakalpojuma sniegšanu nesavlaicīga rēķina apmaksas dēļ, Klientam par pakalpojuma sniegšanas pārtraukuma laiku ir jāmaksā VIASAT abonēšanas maksa pilnā apmērā kā par sniegtu pakalpojumu.
Tas ir vis čistākais monopols. Viņi jau laikam iedomājas, ja cilvēkam rēķins ir kavēts, tad jau noteikti ļaunprātīgi. Un kāda hrena pēc man un citiem būtu jāmaksā par nesaņemtu pakalpojumu?????????
Комментарии (21)
Manuprāt, viasat līgumā viss ir korekti. Tava izvēle - negribi neslēdz līgumu.
Esmu viasat kliente, bet noteikti šo "bezmaksas" un lielisko līgumu pratēju uzņemumu nevēlēšos atbalstīt kā tikko beigsies līgums. Un esiet uzmanīgi! Ja jūs laicīgi mēnesi pirms līguma (2 gadi) beigšanās nebrīdināsiet, ka vēlaties pārtraukt šo "līgumu", tad tas pagarinās "automātiski"! Turpināsiet maksāt šiem izspiedējiem. Un par dekodera kvalitāti vispār no comment, jau trešo nomainijām. Un visu šo laiku ir jāmaksā par neko, kā arī pašai jābraukā, jātērē laiks un nauda! Viennozīmīgi slikts serviss.
latelecomam arī ir sodi.. līgums paliek līgums, pirms paraksti, izpēti visu kārtīgi. tagad jau par vēll pīkstēt.
da kāds vēl monopols. Viasat ir normāla firma..
cik te visi var čīkstēt par viasat. apnicis jau. un visas sūdzības pārsvarā par to, ka netiek līgums izlasīts. nu, dumiķīši, paši vainīgi esat, ne jau viasats. man pašam nav tv, tāpēc ir miers.
Ja nepildi saistības- viņi var nodot informāciju trešajām personām, tātad Creditreform, savukārt līgumā ir punkts, ka klients problēmu gadījumā no savas puses trešo personu uzaicināt nedrīkst. Tātad tendenciozs līgums
pedarasrtu firma...
Līgums viasatam ir okei, problēma ir pašos klientus, kas domā, ka viņiem kāds dos visu par baltu velti.. ja visu nomaksā laikā, Viasatam ir visizdevīgākais piedāvājums.
Visizdevīgākais piedāvājums ir viasats uz šāri.
patriec to viasatu. nekur nav uzpiests ka pēc diviem gadiem līgums pagarinās automātiski. kautkāds idiotisms. nekur tādu hujiņu neēsmu redzējis. izsaka man kautko tās 30 dienas na...
Paga, paga, vai tik nepērk uztvērēju ar antenu par akcijas cenu? Tas būs tas pats, ka mobilais pa 1 latu, bet abonēšanas maksa nopērk to aparātu. Patiesībā par viasat ir jamaksa arī tad, kad TV ir apnicis, bet Tu turpini skatīties lauka pa logu, jo tur ir interesantāk-jaunakās ziņas, dažādi seriali no kaimiņu dzīves un arī dzīvnieku pasaule, kurā ruņči mekle otrās pusītes, uztaisa pa bojevikam utt.
runa iet pēc 2 gadi un tt. paiet 2 gadi un es par to preci jau sen esmu nomaksājis. tu kad pērc mobilo tevi tak nepiesien mūža galam. termiņš beidzas un es izvēlos vai turpināt līgumu vai neturpināt. vai tad kuram katram stāvēs galvā tās 30 dienas???
Frāze līgumā auttomātiski pagarinās, šī frāze tauta ir sastopama ļoti daudzos līgumos nozīmē, ka jūs varat atteikties, bez soda sankcijām, iepriekš informējot par to. Jūs taču ja vēlaties beigt darba līgumu par to arī darba devēju informējat, tātad, kā Viasat var zināt, ka jums viņu tv ir apnikusi, ja paši neinteresējaties, tad automātiski tas nozīmē, ka turpinat skatīties.
pofig, pēc divu gadu līguma kad gribu tad atsakos. nafig kautkas ir jāuzpiež. brīnums ka nepagarina automātiski uz 10 gadiem na.
ja beidzas ligums, ligums pagarinas uz nenoteiktu laiku. t.i vai nu jus pagarinat un vienojaties ar specialistu par ipasi izdevigu cenu vai atsakaties visppar, neviens jums viasat neuzspiez, gribam-nemiet, bet neaizmirstieet maksat abon maksu, negribat -ejiet pie cita operatora, kadas problemas?
Cilvēku muļķībai nav robežu :)
Visi šie neapmierinātie izklausās pēc tiem, kuri par velti bija sadomājušies dabūt nez ko. Lasiet līgumus, izvērtējiet piedāvājumu un savas iespējas. Un pēc tam pieņemiet lēmumu par līguma slēgšanu vai neslēgšanu!
