Viasat - Godprātīgu sirmgalvju krāpšana
Saskāros ar kārtējo krāpšanu no Tv Play Home3. Grūti pateikt, kā viss beigsies, jo cik saprotu kolektīva zemais morāles un intelekta līmenis manu mammu, ilggadēju godprātīgu klientu, kurai šobrīd ir 82 gadi, var novest līdz smagiem pārdzīvojumiem un saprotams, ka saasināt tāpat slikto veseli u. Problēma ir tā, ka viņa iespējams vairs nevarēs dzīvot viena un pārvāksies pie manis. Līdz ar to līgumu at Tv Play Home mums nebūs vajadzīgs. Mēs nevēlamies līgumu turpināt, jo tas nebūs vajadzīgs. Nu sākas problēmas. Mēs savlaicīgi aizsūtījām atteikuma vēstuli. Tv play melo, ka to nav saņēmis. Saprotu, ka viņi vienkārši vēlas paturēt klientu, pat ja tas stresa rezultātā var pat nomirt... Ar mani tie atsakās runāt, jo es neesmu klients. Vai šo nekaunību kāds var apturēt. Vai tiešām man tagad būs jāzaude mamma, jo Home3 negrib pārtraukt ligumu, kas beidzas. Kas mums vēl te būs ja pieredz. Kad notika Viasat nomaiņa ar mani viņi mierīgi varēja runāt. Tad viss bija kārtībā. Rakstiski atsakās atbildēt, jo tad nevar melot...
Tiek izmantots mans vecais mob. Nr, kur man lūdz pasaukt manu mammu. Kā viņi var izmantot manus datus?
Uzņēmuma vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Home3 ir par godprātīgu darbību un pakalpojumu nodrošināšanu.
Lai būtu iespēja izskatīt Jūsu aprakstīto situāciju un rast risinājumu, aicinām rakstīt uz [slēpt]@home3.lv
Добавить комментарий