www.sudzibas.lv Viasat Darbinieku attieksme

Viasat - Darbinieku attieksme

Labdien!

Piektdien, 15.februārī, saņemot telemārketinga darbinieces „Zanes” zvanu, biju neizpratnē. Pirmais jautājums, ko šī darbiniece uzdeva bija „Kādus kanālus Jūs skatieties?”, vēloties uzzināt kādas ir izmaksas viņu pakalpojumiem un stāstot to, ko jau esam dzirdējuši iepriekš, konkrētā darbiniece paaugstināja balss toni. Lūdzot pēc toņa maiņas, meitene kliedzot teica: „Jūs esat traks! Nomierinieties! Iedzeriet Validolu un ejiet gulēt!”. Kad vēlējos noskaidrot meitenes patieso identitāti, viņa nolika klausuli.

Tā kā šī situācija mani sadusmoja, centos sazvanīt kādu atbildīgo no šī uzņēmuma. Sazvaniju sievieti, kura tikai pēc uzstājīgas lūgšanas nosaukt vārdu, atzinās, ka viņu Jūlija. Stāstot par notikušo, Jūlija lika uzgaidīt, fonā sarunājoties ar kādu blakusesošu personu. Pēc vairāku minūšu gaidīšanas, sieviete teica, ka jāraksta iesniegums uz pasta kastīti. Jautājot pēc juridiskās adreses, uz kuru rakstīt iesniegumu, darbiniece atcirta, ka adresi nezina un izvairījās no turpmākas komunikācijas.

Diemžēl šāda attieksme pret klientu ir nepiedodama, tāpēc tas ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc esmu pārliecināts, ka savu televīzijas operatoru nemainīšu.

Iesaku arī citiem, saņemot zvanus no „Viasat” darbinieces „Zanes”, padomāt, vai šāda attieksme pret klientu ir tikai viņai vai arī tāda ir visam uzņēmumam.

D

Комментарии (1)

Ausainītis 19.02.2013

Labi ka esmu viasata melnajā sarakstā un jau pāris gadus šie man liek svētu mieru.Ja gribat uzzināt, kā to panākt, raksiet man uz pastu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы