Viasat jeb TvplayHome - Viasat jeb TvplayHome/ Slikts serviss, krāpšana
Nevienam neiesaku šo pakalpojumu iegādāties. Kad iegādājāmies šo pakalpojumu (viasat) , tad mums bija televīzija ar ieraksta funkciju un pakalpojums tik tiešām bija labs, bet, kad sāka pāriet uz tv play home, tad tik sākās zili brīnumi. Pakalpojums nebija pieejams tādā kvalitātē, kā iepriekš. Uzņēmums paskaidroja, ka līgumā neesot šīs funkcijas mums paredzētas. Tad rodas jautājums, kāpēc līdz tam tās mums bija piešķirtas? Tā ir klienta maldināšana. Laikaposmā, kamēr likums paredz atteikties no pakalpojuma bz soda naudas, tikmēr viss ir ok, bet pēc tam sāk cilvēkus čakarēt. Lai gan mūsu gadījumā viss ok, bija vairākus mēnešus. Kad sākām sūdzēties par pakalpojuma kvalitāti, apkalpošana bija briesmīga. Lai kaut ko noskaidrotu pagāja ne tikai vairākas dienas, bet arī vairākas nedēļas. Izturēšanās ne tikai nelaipna, bet arī aizskaroša un kā izrādās klients pie visa ir vainīgs. Pēc sūdzībām jau citās institūcijās, šī kompānija palika draudzīgāka un sāka sadarboties. Bet kārtējie solījumi - bezmaksas mēnesis, samazināts rēķins utt. Skaidri un gaiši nespēj neko pateikt, jo viņi paši neko nezin. Pielikumā attaisnota pakalpojuma kvalitāte, pie kuras vienmēr beigu beigās ir vainīgs pats klients.
Комментарии (2)
Kompānijas vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
TVPlay Home ir par godprātīgu darbību un pakalpojumu nodrošināšanu. Tāpēc aicinām rakstīt uz e-pastu [slēpt]@tvplay.lv, lai varētu izskatīt individuāli Jūsu gadījumu un rast piemērotāko risinājumu un sarunu gaitā panākt abpusēju vienošanos, kas abām pusēm būs piemērota.
Sveicināti!
Vēlamies Jūs informēt, ka no TVPlay Home puses situācija tika pārbaudīta un telefona sarunas noklausītas.
2016-07-18 Jūs piekritāt Līguma Nr. 956818 Īpašo noteikumu grozījumiem (turpmāk – Līgums), kuri tika aktivizēti ar 2016-07-21.
P/s: (Sāds liguma numurs ir jau ka sakam sadarboties ar viasat;
12.11.2009 VIASAT AS LATVIA FILIĀLE Klienta num.956818)
Tātad kads var būt ligumsods, jums ir tas līgums (tvpay home)ar musu parakstu? mes parakstijam viasat papirus.
Noslēdzot šo Līgumu, Jūs norādījāt minēto pasta adresi kā savu, kura arī tika reģistrēta. Saskaņā ar TVPlay Home elektronisko sakaru pakalpojumu līguma vispārējo noteikumu punktu 10.1., TVPlay Home sūta Klientam nododamo informāciju (paziņojumus) uz Klienta Īpašajos noteikumos norādīto pasta adresi:
P/s; noslēdzot līgumu bij tada adrese, bet pec tam tika mainita uz pumpura ielu kur tika mainits dekoders un t.t.(brauca puisis regulēt no viasat)
“10.1. TVPlay Home sūta Klientam nododamo informāciju (tajā skaitā rēķinus un paziņojumus) uz Klienta Īpašajos noteikumos norādīto pasta adresi, e-pastu vai mobilo tālruni, ja Līgumā nav noteikts savādāk. Tiek pieņemts, ka Klients TVPlay Home nosūtīto informāciju ir saņēmis trešajā dienā no tās nosūtīšanas dienas vai nosūtīšanas dienā, ja informācija tiek sūtīta uz e-pastu vai mobilo tālruni. Klients apņemas nekavējoties rakstiski informēt TVPlay Home par izmaiņām Īpašajos noteikumos norādītajos Klienta datos. Ja Klients nav paziņojis TVPlay Home par tā pasta adreses, e-pasta vai mobilā tālruņa numura maiņu, uzskatāms, ka Klients tam sūtīto informāciju ir saņēmis. TVPlay Home sūtījumi tiek pāradresēti uz Klienta jauno adresi 14 dienu laikā pēc rakstiska paziņojuma saņemšanas no Klienta.”
