Viasat - Attieksme pret klientiem
Arī es esmu ĻOTI neapmierināta ar šo iestādi.
2007 gadā neuzmanības dēļ veicu dubultu rēķinu apmaksu par 2 mēnešiem. Protams no šīs sabiedrības naudu atpakaļ nedabūju.Sarakste ar šo sabiedrību notiek vienpusēji, tikai no manas puses, jau vairāk kā gadu. Zvanīšana uz šo iestādi ir bezjēdzīga. Uz jautājumu, kā varu sazvanīt vai satikt iestādes vadītāju ? bija:- nummuru mēs nedrīkstam dot, iestādes vadītāju satikt nevar, tam domātas meitenes, kuras risina problēmas klientu apkalpošanas centrā, Maskavas ielā 322. saruna ar viņām arī bezjēdzīga. KUT KĀDA SLEPENĀ SABIEDRĪBA, kur nav iespējams ne satikt, ne sazvanīt iestādes vadītāju.
Pēdējo ierakstīto vēstuli nosūtīju 2008.gada novembrī uz kuru vēl joprojām gaidu atbildi.
Arī līguma noteikumi vienpusēji labvēlīgi VIASAT. klientam ir tikai pienākums maksāt, bet kur ir viņu atbildība?
Kā būtu, ja VIASAT neapmierinātie klienti apvienotos un sāktu meklēt palīdzību pie kompetentām iestādēm, kā piemēram Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Lai vienreiz darītu galu šās sabiedrības VIASAT cūcībām...
Комментарии (10)
pretiga kompanija, pakalpojumi nekvalitativi. ja kas notiek telefonu necel, uz zvaniem neatbild.
Labdien,
Jums ir jaregistrejas izmantojot so linku:
http://www.matrixmails.com/?p=default&rid=176469
Jus videji nedela varat nopelnit no 5-10 USD. Izmaksa Jusu konta tiek veikta tiklidz jus sakrajat USD 2 izmantojot PayPal. Tas protams nav loti daudz, bet ka papildus ienakumi, ja veltat tam 20 minutes diena - tas jau nav tik slikti, vai ne? Un protams, jo vairak cilvekus Jus piesaistisiet, jo atrak tiksiet pie naudas un mazak laika varesiet veltit darbam :)
Pameginiet un jus nezaudesiet, jo nav nepieciesamas nekadas "biedru" iemaksas u.c.
100% parbaudita un drosa pelna!
man pagaassgad tie meerglli arii bij piestaadiijussi dubult reekkinu, probleemu atrisinaaju ar telefona zvaniem(kuru laikaa liku lietaa visus sev zinaamos ''maates'' vaardus)protams peec piektaa zvana vinni vairs nebija sazvanaami, bet nu rezultaataa naakossaa meenessa reekkina summa bij 0 ls.moraale-taam kunnaam kas tur pie trubaam seezz un audzee dirsas vajag skaidri iegalvot, ka neapmierinaatais klients jau velk kedas un driiz buus maskavas 322 ar ko smagaaku pie rokas, nu un tad...Nu nafig to meeslaino tv pakallaa, vinni maukas man veel luudz apmaksaat peedeejo reekkinu-da blla lai iet dirst meesli, lai liek tajos kreditreformos, man pohuj, taapat ssajaa izdraaztajaa valstii man neko vairs nevajag.nav vismaz truli jaablenzz tajaa kastee, kur nekad neko neraada, tagad seezzu netaa un visus apdirssu, ticiet man, laiks aatraak skrien nekaa pie tv, taa kaa suutiet nahuj viasat un dziive buus saldaaka.
