Juglas medicinas centrs - D.Uzāne

3 gadīgam bērnam sākās dobjš klepus un iepriekšējā vakarā bija paaugstināta temperatūra, nolēmām ka bērns jāatrāda ģimenes ārstam. Sazinoties ar Juglas medicīnas centra reģistratūru, vēlējāmies pieteikt mājas vizīti. Reģistratūra mums paziņoja, ka šodien dakterei Užānei ir zīdainu diena, bet no 10-11 esot akūtā stunda un varam atnākt dakterei bērnu parādīt. Protams tā arī darījām. Ierodoties pie dakteres, viņa paziņoja ka nepieņemšot mūs, jo šodien ir zīdaiņu diena un nāk tikai veseli bērni. Protams, tas viss ir saprotams, tādēļ pagriezāmies un gājām prom. Devāmies atkal uz reģistratūru kur pieteicām dežūrārstu uz mājām. Reģistratūra atkal paziņoja ka pie dakteres tak varot iet, akūtā stunda esot no 10-11. Aicinājām lai viņi tomēr savstarpēji sakārto tās lietas, lai cilvēki un kur nu vēl bērni, kas slikti jūtas netiktu pa velti vazāti apkārt.
Tas vēl nebūtu nekas, kad atgriezāmies mājas daktere Užāne mums personīgi zvanīja, sākumā gan domājām, ka atvainosies par šo starpgadījumu un painteresēsies kā bērns jūtas. Tā vietā saņēmām pārmetumu jūru, kā vispār varējām iedomāties nākt zīdainu dienā un vēl pie tam esot bijusi pie kaut kāda tur valdes priekšsēdētāja un šo gadījumu jau apspriedusi.
Mēs kaut kā nesapratām uz ka pamata tagad tiekam vainoti pie tā ka iesākumā vēloties pieteikt mājas vizīti mums piedāvāja jau no paša rīta saņemt ārsta pakalpojumus negaidot vakaru. Šis gadījums gan pielika punktu mūsu sadarbībai un meklēsim ģimenes ārstu kam tiešām rūp bērnu veselība.

K

Комментарии (4)

1 11dace11 12.01.2012

Mums situācija bija identiska, tikai prom gan mēs negājām un galu galā mūs piēņēma, lai arī teica, ka mūs nepieņemšot. Jāsaka, ka mēs arī meklējam citu ārstu.

R rokijs9 17.12.2012

Mana situācija arī identiska. Paldies Dievam, man palika 18 gadu, un es esmu prom no viņas. Biju pie viņas tikai gadu, bet ar bailēm gāju pie ārsta, jo nezināju, par ko konkrēti šoreiz mani lamās un ko es būšu darījusi nepareizi.. Mamma saka, ka tādu dakteri savā mūžā nav piedzīvojusi. Iesaku negaidīt līdz nākamajai reizei un uzreiz meklēt citu pediatru, jo viņa ir pediatrs, kam, manuprāt, riebjas bērni.

T talloks 23.05.2013

Njā- mums tas pats ..vai tiešām Veselības inspekcija nekad nav saņēmusi sūdzības par šo Užāni ? Un vai pati Užānei nav kauns par savu darba augļiem, kuri atspoguļojas negatīvā attieksmē no ļoti daudziem klientiem ?

K ksenija08 07.05.2015

Да, у нас тоже такое было, пришли с ребенком с температурой 38, 5 к ней на прием (она должна была работать до 19, 00) в 17, 00, она сказала что прием закончен, а когда я сказала что пойду к заведующей она согласилась принять и сказала выписать в регистратуре талончик. Еще у нас был случай с ребенком, тоже не приняла, пошли к дежурному, он вызвал скорую, оказалось -аппендицит, вот так "благодаря" ей чуть не потеряли ребенка.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы