Viasat - Ātra klientu pazaudēšana
Esmu Viasat klients 2 gadus, tagad ir tāda situācija, ka nespēju samaksāt noteikto summu par zelta paketi + otru dekoderu. Pazvanīju uz Viasat klientu apkalpošanas dienestu un viņi vienkārši pasaka: "Mēs nekā jums nevaram palīdzēt, jo jūsu gadījumā neko nevar mainīt! Ja vēlaties atteikties no mūsu pakalpojumiem, jāmaksā līgumsods!" Tad kas tas par uzņēmumu, kas nevar kaut mazliet nākt pretim saviem klientiem un saprast esošo situāciju. Manuprāt es neesmu vienīgais, kas šobrīd kaut ko nevar samaksāt!!! Skumji, ka ir tādi uzņēmēji, kas nerūpējas par klientu saglabāšanu...
Комментарии (5)
Pamēģini mainīt tarifu plānu uz lētāku, vai izmanto situāciju, kad viņi atkal groza kanālu paketi un šī iemesla dēļ var atteikties no viņu pakalpojumiem bez līgumsoda. Diez vai Viasat vispār ir īstā kompānija, ar kuru būtu jāsadarbojās, it sevišķi, ja ir alternatīvas. Ja Tev līgums ir ar termiņu uz diviem gadiem, vari tad atteikties.
Labdien!
Vēlamies Jūs informēt, ka katra klienta jautājums un situācija tiek izskatīta individuāli.
Ja Jums ir kādi jautājumi, kas saistīti ar Jūsu līgumsaistībām ar Viasat, lūdzam norādīt Jūsu klienta datus, lai mēs varētu izskatīt Jūsu jautājumu un sniegt risinājumu vai skaidrojumu atbilstoši situācijai.
Ar cieņu,
Viasat informatīvais dienests
Cik dullam vajadzeja but lai pieslegtu viasatu viniem tak vispar nosplajuties par klientiem, tik kase naudu, apkalposana tur strada loti bezkaunigi cilveki manai omitei nevareja salabot tv 3 nedelas, kad beidzot salaboja atsuitja pilni reikinu
no jauna gada tiks pieslegti krievijas kanali, urraaa :)
Jebkuru līgumu var un drīkst grozīt! Ja Viasat ir ielicis savā līgumā punktu, ka līgums ir negrozāms, tad tas jau ir patērētāju tiesību pārkāpums, jo ierobežo patērētāja izvēli un gribu! Vajag rakstīt iesniegumu PTAC. Šie izskatīs un uzmauks Viasat soda naudu!
Vispār jau Viasat nav tā kompānija, ar kuru vajadzētu sadarboties!