P/s: kapēc viasat zināja kur braukt un sutit vestules? Interesanti gan.
Līgumā noteiktais abonēšanas periods ir 24 abonēšanas mēneši.
2016-10-21 Jūs informējāt, ka vēlaties lauzt līgumu pirms Īpašajos noteikumos noteiktā abonēšanas perioda beigām, jo brauc prom uz ārzemēm.
Vēršam uzmanību uz to, ka, ja Līgums tiek izbeigts pirms Īpašajos noteikumos noteiktā Abonēšanas perioda beigām, Klientam ir jāsamaksā līgumsods, saskaņā ar TVPlay Home elektronisko sakaru pakalpojumu līguma vispārējo noteikumu punktu 8.2.:
P/s Vēršam uzmanību uz to,ka ar tvplay home tai laika (2016.g) netika slēgts nekads ligums par pakalpojumiem. Jo mums bij viasat līgums, otrkart tvplay home saka parnemt viasat 2017,gada rudeni un pilniba saka stradat 2018.gada. Treškārt- kā varejam mes runat ar tvplay home operatoru 2016.gada?
“8.2. Klientam ir tiesības izbeigt Līgumu vai atteikties no Papildu pakalpojuma Līguma darbības laikā, paziņojot par to TVPlay Home 30 dienas iepriekš, kompensējot Subsīdiju un samaksājot līgumsodu saskaņā ar šī Līguma punkta noteikumiem. Ja, slēdzot Līgumu, Klientam ir pilnībā vai daļēji subsidēta Galiekārtas iegāde un Līguma darbība vai Papildu pakalpojums tiek izbeigts pirms Īpašajos noteikumos noteiktā Abonēšanas perioda beigām, Klientam ir jāatlīdzina TVPlay Home piešķirtā un Klienta neatmaksātā Subsīdija, aprēķinot to pēc formulas: kopējā piešķirtā Subsīdijas summa, kas dalīta ar Abonēšanas periodu un sareizināta ar atlikušo mēnešu skaitu līdz Abonēšanas perioda beigām. Subsīdija tiek uzskatīta par kompensētu pēc Īpašajos noteikumos noteiktā sākotnējā Abonēšanas perioda beigām. Ja Līgums tiek izbeigts pirms Īpašajos noteikumos noteiktā sākotnējā Abonēšanas perioda beigām, Klientam ir jāmaksā TVPlay Home līgumsods, pamatojoties uz TVPlay Home izmaksām. Līgumsods līgumiem, kuri tiek noslēgti uz 24 mēnešiem, tiek noteikts, aprēķinot to pēc šādas formulas: sareizinot 2,13 EUR ar atlikušo mēnešu skaitu līdz Abonēšanas perioda beigām, ja Klients noslēdzis Līgumu par Starta, Pamata vai Mini pakas izmantošanu; sareizinot 3,56 EUR ar atlikušo mēnešu skaitu līdz Abonēšanas perioda beigām, ja Klients noslēdzis Līgumu par Sudraba, Izklaides, Sākuma vai Sākuma un internets pakas izmantošanu; sareizinot 5,69 EUR ar atlikušo mēnešu skaitu līdz Abonēšanas perioda beigām, ja Klients noslēdzis Līgumu par Zelta, Platīna, Zelta un internets, Mājas, Mājas+, Mājas un internets vai Mājas+ un internets pakas izmantošanu. Līgumsods līgumiem, kuri tiek noslēgti uz 12 mēnešiem, tiek noteikts, aprēķinot to pēc formulas: sareizinot 4,27 EUR ar atlikušo mēnešu skaitu līdz Abonēšanas perioda beigām, ja Klients noslēdzis Līgumu par Starta, Pamata vai Mini pakas izmantošanu; sareizinot 7,11 EUR ar atlikušo mēnešu skaitu līdz Abonēšanas perioda beigām, ja Klients noslēdzis Līgumu par Sudraba, Izklaides, Sākuma vai Sākuma un internets pakas izmantošanu; sareizinot 14,23 EUR ar atlikušo mēnešu skaitu līdz Abonēšanas perioda beigām, ja Klients noslēdzis Līgumu par Zelta, Platīna, Zelta un internets, Mājas, Mājas+, Mājas un internets vai Mājas+ un internets pakas izmantošanu. Līgumsoda summas norādītas ar pievienotās vērtības nodokli.”