Tauta, ko Jūs peraties??? Tas ir pilnīgs metiens no šī burvīga operatora puses. Jā līgums ar pazemināto maksu ir 2 gadi, pie nosacījuma ka 30 dienas iepriekš jāpaziņo par pārtraukšanu(29 diena nederēs vairs) un tad sakas interesantakais. Līgums pagarinās automātiski uz 2 gadiem, kuru ar visu cieņu tu vari uzteikt tikai 90 DIENAS iepriekš..., vot tas jau ir juridiskais hīts... Plus visam ja nemaksa ar auto maksājumu(no swedbank), tad + 1.60Ls Murgs pilnīgs...
Piekrītu, ka netika veikta līgumu lasīšana, bet... esmu klients no 2004, līguma nosacījumi ir mainīti vienpusēji un vairākkārt. Viņu grozījumi mājas lapā ir jālasa biežāk par Latvijas vēstnesi... Nelasīji, noklusēji, tas nozīmē - piekriti... PILNĪGS METIENS ŠĪ KOMPĀNIJA. Par pakalpojumu arī samērā daudz ir ko bilst... Ko mēs skatamies par to naudu - skandināvu/mūzikas un citas drazas kanālus...
tik dažādi komentāri, bet- lielākoties visiem ir taisnība...
Jā- daudzi bļaustās par to kas līgumā skaidri ir atrunāts (paši vainīgi, ja nelasa!)
Jā- kamēr esi labs viņu klients, ar noslēgtu līgumu, cītīgi maksā rēķinus (labāk gan esi noslēdzis automātisko maksājumu), tikmēr problēmu nav nekādu. nju... varbūt kāds tehnisks sīkums kādam kādreiz atgadās, bet tas taču jebkuros apstākļos ir loģiski, ka nekas nav mūžīgs/perfekts.
BET- tikko tu cilvēks sadomāsi līgumu vairs nepagarināt, tā sākas... (pat punkts punktā izpildot līguma prasības)
Viena no problēmām- nav vienotas vadības sistēmas viņiem! Pat ja izdodas zasvanīt to paaugstinātās maksas tālruni (24sant/min), tad ar katru zvanu, izdodas sazvanīt citu operatori (loģiski) un visticamāk viņa par iepriekšējām vienošanām utt. neko nezinās. Kā arī noteikumus katra pasniegs citādi (vai tad katra savā firmā strādā?)
Konkrēts piemērs: 3 mēn pirms līgums beigām tika nosūtīts atteikums, saņēma- zvanīja, mēģināja atrast kādu iespēju pagarināt sadarbību. No piedāvātajiem variantiem piekrita mainīt paketi uz pamata un maksāt 5.90 mēn (pārslēgt jaunu līgumu). Ok, jāgaida jaunais līgums... Līgums tā arī netika atsūtīts, taču tā vietā vecajam beidzoties, pienāca kārtējais rēķins par Zelta paketi- kaut kādi 15, + lati un gada abonēšanu kopumā 27.10Ls. Sazināties ar viasatu neiespējami- e-pastu neatbild, sazvanīties- ziniet, ar tādu zvana maksu pēc pāris minūtēm apnīk klausīties mūziciņu.
ok, ka ne, ne... nekas nebija nokavēts, un līgumā (vecajā protams) noteiktajā kārtībā karte tika nusūtīta atpakaļ.
Ko tagad? tagad pats par sevi saprotams- nāk rēķini un brīdinājumi. Uz ierakstītu vēstuli ar lūgumu atbildēt rakstiski- atbildes no viņiem nav. zvanīja kkāds tur viasat cilvēks, pieklājīgi izrunājās, noskaidroja situāciju, atzina, ka tāda operatoru/kompānijas darbība nav normāla... un ko? ... rēķini pēc nelielas pauzītes turpina krāties kaudzītē. Tā lūk!
Nav tik traki! problemas ir ar birokratiju taja kantorii.
Radas vajadziba parregistret ligumu(obligatais jau razbeidzas) uz citu personu.
Zvaniju uz klientu(lohu) apkalposanas dienestu reizes 3, kamer kadam labpatikas ar mani sakontakteties(pec draudiem par liguma lusanu). Tad, ka likas sakartoju visas formalitates, otra persona aizsutija parakstitu ligumu, nosledza automatisko rekinu apmaksu banka, un... jaaaa... man pienaca jauns rekins par pilnu summu! Klientu dienests to anulet atteicas, gaidiju 3 dienas uz klientu SPECIALISTA zvanu. Izradas- lai saktu vai beigtu ligumu pietiek ar telefona zvanu, bet man vajagot 2 iesniegumi un 2 pases kopijas! P/////! Vieniga jega- anuleja(?) rekinu.SECINAJUMS - sutiet vinjus pupas!
Nu Antri, jocīga gan Tev domāšana :)
Tu raksti: "Viņi jau laikam iedomājas, ja cilvēkam rēķins ir kavēts, tad jau noteikti ļaunprātīgi."
Un kā tad Tavuprāt ir jābūt? Viņiem ir jāveic izmeklēšana, kurš klients kavē aizmāršības dēļ, bet kurš ļaunprātīgi? :)
Ja laikā nav samaksāts, tad ir sankcijas. Tas ir atrunāt līgumā, kuru Tu parakstīji. Par ko te vēl runāt?