Veselības Centrs 4, Arodveselības nodaļa Brīvības ielā 180A - Paviršs darbs
Ierodoties uz veselības pārbaudi reģistratūrā (VC4 Arodveselības nodaļā Brīvības ielā) klientam nav saprotams, kā ir jarīkojas, lai saprastu, kad tu drīksti darīt zināmu, ka esi ieradies, jo aparāts kārtas nr. saņemšanai nestradā. Kad piegāju pie reģistratores- kundzes ar blondiem īsiem matiem, viņa neapmierināta atrūca un jautāja, kāds ir mans vārds, kaut ko atzīmēja savos papīros un lika gaidīt, kad pasauks. Ok. Apsēdos pagaidīju. Kad izdzirdēju, ka klusā balsī tika nosaukts mans vārds, piegāju pie lodziņa un jau sarunas sākumā saņēmu pārmetumu, kādēļ neesmu nokopējusi līdzpaņemtos asins analīžu rezultātus. Teicu, ka iepriekš zvanot un pierakstoties pa telefonu, neviens mani neinformēja, ka ir nepieciešams sagatavot iepriekš veikto izmeklējumu kopijas. Arī mājas lapā par to nav minēts. Nu labi. To vēl varētu sagremot. Mazums cilvēkam nav laba diena. Tad, kā man lika, devos uz 9. kabinetu, lai veiktu kardiogrammu. Pie kabineta neviens nesēdēja. Apsēdos un gaidīju, kad mani pasauks. Pēc brīža no tā steigā iznāk darbiniece (arī blonda) un dusmīgi man pārmet, kādēļ nenākot iekšā. Saku, ka gaidu, kad pasauks, jo tā ir pierasta medicīnas iestāžu prakse- bez uzaicinājuma neienākt, uz ko saņemu: "Jums taču reģistratūrā pateica, ka jāklauvē. Es taču netaisos te lēkāt un katru aicināt iekšā". Acīmredzot reģistratūrā dusmīgā blondā kundze man bija piemirsusi to pateikt. Pēc tam dodos pie LOR, kurš liek apsēsties krēslā, taču nekāda LOR pārbaude tā arī nenotiek. Dakters gari un plaši apspriež manas darbavietas interesanto nosaukumu. Slēdzienā ieraksta- sūdzību nav un man ar dzirdi viss labi. kaut gan ar vienu ausi tikpat kā nedzirdu.Tad dodos pie acu ārsta. Tur, cepuri nost, pārbauda redzi, izprašņā un ieraksta slēdzienu. Un tad jau arodārsts. Ļoti laipna dakterīte. Papļāpajām par dzīvi, bet ne par veselību. Slēdziens- varu strādāt. Secinājums- pilnīga naudas izšķiešana (samaksāju 63Eur). Patiesībā esmu ar nopietnām veselības problēmām, bet to neviens pat nenojauta. Ļoti, ļoti nevērīga, un vienaldzīga attieksme no vairums darbinieku, ar kuriem nācās saskarties, izņemot dažas darbinieces reģistratūrā un acu ārstes. Mans ieteikums šajā kantorī būtu- dariet zināmu saviem klientiem, kāda ir kārtība pie jums jau ieejot pa durvīm.
Комментарии (1)
Labdien,
Uzņēmuma vārdā atvainojamies par radušos situāciju un Jums radītajām neērtībām. SIA “Veselības centrs 4” ir svarīgi nodrošināt saviem klientiem atbilstošas kvalitātes pakalpojumus un uz savstarpējo sadarbību balstītu komunikāciju. Tāpēc vienmēr izvērtējam savu klientu sniegto informāciju. Pēc Jūsu ziņojuma saņemšanas, informāciju esam nodevuši Arodveselības nodaļas vadītājai izvērtēšanai un pakalpojumu pilnveidošanai. Lūgsim sniegt paskaidrojumus un veiksim pārrunas ar pakalpojuma sniegšanā iesaistītajiem darbiniekiem, t.sk. ārstiem un reģistratūras darbiniekiem u.c. iesaistītajiem darbiniekiem un atgādināsim par kvalitātes prasībām sniedzot Obligātās veselības pārbaudes pakalpojumus, kā arī par klientu apkalpošanas un komunikācijas standartu mūsu ārstniecības iestādē.
Lai mēs varētu pārbaudīt Jūsu medicīnisko ierakstu kvalitāti un sniegt Jums detalizētāku atbildi, aicinām sagatavot un iesniegt rakstisku iesniegumu parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, lūdzu sūtīt uz e-pastu: [slēpt]@vc4.lv vai pašrocīgi parakstītu sūtīt pa pastu: SIA “Veselības centrs 4”, Brīvības gatve 410, Rīga, LV-1024 vai ienest kādā no mūsu struktūrvienībām ar norādi “Administrācijai”
Vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju un piedzīvoto negatīvo pieredzi saņemot Obligātās veselības pārbaudes pakalpojumus.
Ar cieņu, SIA "Veselības centrs 4"