Viasat - Krāpnieki
VIASAT labāk neņemt nekad - pietiek izlasīt viņu līgumu kad kļūs skaidrs ka problēmu būs daudz, bet ja vispirms paraksta un tad lasa jau ir par vēlu. Bet lai būtu vēl jautrāk Viasat aparatūra ko itka pēc akcijas dod bez maksas - ir derīga tikai miskastei, tik sliktu aparatūru pat krievi neražo, bet viasat kaut kur izrok. Un galvenais ka nevienu citu likt nevar jo redziet kartes kas atļauj legāli skatīties TV ir piesietas pie konkrētā brāķa ko viņi sauc par uztvērēju. Pašu darbinieki ir nekompetenti un izskatās ka viņus vēl speciāli trenē kā labāk tēlot muļķus. No vairākiem zvaniem ar jautājumu kas notiek pārsvarā ir atbilde es nezinu un/vai dators nestrādā un ieteikums izslēgt to brāķi uz ne mazāk kā 20min no visiem vadiem un strāvas (dažreiz palīdz). Un pēc šādas kompānijas darbības amatpersonas brīnās kāpēc Latvijā pieaug pirātisms, drīzāk jājautā kurš normāls cilvēks pēc šādas attieksmes vēl gribēs legāli godīgi maksāt.
Комментарии (69)
O, jā-es arī izbaudu Viasat laipnību.Blēži, blēži un vēlreiz blēži.Man bija līgums uz diviem gadiem.Arī man negāja ta dekodera kaste-nomainīja pret garantiju.Tā arī negāja, bet V-darbinieks ņotēloja muļķi.Nu, neko-samierinājos ar brāķīgo kasti un Tv skatījos pēc dekodera garīgā.Nu, esmu izmocījusi 2 gadus un prātoju kā noslēgt.Vasarā vispār neskatos.Tiklīdz Viasat uzzināja, ka vēlos noslēgt pakalpojumu, tā zvans klāt-Piedāvājums uz diviem bezmaksas mēnešiem-tjip, kā patstāvīgam klientam atlaide:D:D:D.Nodomāju, nu Ok, lai sūta jauno piedāvājumu.Pamatīgi sasmīdināja-piesolītie divi mēneši bij līgumā ierakstīti, bet pēc tiem, tālāk man būtu jāmaksā abonēšana 17.10. un visam piedevā līgums atkal uz diviem gadiem.Kkāds vājprāts, ar kuru galu viņi tur domā.Jo ilgāks klients esi, jo vairāk jāmaksā.
Ceru ka drīzumā tikšu no tā VIASAT vaļā.
VIASAT, salīdzinājumā ar visādiem Baltkomiem, utt. ir visjēdzīgākais piedāvājums un cenas. piemēram, Lattelecom televīziju man piedāvāja ņemt komplektā ar netu, kuru man nevajag. Pagaidām esmu apmierināts gan ar kanālu kvalitāti, gan izcenojumu. Izklausās, ka daudzi neizlasa līgumus, un pēc tam paši dusmojas par savu vieglprātību.
Mans stāsts nedaudz savādāks. Man jau līguma laiks 24mēneši pagājis, bet tā kā biju ņēmis atvaļinājumu, par attiecīgo mēnešu skaitu līgums pagarinājās. Problēma tā, ka pēc 24 mēnešiem ~12Ls vietā nepamatoti pienāca rēķins ~15Ls, to izlaboja, esot bijusi kļūda automātiskajā norēķinu sistēmā. Pēc tam PVN likmei mainoties no š.g. februāra mainījās maksa, bet janvāra rēķinu viņi nepaguva atsūtīt, neesot paspējuši sagatavot izmaiņas. Tā kā biju uzlicis ierobežojumus automātiskajam maksājumam, februāra nepamatoti augstais rēķins ap~35Ls neapmaksājās automātiski. Nepamatoti tādēļ, ka atkal viņi bija sākuši skaitīt nevis ~12 bet ~15Ls +kartes gada maksa. Gribēju, lai pieliek maksājumu pie nākamā automātiskā maksājuma, bet viņi to neizdarīja.
