Viasat - Esmu vilusies!
lABDIEN! Varu teikt ka mani apbedinaja kompanija, jo zibens laika mums no ierindas izgaja satelits, mēginājām parinstelet, -nekā, sazvanījamies ar operatoru, teic lai vel pamēgina, atkal tas pats, kanalu nav..., zvanam piesakam meistaru uz maju, pasaka ka man jamaksā ir 10ls+ceļš, kaut gan man vēl ir garantija lidz decembrim, labi, tas arī vel nekas, pieteicu meistaru, operators noteic ka meistars 2 dienu laika ar mani sazinasies, bet opaaa-nekā, nevienam neesam vajadziigi, ne zvana, ne brauc..., kvalitaate slikta
Комментарии (3)
parasti jau ir tā, ka ražotājs, pārdevējs (šinī gadījumā Viasat) neuzņemas atbildību par dabas stihiju radītiem bojājumiem. Ražotājs nes atbildību par savu neizdarību (brāķi). Tā kā tas ir saprotams, ka būs maksas remonts.
Bet par to, ka pat nepazvanīja - piekrītu - kvalitāte slikta. ja nevar atbraukt (pēc zibens spārdīšanas daudz bojājumu), tas būtu saprotami, bet par to taču ir klients jābrīdina, savādāk sēdi mājās kā muļ''kis un gaidi kad meistars tevi pagodinās ar savu ierašanos. nja
Pēc mēneša VIASAT vienkārši vairs nerādīja (to neizraisīja nekādas dabas stihijas)!
Viss pavisam vienkārši! Ļoti operatīvi atbrauc meistari. Tāds nieks kā paprasa 5 Ls par transportu + 15 Ls par 10 minūšu darbu. Bezmaksas esot "galviņas" nomaiņa, kas izgāja no ierindas jau pēc 1 mēneša!!! Tas skaitās "bezmaksas" garantijas remonts par 20.00 Ls. Nauda jādod uzreiz - SKAIDRĀ NAUDĀ! Ļoti moderni dzīvojam!
Varbūt kāds var atsaukties un pastastit man kā ir iespējams ar vinjiem lauzt ligumu, bet taa lai nebutu jamaksa nekāds sods, jo tā summs šajos laikos ir [slēpt]@inbox.lv
Paldies.