Viasat - Klientu mānīšana
Šitam kantorim netikai pietiek bezkaunības manīt un krāpt klientu, bet viņi vēl atļaujas katru otro nedēļu uzzvanīt un pavaicāt: "Vai negribat iegādāties viasat." Lai arī 100 un 1 reizi ir pateikts, ka es labāk iztikšu vispār bez televīzijas, nekā kaut pa velti izmantošu viņu piedāvātos pakalpojumus. Laikam jāiesaka viņiem normāla CRM sistēma, lai beidz tramdīt bijušos klientus. Nezinu nevienu bijušo viņu klientu, kas gribētu atgriezties.
Комментарии (1)
Intersesanti, kas viņiem ļauj līst datu bāzēs un meklēt svešus telefona numurus.
Bāžās bezkaunīgā veidā virsū.
Tāpēc, ka viņiem ļoti daudz klientu atsakās no viņu pakalpojumiem, cilvēki nav vairs tadi muļķi, kurus var uzmest uz naudu.
Uzbāzīga un pretīga firma. Tad kad viņus pasūta vienu māju tālāk, tad vismaz ir miers.