P/s: Par līguma lauzšanu ar visat bij 20.eiro un par karti 8,50eiro (kas tika samaksāts viss)
Esam pārbaudījuši 2016-10-24 telefona sarunu. Ar Jums sazinājās TVPlay Home klientu apkalpošanas speciālists un veica Balss apstiprinājumu par Līguma pirmstermiņa izbeigšanu, informējot par Līgumsoda aprēķinu 25,61 EUR apmērā. Papildus Jums tika sniegta informācija par kartes atgriešanas noteikumiem, ka tās neatgriešanas gadījumā tiks aprēķināts Līgumsods 7,11 EUR apmērā. Balss apstiprinājumā, Jūs piekritāt izbeigt līgumu un apstiprinājāt Līgumsodu aprēķinu, nosaucot savus personas datus.
P/s Tīrākie meli no tvpay puses kā varejam runat ar jusu operatoru tai laikā ja vēl nebij tada tvpay home?
;15/09/2018
Viasat maina zīmolu uz TVPlay Home un būtiski uzlabo pakalpojumi
Lielākais pakalpojumu sniedzējs satelīta televīzija Baltijas valstīs, Viasat, paziņoja par nosaukuma maiņu uz TVPlay Home un ieviesa jaunu tēlu. Uzņēmums arī stāsta par saviem nākotnes plāniem – ieviest jaunu pakalpojumu TV un funkcionalitāte, kas ir pielāgoti dažādiem ieradumiem mūsdienu televīzijas skatītāju un padara pārlūkošanu vēl ērtāku. Arī saturs, televīzijas TVPlay Home tuvākajā laikā būs pieejamas mobilajās ierīcēs un planšetdatoros.
Jauna zīmola ieviešana ir daļa no stratēģiskās biznesa transformācija. Transformācija sākās 2017. gada, kad mediju grupai All Media Baltics ir ieguvusi starptautisku uzņēmumu aktīvu pārvaldīšanas Providence Equity Partners.
Kopsumma apmaksai ir 32,72 EUR (25,61 EUR + 7,11 EUR).
Ņemot vērā to, ka Jums ir parāds no 2017. gada janvāra, varam pagarināt tā apmaksas termiņu līdz 2016-10-11.
P/s Kārtējā melu deva: Parāds ir par 2017 gadu un varat pagarinat atmaksu lidz 2016,gadam (nav smieklīgi) līgums ar viasat tika izbeigts 2016 gada novembri(samksats ligumsods 20 eiro un par karti 8,50 eiro) kāds var būt parāds uz 2017 gada janvāri ?
27.07.2016 VIASAT AS LATVIA FILIĀLE , 956818 -20.00 eiro (ligumsods)
18 10.08.2016 VIASAT AS LATVIA FILIĀLE 9568187 -6.11 eiro(parāds)
19 10.09.2016 VIASAT AS LATVIA FILIĀLE 9568187 -8.50eiro(par karti)
20 10.10.2016 VIASAT AS LATVIA FILIĀLE 9568187 -8.50 eiro( atlikušais prāds)
Maksājumu veicot, lūdzam norādīt mūsu rekvizītus:
1. ĀKF ,,AS TV Play Baltics Latvijas filiāle”;
2. Bankas konta numurs LV79HABA0551000079687.
Bankas rekvizītus var skat. arī šeit https://www.tvplayhome.lv/rekviziti/ .
Vēršam Jūsu uzmanību uz to, lai apmaksa notiktu veiksmīgi, maksājuma mērķī jānorāda tikai Klienta numurs (tikai cipari).
Ar cieņu
TVPlay Home