Veģu Auto - Slikts serviss
Nesen nelaimīgi iebraucu lielā bedrē un pārsitu riepu, par cik a/m ir kasko apdrošināšana un riepas ir praktiski jaunas vērsos pie apdrošinātāja un man tika iedotas vairākas tuvāko autoservisu adreses. Izvēlējos Veģu auto, jo atradās vistuvāk, šinī servisā man tika nomainīta riepa un "it kā" veikta pārbaude vai nav citu seku sitienam, jo sitiens bija ļoti spēcīgs un lūdzu vaikt papildus pārbaudi uz citiem defektiem (arī to uzrakstīju pieteikumā). Kada saņēmu auto man teica, ka citu problēmu nav un pēc riepas nomaiņas ir veikta savirzes regulēšana - varu droši braukt. Ir pagājis neilgs laiks kopš šī gadījuma un izlēmu veikt apkopi a/m citā servisā, kur lūdzu veikt diagnostiku (pārbaudīt vai ritošā ir kārtībā) un man pateica, ka ir "beigts" stūres pirksts (tanī pusē kur bija sitiens...) kad šinī servisā stāstīju par iepriekšējo situāciju par mani pasmējās - "nez kā tad bija iespējams uztaisīt savirzi ar tādu stūres pirkstu??". Stāsta morāle - ja esi sieviete, kas nesaprot neko no a/m uzbūves - NEBRAUC uz VEĢU AUTO. It kā jau man no tā nekas nemainās, jo par visu maksāja apdrošināšanas kompānija, bet tik riebīga sajūta...
Комментарии (4)
Vienmēr pēc riteņu ģeometrijas regulēšanas (savirze ir tikai daļa no tā) tiek izsniegts papīrs kur redzami visi dati pirms un pēc regulēšanas, ja tev tādu izsniedza tad viss bija kārtībā ja ne tad nākamreiz pie katras lietas prasi papīru kas to apliecina vai elementāri pie kādas daļas maiņas vienkārši prasi veco detaļu lai nesanāk kā ķip mainīja bet atstāja veco
Diemžēl kad saņēmu savu a/m man iedeva parakstīt tikai aktu par to, ka saņemu savu a/m, bet kad jautāju detalizētāku info man pateica, ka meistara vairs nav uz vietas :(
Auto pēc kasko ir pieteikts servisā,bet viņi vairs par auto neliekas ne zinis. Saka,ka atzvanīs,bet pazūd. Klientus nevērtē. Novēlu bankrotu.
Rihards
Ar atzvanīšanu Veģiem diez ko labi nesokās. Esmu vedis vairākus auto kasko remoniem tur.
Atrādiju auto Veģos, uzreiz pec apdrosinataja aicinajuma. Pēc tam ik pēc pāris dienām zvaniju aprošinatajiem, lai noskaidrotu progresu. Pagāja vairāk par nedēļu, pirms Veģi sniedza jebkādu info apdrošinatajiem, pec tam vēlviena nedēļa, kad apdrošinataji paprasija papildus info no veģiem.
Apdrošinātāji teica, ka parasti šādus jautājumus risina 3darbadienu laikā, man laikam "paveicās" :D
Citā gadījumā, apdrošinātāji apstiprināja remontu, uzreiz zvanu Veģiem. Viņi atbild, pasūtīsim detaļas, tiklīdz atnāks, zvanīsim un vienosies par remonta laiku. Pagāja nereāli ilgs laiks, apnika gaidīt, zvanu Veģiem, cik ilgi jāgaida līdz atnāks tā detaļa, jo gribu pieteikt remontu. Izrādās detaļa jau divas nedēļas pie viņiem, bet pazvanīt man neviens pat netaisās