Vertulux - Attieksme pret klientiem
Pasutīju veļas mazgašanas mašinu, pa epastu saņemu sekojošo, kura ir redzama pielikumā. Uzzvanot uz internet veikalu saņemu to pašu atbildi, taču uz viņu majas lappaspuses ir rakstīts: Ja preces nav mūsu noliktavā, tad to piegāde notiek 2 - 4 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža. (attēls pielikumā) Pārdevejs pateica ka Noliktavā 0 nozīme atteikums. Manuprāt, tāda attieksme pret klientu nav pieņemama. Lūdzu pieverst uzmanību dotajam internet veikalam.
Комментарии (5)
Šis ir piemērs, kā veikali nenem ārā 0 statusa preces.
Kā vispār var ticēt, ka uz ciparu 0 kaut ko dabūsi. Tava tieskme jokaina.
Kā var piegādāt to kas nav, padomā loģiski. Tas ieraksts doāts precēm kuras nav pie viņiem uz vietas, bet ir pie piegādātāja. Tas neienāca prātā? Diezgan loģiski
Tad jāņem to preci nost un nevajag rakstīt kā piedavajums ir spekā. Joprojap lieta ir nevis par to kā nedabūju to prece, bet par to kā pat atbildot viņiem neienaca pratā atvainoties un pateikt ka prece nav pieejama vispar. Bet kas par atbildi:
"Sveicināti! Noliktava 0."
Ja tu strāda pardošanas sferā vismaz jāmak komunicēt. Joprojam tas nav vienīgais gadījums, palasīju atsauksmes par to veikalu un izskatas ka man vēl paveicas dabūt labo atbildi...
jocīgi, man viss sanāca, teica ka noliktacva ir Igaunijā un prece būs pēc 2-4 dienam un bija pēc divām
Tieši ši prece tev atnāca vai ne?
Tracina tas ka šādi veikali nereaģē ātri un laicīgi neizņem laukā preces kuras nav pieejamas. Viņiem nedēļu no vietas var zvanīt un viņiem vienalga.
preto šo krāpnieku jau ir krimināllieta. bija arī pirms dažiem gadiem piedziņas process. ceram, ka drīz šis neģēlis kaspars rozēns sēdēs aiz restēm par savām krāpnieciskām darbībām.
palasiet sudzibas.lv tepat, par vertucatalog.lv un vertulux.lv . pagooglējiet par kasparu rozēnu. šo putnu drīz paņems ekonomikas policija.