Tagad maksājums ir pilnībā veikts, tiesa gan ar kavēšanos, bet ne jau es aizkavēju viņu naudas iekasēšanu- viņi paši nebija laicīgi janvāra rēķinu atsūtījuši. Tā kā nebija laiks sekot viņu aktivitātēm, maksājums no rokas aizkavējās. Ja būtu ļāvis šiverēt pa manu kontu kā pa savu kabatu, problēmas jau nebūtu bijušas.
Tagad man ir darīšana ar Creditreform, kur it kā nesamaksātie 3, 29Ls ir partapuši par 3, 29+10Ls par pakalpojumiem. +vēl rēķinu vairākkārtēju zvanīšanu uz 67060504, kuri diemžēl 2 nedēļu laikā nav atsaukuši prasību Creditreformai. Nesen zvanīju, man ieteica vēl gaidīt. Ar Creditreform sarunāju termiņa nobīdi par nedēļu, jo prasības no viņiem ir jāizpilda dažu dienu laikā. Izskatās, ka vienkāršāk ir samaksāt un netielēties. Negribu problēmas ar bankām un paņemtajiem patēriņa kredītiem.
Pats labākais, ka man Viasata piedāvāja bezmaksas mēnešus kā kompensāciju par šo incidentu. Interesantākais ir tas, ka lai es to varētu izmantot, jāslēdz līgums uz 12, 24, 36 mēnešiem, atkarībā no bezmaksas mēnešu skaita.
Jā un kāds cits no Viasata man tomēr teica, ka par rēķina samaksas kavēšanos būšot vēl soda procenti jāmaksā.Kā jums patīk? :)
Paldies tiem kas tika līdz galam. Katrā ziņā, ja nav citas izejas, pat tad neieteiktu saistīties ar viņiem. Drīz būs virszemes digitālā TV, tur kvalitatīvāk kā analogajā varēs redzēt Latvijas kanālus, bet pārējo, paldies, labāk nevajag...
Katrā Latvijas rajonā Viasatam ir meistari, kuri veic aparatūras uzstādīšanu, klienta instruktāžu. Ja Jums kolhoza elektriķis, vai paši, bez kādām zināšanām šajā lietā esat uzstādījuši, nu tad vainojiet paši sevi ! Tuvākā meistara telefona nummuru var uzzināt tai pašā klientu apkalpošanas centrā - 67060550. Saprotiet to, ka satelīta raidītājs atrodas kosmosā virs ekvatora vidēji 36 000 km no Zemes un 5 mm neprecizitāte jau ir ļoti daudz. Meistariem ir attiecīga aparatūra un zināšanas šajā jomā. Visi meistari ir izgājuši konkursu Viasat, apmeklē informatīvus kursus utt, piemēram par HD tuneru noskaņošanu. Darīsim katrs savu darbu !
nu viņiem kaut kas pozitīvs ir tomēr parādījies - hd dekoderi un Nat Geo hd kvalitātē. ā, un par meistariem arī nav ko piekasīties, man gadījais tīri sakarīgi džeki no Viasata :)
piekrītu negatīvajām atsauksmēm. vienkarši negodīgs kantoris. Mēģina tikt pie jauniem klientiem, bet patstāvīgajiem nepiedāva neko. Mājas lapā atrast normālu informaciju par kanāliem, kādās grupās sagrupēti cik maksā, nevar. Kad sazvanīju, tad mutiski operators kaut ko nobēru. palūdzu vai patstāvīgajiem klientiem ir kādas atlaides. Atsūtīja uz E-pastu piedāvājumu pārslēgt līgumu kurā protams atzīmēts, ja 24 mēnešu laikā grib lauzt līgumu jāmaksā soda nauda. 3 mēnešus skaties pa 7.99 pēc tam viss pa vecam :) . Uz urrā viņi nekaunīgi strādā.
