www.sudzibas.lv Veģu Auto pretnzija ....

Veģu Auto - pretnzija ....

0Pēc avārijas, avārija notika 16 janvārī, nākošā dienā uzreiz griezos uz transportlīdekļu firmas atlīdzības nodaļu, kura bij vainīgās personas apdrošināšanas nodaļa :, , Gjensidige, , turpat man ieteica arī saremontēt auto, servisā, , Veģu Auto, , izņemot mašīnu no servisa, , Veģu Auto, , man vajadzēja pēc piecām dienām, tas ir piektdien, teica izņemt neilgi pirms servisa darbalaika beigām ... pēc avārijas netiku braukusi, jo bij kaut kāda skaņa mašīnai, kura vēl nedaudz ir dažreiz arī tagad ...Tika samainīti vai bojāti mašīnas pārsega amortizatori, kuri pirms tam darbojās ...atšķirās krāsa it sevišķi prožektoru gaismā ... bij ieplīsis arī miglas lukturis, jo to es pamanīju tik nākošā dienā ... noberzta krāsa kreisajā pusē pie priekšējā ritens, jo tā puse man cieta droši vien nosniega, jo par snieguunevar sūdēties Ziepniekkalna ielas ceļa malās ... Temperatūras mērītājs arī bij sabojājies ...
Pagāja sestdiena - svēdiena, jo autoservisam Veģu Auto šīs dienas ir brīvdienas, vienīgais ko viņi uzreiz sataisīja, tas bij miglas lukturis avārijas pusē, pēc kāda laika sāka strādāt tmperatūras mērītājs ... Skatījāmies ar ekspertu arī mašīnu bet uz pacēlāja gan neuzlika ...
savirzi it kā bij regulējuši es domāju ka tā varētu būt kārtībā ???
Mēs ar vainīgo personu informējot ceļu policiju, rakstījām saskaņoto paziņojumu, tādā gadījumā saskaņotiem paziņojumiem arī nav sevišķa nozīme, jo kad būtu atbraukusi policija tiktu uzrakstīts akts un aktā atspoguļotas mašīnu bojātās vietas ???
Nevis kā, , Gjenesidige, , transportlīdzekļu atlīdzības nodaļas eksperts raksta, kad šā gada modeļim var būt raksturīgi šādi bojājumi ...
Es arī esmu patstāvīgs klients vienā no servisiem, kurā man šādu problēmu nav bijis ...
Esmu neapmierināta ar servisa darbu un ekspertu slēdzienu ... Ar cieņu ...DACE ...

D

Комментарии (13)

M maris 31.01.2011

vajdzēja nemt naudu un meklēt uzticamu meistaru, kas novērsīs bojājumus.

J JR 31.01.2011

Ar šo servisu arī man ir bijusi negatīva saskare! Pēc avārijas apdrošinātājs mani arī nosūtīja uz šo kantorku. Likās jau viss labi - nav garāžas variants, tipa solīda firma.
Par to, vai ir solīda firma, sāku šaubīties tad kad pēc virsbūves remonta pie viņiem, mašinai atteicās bremzes un elektronika. Bremzes šie atzina, ka nav ko tur sadarījuši, bet nu elektroniku gan pateica, ka nav viņu vaina!
Protams, ka es pierādīt neko nevarēju - saņemot auto viņi jau nepārbaudīja visu un visur. Pie tam auto bija uz juridisku personu.
Ja būtu es kā patērētājs, tad gan šiem tik viegli viss nebeigtos.

Vairs nevienam neiesaku šo "servisu". Kļūdas var sanākt visiem. Tikai atbildēt gan vajadzētu iemācīties par savām kļūdām, nevis "otmazivatsja"!!!

D Dace Z. 31.01.2011

Atvainojos ...Neliela kļūda, avārija bij 16 . decembrī ...
Ar cieņu Dace Z.

D DaceiZ 01.02.2011

Un kurā gadsimtā?

A Aldis 01.02.2011

Tur vēl meistars tāds pagarš ar alkohola smaķeli man mēģiņāja iestāstīt ka krāsotā auto detaļas atšķiras tikai tāpēc ka svaigas, bet pēc pulešanas citā kantori knapi notirgoju savu autinju, purns zils aizmugure zili-zaļa.

M Māris 07.03.2011

Cienīta Daces kundze!
Pēc Jūsu pretenzijām tika izsaukti arī eksperti, kas izvērtēja situāciju kopā ar Jūsu un servisa darbinieku piedalīšanos. Un rezultātā neviena, uzsveru NEVIENA Jūsu pretenzija nebija pamatota
Jūs esat cilvēks, kas vēlas iegūt maksimālu labumu pat nepamatotās situācijās. Tāds bija arī ekspertu viedoklis. Man kā servisa darbiniekam tas bija ļoti nepamatoti, kad Jūs nomelnojat mūsu darbu.
Varbūt varat darīt zināmu savu darba vietu, lai varbūt varu Jums atdarīt ar to pašu?
Kā Jūs justos tādā situācijā?
Ar cieņu
Māris

A Andris 26.08.2011

Nepiekrītu tam kad serviss neatbild par kļūdām. Bija sasists mašīnai sāns un mazliet jumts uz iekšu iespiedās, iztaisnoja nokrāsoja be mazliet tonis atšķiŗās, aizbraucu pateicu ka neder tā, nākamājā dienā visu izlaboja. Un par to kas auto tiks remontēts atbild apdrošināšanas specialists kurš arī konstatē kuri ir defekti kas parādijušies avārijas rezultātā. Jebkuri citi darbi ir jāapmaksā pašam klientam.

