Viasat - Katru dienu "uzkarās" attēls
Iepriekš par attēla kvalitāti sūdzību nebija. Tagad jau kādu otro mēnesi, katru dienu "uzkarās" attēls. kā vienmēr - "na samom interesnom meste". pēc dažām sekundēm filma turpinās it kā nekas nebūtu bijis, bet tu cilvēks paliec zīlējot, kas tur pa to laiku noticis. Bez tam šo mēnesi atnāca rēķins, un klāt pie parastās abonenta maksas, pielikts gada kartes īres maksa PVN18% Ls 4, 90 . viasat fui!
Комментарии (21)
Šinī gadījumā vainīgs nebūs VIASAT. Tikai un vienīgi slikts signāls. Kaite ir jāmeklē antenā, drīzāk, ka sagriezusies vējā.
A par to kartes gada maksu- vajadzēja izlasīt līgumu pirms parakstīšanas- tur viss ir rakstīts. TĀ KĀ ŠOREIZ VIASATAM NAV PAR KO PIESIETIES.
uz vēju diez ko vainu nelieku, jo visas nepatikšanas sākas pēc 15.00. lietus laikā, gan antena vainīga, jo galīgi televizors atslēdzas. un vēl neieteiktu likt antenai trīs galviņas. jēgas nav nekādas, tikai nepatikšanas.
abonēju VIASAT jau kādus 5 gadus, līdzšim gada kartes īres maksa maksa bija 3ls gadā.Arī mani izbrīnīja šī maksas izmaiņa, jo slēdzot līgumu pirms 5 gadiem, līgumā skaidri un gaiši ierakstīts - zelta kartas īre 3ls gadā!Tiešām fui VIASAT.
Ja ir normāli noregulēta antena, tad LIETUS NEIESPAIDO. Iespaidot var tikai sniegs, ja aplipina šķīvi.
antenu regulēja meistari, par ko samaksājām Ls 60. mums ir divi televizori, kas lietus laikā abi parāda, ka nav signāla. un par to iepriekšējo, ka bilde "uzkarās", citreiz abiem noštopējās, citreiz vienam. un nav atšķirības vai pa abiem tiek rādīta viena un tā pati programma vai nē.
un kad pienāk tev rēķins pa 2 mēnešiem uzreiz, kaut esi jau vairākas reizes zvanījis un pa to jau vienojušies ka rēķins pienāks 1 reizi menesī!!! tad tiešam ir FUI!!
Nu labi, vaino tik visā VIASAT, ja tā ir vieglāk, un neklausies kompetenta cilvēka viedokli.
nu nepatīk man tas viasat. sākot jau ar viltīgajām reklāmām. pieteikumu aizpildīju internetā. tur bija prasīts - vai vajag palīdzību antenas uzstādīšanā. tad nebija rakstīts, ka par to papildus jāmaksā, un, ka meistars ir no citas firmas. tomēr mums laikam paveicās, jo meistars bija klāt pēc trim dienām pēc kastes atvešanas. cik esmu lasījusi, tad citiem esot jāgaida krietni ilgāk.
vienreiz sev par nelaimi atklāju, ka televizors nerāda tv6. piezvanot un izstāstot savu bēdu, meitene laipni piedāvāja palīdzēt noregulēt. regulējām līdz tam brīdim, kamēr viņa izsaucās - ak! jums ir trīs galviņas! tad es jums palīdzēt nevarēšu! tur ir jāsauc meistars. tas atkal izmaksāja 25Ls.
visumā, pēc tā ka viasat un unisat pirmajos trijos mēnešos sadalīja manus Ls 160, biju jau nomierinājusies. tikai tagat, kad man atkal piedāvā izsaukt meistaru...
Piekritu "J" personai, kopuma te palasot esmu sastapusi tikai vienu personu(J), kurs runa patiesam kompetenti un liguma noteikumiem atteicigi, parejie ka parasti vaino citus t.i viasat un neieklausas padoma...Milie viasaT klienti, izlasiest ligumu pirms parakstisanas un ja esat ar mieru tad parakstiet, uzziniet visu Jums svarīgo informaciju, lai pēc tam nebūtu tādu frāžu kā " man neviens to neteica utt"
man visu laiku raustas kanāli signāla kvalitāte ir laba un laukā vējšs arī nav, kur man meklēt vainu, tā ir tikai viņu vaina atteikšos pēc iespejas atrak
Gunti, kas Tev par uztvērēju? Ar tiem pa latu signāla kvalitāti rādīs labu, bet patiesībā tā nemaz nav. Signāls ir jāieregulē un jāpārbauda ar normālu uztvērēju.
Jaa... antena te galīgi nav pie vainas... Arī musmājās ir ikvakara rituāls - zīlēšana - kas notika to minūšu laikā, kad filmas vidū pazuda signāls... Un tā katru vakaru.
Arī meistars bija, vainu neatrada, ieteica tikai nomainīt dekoderu...
TIkko saakas sals, probleemas ar signaalu, sevišķi vietējiem kanāliem.
Viasats ir suudiiga kompaaanija. Signaala kvalitaate raada ap 80% un vienalga kaa sisteema aptuveni 19 - 21 laikaa karas augšaa. un ne man vieniigajam. Par turpmaako sadarbiibu nav ne runas. kaa tik liigums beigsies-čau.
Ir dienas ka viasats visiem karās, bet ir arī ka viss ir kārtībā.Vaina jau vien viasatā ir, bet viņi to neatzīst.Tas tai kompānijai slavu nedara...
Tieši tāda pati problēma, ka uzkaras .Sākumā domājām, ka tiešām antenas vaina vai, ka, bet tad apjautājot paziņas, izrādās visiem ir šī problēma!!!
Ko darīt????Ja līgums ir jāpilda, bet kvalitāte, tad mani neapmierina!!!
Cilvēki, cilvēki, Jums visiem krīze galvu saspiedusi??? Nezina cēloņus, bet gudri spriež.
Ja meistars saka, ka vaina dekoderā, tad dekoderā, ja Jums apkārt aug koki vai dzīvojat džungļos, tad paši vainīgi. Ja šķīvis izļurkājies, tad viņš ir jāpieskrūvē, (t.i.jāpievelk). Kad Jūs nopērkat mašīnu un pabraukājat pa berdēm vai mašīnai kaut kas notiek, vainojat firmu, kas ražo? Vainīgi ir apkārtējie faktori (ceļi, laika apstākļi utt.), nevis FORD, SUBARU vai HONDA.
man tāda pati problēma, ka uzkaras, Arii domājām, ka tiešām antenas deelj, bet tad apjautājot paziņas, izrādās visiem ir šī problēma!!!
tādi čīkstuļi, kas visā vaino firmu. piekritu Jānim! sekojiet taču līdzi, kas notiek ar jūsu šķīvi, jo to, ka, piemēram, snieg sniegs, neietekmē viasat. parasti, ja man ir kāda problēma, pazvanu uz viņu tālruni, tad viss tiek izskaidrots, kas un kā! vienreiz pēc vētras vajadzēja nedaudz paregulēt šķīvi un viss bija o.k.