Tiešām viasat ir galīgais mēsls viņa pakalpojumus izmantoju 4.gadus .Viss pietiek kratos nost.Kvalitāte slikta ekrāns raustās visu laiku.Jauno līgumu atsūtija tādu ka cilpa jāliek kaklā.Kurš normāls cilvēks to parakstīs.Piekrītu visiem ieprieksējiem komentāriem.Iespējams kāds zina normālu pieslēguma veidu.Palīdziet, lai nav dārgi un ir ko skatīties.Paldies.
Manai tante arī uzķērās uz reklāmas āķa! Viss jau būtu labi - atbraucu, uzstādiju, pieslēdzu, bet kad viņa ieslēdza tv, tad sākās histērijas- zinot, kādas ir krāsas uz zemes raidītam signalam, salīdzinot caur kosmosu kodētam- atkodētam - krāsas bija pilnīgi nedabiskas... Tantukam histerijas...ES VAINīGS!!! Un pieradi 80 gadu vecam cilvekam, kas ir vainīgs!!!
Es domāju, ka esmu vienīgā, kurai ar šo kantori ir problēmas.Tas burvīgais informatīvais tālrunis kur piezvanot, neviens nav spējīgs atbildēt uz jautājumiem, kāpēc viasat nozog naudu no klienta konta.
Viena mēneša laikā tiek atsūtīti vairāki rēķini, paši nezin ko sūta.
Informatīvais tālrunis viņiem strādā ļoti labi! Man radās jautājumi par automātisko rēķinu nomaksu, laipna meitene visu paskaidroja, nekādu problēmu!
Es nesen pieslēdzu Viasat, bet līdz šim nevienas no šeit minētajām problēmām nav bijušas un viss strādā ļoti labi. Arī vairākām paziņām un draugiem ir viasat, un viņi nav sūdzējušies.
Jāizmanto šaringa iespējas, ja tadas ir.
Plusi:
1.nav saistības ar kompāniju - viņi nevarēs čakarēt.
2.jāmaksa mazāk.
3.var paņemt kaut vai "Ntv Plus" ar daudz kanāliem par salīdzināmi nelielu mēneša maksu.
4.nav pierādams, ka pirātisms - neviens nevarēs patērētajam kaut ko iesmerēt par "pirātismu" vai "kartiņu klonēšanu"
Bet nu ir arī liels mīnuss:
Ir jābūt labam Interneta pieslēgumam.
Mans stāsts ir šāds.
Biju viasat clients vairāk kā 4 gadus.Maksāju no sākuma par diviem TV 13Ls mēnesī.Tad ar PVN pacelšanu maksa uzkāpa līdz 18Ls[itkā nesakrīt, bet nu labi] Turpināju maksāt.Š.g.augustā beidzās mans līgums ar šo kantori kuru uzreiz tā nepiefiksēju.Nākošajā menesī t.i. septembrī šie man atsūta rēķinu jau 24Ls.Zvanu prasu kas par lietu?
šie man saka : pacik līgums beidzies tad maksa sanāk tāda kā tiem kas skatās bez līguma noslēgšanas.[bet es visus 4 gadus godīgi un kārtīgi biju maksājis]
Nu labi .Saku šiem ka atteikšos no viņu pakalpojumiem.Šie man uzreiz piedāvā 3 mēnešus bez maksas un pēctam 22Ls mēnesī, slēdzot ligumu uz 24 mēnešiem.Es šiem saku ka padomāšu līdz rītdienai.
Nākošajā dienā zvanu lai ateiktu viņu pakalpojumu, jo biju tā nolēmis un pieslēgt Lattelecom interaktīvo TV, kura mēneša maksa ir 8Ls. Sazvanīt uz pakalpojuma
atteikšanu protams nav iespējams.Pusotru stundu nosēdēju pie telefona kamēr pacēla, kā rezultātā telefonam rēķins 6Ls klāt.Labi, saku ka vēlos atteikties no pakalpojuma.
Protams operātors cits[nejau tas ar ko vakar runāju].Kā tad es tā un ko tad es skatīšoteis, beigās saka ka viņi varot piedāvāt 3 mēn. bez maksas un pectam 15Ls mēnesī[runa ir par diviem TV] Es saku ka esmu izlēmis un basta.Šī man saka ja tas esot pa dārgu tad viņa varot piedāvāt vienam TV par 5Ls mēnesi.
Atteicos no viņu ''smirdīgā'' kantora.
Skatos tagad Lattelecom interaktīvo TV 2televizoriem un esmu ļoti apmierināts.Jā un attēla kvalitāte viasatam arī ''smird'' salīdzinoši ar interaktīvo TV.
Esmu viasat klients gadu. maksāju 9, 90Ls mēnesī.Nekādu problēmu man ar viņiem nav bijis, ko nevarētu teikt par Lattelecom, kas man bija pirms viasat- attēls raustījās, kanāli te bija, te pazuda. tad uzzināju, ka man vēl būs jāmaksā viņiem pāri 100ls par digitālās tv uzstādīšanu, tad nu pasūtīju viņus un uzliku satelītu.
Zigmār- par attēla kvalitāti gan tu kļūdies, jo tas ir skaidrs, ka viasatam bilde ir labāka- Bitreit 4mbit/sec, bet ltc- 2 mbit/sec, nu un kā tu vari teikt, ka viasatam ir sliktāka kvalitāte..ja nu vienīgi šķīvi biji pielicis kā idiots ;)
Katrs ņem to, ko izvelas par labāku. Lattelecom kabelis ir drošāks un stabilaks.Nereti dzirdēti stāsti, ka Saules aktivitātes dēl var gadīties satelītu darbības traucējumi.Tad nu kabeļus, kas iet pa zemi tas neskar. Par viasat daudzi stāsta šausmu stāstus ar rēķiniem, visādām soda sankcijām utt. Galvenais mazliet pacietību-drīz tāpat pa gaisu raidis ciparos visu. Kas gribēs vairāk kanālus, tas droši vien dabūs pirkt karti, ko iebāzt tajā uztvērējā.
Mr Djego, signāls, kas iekš Lattelecom TV, tāpat no ārzemēm nonāk caur satelītu, tā ka Saules aktivitātes ietekmēs visas TV neatkarīgi, kur un kā tā tavā telekastē nonāk.
Pašam pagaidām ar Viasat problēmu nav, un atteikties arī nav iemesla. Tiem, kuriem kādu iemeslu dēļ Viasats ir uzrīdījis Creditreformu, iesaku ņemt vērā, ka pēc Civillikuma parāda cedēšana bez brīdinājuma vispār nav likumīga, tāpēc šādā gadienā nomaksājiet pa taisno Viasatam viņu parāda daļu un Creditreformu sūtat dillēs.
Ja, vinji jau ka gadu nevar atsutit normalus rekinus un visu laiku atsledz signalu, kad visu izmaksaju, atsutija rekinu, ka vispar nebija maksats ar gada sakumu, kad zvaniju iztereju lielu summu zvaniem, pateica lai aizsutu maksajumus pa pastu, tad gaidiju menesi neatbildeja, tad atkal atsutija to pashu lieliu rekinu un pateica, ka nekadus drukatus maksajumus pa pastu nesanjema, tagad aizsutiju faksu un tapat nekadas atbildes, tik sudzas par nemaksatiem tjipa rekiniem! IDIOTI!
IISTĀKIE KRĀPNIEKI!!! ZAGĻI!!! BŪŠU LAIMĪGA TIKUSI VAĻĀ NO ŠIEM NELIEŠIEM!!!
JĀIESŪDZ TIESĀ TOS PI...
Esmu Viasat klients trešo gadu un līdz šim nav bijušas ne mazākās problēmas. Gandrīz vai sāku domāt, vai es kāds izredzētais? Palasot līgumu, neapšaubāmi ir skaidrs, ka bez soda naudas to nav iespējams lauzt, neatkarīgi no tā, cik ilgi esi bijis klients. Un ja grib lauzt vēl tai lailā, kad līgumā ir noteiktas atlaides vai subsidēta iekārta, tad soda nauda var sasniegt pavisam smuku ciparu.
Bet tas viss ir aprakstīts līgumā!!