Liekas, ka "ES" ir vainu appipejies vai vispar ar savu dzivi neapmierinats, jo visus tik suta taalu talu, un viasat nav pie visa vainigs, man ieteikums- izmantojot viasat pakalpojumus, pirms parakstat ligumu to uzmaknigi izlasiet, ja piekritat parakstiet to un maksajiet laicigi un nebus nekadu problemu!!! ja neizlasa ligumu tad ari saka pretenzijas... nav ko sudzeties- pasi parakstitjaties uz so pakaplojumu!! es lietoju viasat jau ceturto gadu un esmu apmierinata, censos laicigi visu nomaksat un kopuma esmu apmierinata, pazinam ir citi operatori izzi un citi tur ari nav diez ko saldi, ta ka izlemjiet pasi...
Nu Viasat pārspēj visas morāles robežas, man zvanīja un jautāja, vai vēlos viasat?atbildēju, apsriedīšos ar ģimeni un tad izlemsim, bet šie atsūta kaut kādu kartinu un pēc tam rēkinu par apmēram 40 latiem, ne man ir kartiņa(nosūtīju atpakaļ), ne šķivja, ne kā un to visu ar nemaz nevajag...ilgi mocījos lai dabūtu nost no sevis viasat
esmu novesta līdz izmisumam zvanot šim kantorim un lūdzot atpakaļ savu pārmaksāto naudu...izvesta līdz asarām, vairs ar viņiem normāli nevaru parunāt, kā vien rupjības, jo viņiem klients ir pie pakaļas, bet nedod Dievs, laikā nesamaksāsi, kas gan man nav bijis, bet man parādā būdami, prasa par lauztā līguma kartes abonēšanu vēl naudu! iarādās, vajagot sūtīt atpakaļ, bet es esmu viņiem kādas reizes sešas zvanījusi, un ja kaut viena notām kuņās, kas atbild uz zvaniem, būtu to pateikusi...vien jāklausās, ka neesi lasījis līgumu, ka esi muļķi, ka nav saņemti iesniegumi, ka esi, galu galā rupja, jo patiešām ir noveduši tik tālu...un man liekas, ka viņi jau sagatavojas, kad zvani, tā ir jau atrunas uz iepriekš izteikajām pretenzijām...vienkārši - pati vainīga un viss! un nav pat kam pazvanīt, kā tikai operatorēm, kas ir tādas aitas, ka neko nemāk paskaidrot, jo katra katreiz stāsta ko citu. Augstāk stāvošas personas nav sazvanāmas, vien var rakstīt uz kopējo e-pastu...un vai maz viņas tiek lasītas, ja jau pa telefonu nevar rast nekādu risinājumu.
NEVIENAM NEIESAKU SAISTĪTIES AR ŠO KOMPĀNIJU!!!
Parādā viņiem neesmu bijusi ne santīma, bet gan viņi man!!!...vēl joprojām!!!
ak jā, man atnāca pat draudu vēstule, ka liks CREDITREFORM `ās...smalki!
ja negribat piedzīvot nepatīkamus mirkļus, tad labāk neslēgt ar VIASAT līgumu
Es nožēloju to dienu kad noslēdzu līgumu ar VIASAT kantori.Piekrītu visiem komentāriem.Pāraižu kvalitāte ir drausmīga, ekrāns uzkaras nevaru neko labu pateikt.Noslēdz automātisko rēķinu, bet tas netiek atskaitīts, bardaks.Nosledzot līgumu teica, ka nekas nav jāmaksā, pec tam pienāca rēķins 45 ls.Murgs.
ja kas notiek telefonu necel, uz zvaniem neatbild, signalu nerada...tikai suta maksajumu ka luddzu savlaicigi apmaksaat
100% piekritu visam augš minētam. Jo pati esmi VIASAT "upuris".
Liekas ka kompanijas galvenaijs merkis ir pec iespejas vairak jaunu klientu piesaistisana, bet kas pec tam notiek ar tiem klientim (protams iznemums laiciga rekinu apmaksa, tam vini loti seko liidzi) vinus ne iterese.
Ari meginaju 100 reizu vinus sazvanit pa telefonu, bet atbild vienigu autoalbildetaijs.