S Sakrājās 06.02.2012

Arī man ir bijusi ārkārtīgi negatīva pieredze ar šo autoservisu. Pēc negadījuma apdrošinātāji ieteica labot auto Veģu auto servisā. CSN bija diezgan smags un rēķinājos ar to, ka autiņš remontā būs ilgi. Tāmju saskaņošana un remonta izmaksas ilga aptuveni 3 nedēļas. Principā bija jāpālasa auto priekša, ieskaitot motoru. Atbilstoši saskaņotajai tāmei remonta kopsumma virs 1000Ls. Tāmē tika sarakstītas Audi oriģinālās detaļas un viss pa smalko, kā jau vienojāmies ar meistaru (šis bija KASKO gadījums). Rezultātā auto saņēmu pēc 4 mēnešiem ar aizdomīgi skaļu motora darbību, bet vizuāli tīri smuks - jaunas lampas, viss purns spīd un laistās. Meistars paskaidroja, ka pēc tik nopietna motora remonta 1000 km jābrauc prātīgi (jāuztaisa apkatka) un tad tā trākā rūkšana pazudīšot. It kā prātīgi skanēja, tāpēc neiebildu. Pēc pāris mēnešiem auto nodega vārsti, (ievēroju apkatkas režīmu), vēl pēc paris mēnešiem pārleca zobsiksna...Vārdu sakot auto sāka lūst no nekā un principā nepārtraukti viss pēc kārtas. Autoserviss nekādas sasitības neuzņēmās un atbildēja, ka garantiju viņi neesot devuši. Nu jau pēc gada gadījās notriekt mežacūkas mātīti, kura izardīja visu auto preikšu no apakšas. KASKO jau bija beigusies un tādos gadījumos OCTA zaudējumus nesedz, lai gan mežsargu aiz pautiem gribējās pakārt. Remonts orientējoši atkal uz 1000Ls. Lai 'pēc iepējas mazinātu finansu robu savā kabatā, šoreiz nolēmu auto taisīt pie pazīstamā meistara. Izjauca man auto un atklājās, ka Veģu auto pirms gada man ir salikuši daļu lietotu detaļu, daļu 3.šķiras ķīniešu jaunas detaļas, lai gan toreiz apdrošinātāji bija apstiprinājuši tāmi ar Audi oriģinālajām detaļām (kas nebūt nav lētais gals). Tā nu viņi turpina šmaukties arī šobaltdien!!! Kaktu kantoris, kas slēpjas zem izkārtnes. Nekāpiet uz šo grābekli, tas būs dārgi!

G guccis 29.04.2013

Pēc ceļu satiksmes negadījuma, atstāju savu auto šajā servisā. Godīgi jāsaka, ka jau pirms tam auto nebija labākajā stāvoklī. Bet pēc saņemšanas no remonta atklājās vēl daudzi sīkumi, kas it kā bijuši jau pirms tam - atlecis moldings (otrā pusē, ne tajā kur bija jāremontē), atplīsusi plastmasa priekšā zem lampas utt. Ok. Par tādiem sīkumiem negribas ņemties, bet detaļa, kas bija jāremontē konkrēti- bamperis, bija uzlikta ne pilnā komplektācijā, jo it kā pirms tam uz bampera neesot bijusi plastmasa līstīte. Vairākas skaidrošanās ar pieņēmējiem un meistariem, un tomēr servisa darbinieki paliek pie sava, ka nebija un viss. Pēc šī visa gadījuma sapratu, ka pašam arī ir jānofotografē auto pirms to atstāj šajā servisā.
Nu nesmuki. Tā sliktā slava jau ātri aiziet. Vnk, ., vajag godīgu attieksmi pret darbu.
Pati vairs nedošu auto šajā servisā un citiem arī ieteikšu nedot.

E edzzzy 21.06.2013

Dziļa vilšanās šajā auto servisā, ierados tur ar KASKO gadījumu, viņi apskatīja un paziņoja, ka man tikai tā šķiet, ierados vēlreiz (citi eksperti), tas pats. Devos uz citu servisu, tur atrada problēmu, to novērsa un bija pārsteigti par saviem amata brāļiem un to uzmanību. Rezultātā, lai nebūtu KASKO gadījums, man šī apskate bez rezultāta izmaksāja ~ Ls 35, 00.

Iesaku būt uzmanīgiem ar šo servisu it īpaši KASKO gadījumos, attieskme pret klientu ir pavisam bēdīga un nicinoša.

p.s.
Mašīnas salons, kad saņēmu auto no "diagnostikas" bija tik netīrs kādu to nekad nebiju redzējis.

A Alexxx 02.02.2016

Tie kas sūdzas,varēja arī vārdus savus rakstīt,nevis nepamatoti apmelot pa labi un kreisi!!!
Aleks

L lapo4ka86 26.09.2013

Es nepiekrītu! Man bija viss super. Nomainīja visas detaļas kuras vajadzēja un super nokrāsoja. Pat izskātas tagad super.Un salons bija tāds, kadu atstāju, pat vēl tīrāks. Ļoti ātri apkalpoja visu un laipni. Malači puiši un vīrieši, kas tur strāda. Veiksmi Jums darbā. Golf HN2923.

X xxx 21.05.2014

Tas nu ta ir cik man zināms no drošiem avotiem tad šajā servisā pat garantijas mašināmtiek uzliktas vecas detaļas.

Bet samaksu prasa ka par jaunu detaļu .

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы