Vannu restaurācija - Nekvalitatīvs darbs
Neuzticieties šai firmai.Pirmkārt jau piesakot pakalpojumu,meistars nevēlas precizēt izmaksas. Norunātajā laikā neatnāca izpildīt pakalpojumu,dabūju ņemt papildu brīvdienu. Kad jau nu beidzot ieradās,varēja just alkohola smaku. Tas tad vēl būtu sīkums.Lejot šķidro akrilu apcūkāja gan siebnas flīzes gan "labums: tika grīdai,nost nokasīt nav iespējams.
Kroņa numurs bija tas,ka 4 dienā liku vanna bērnu tas uzlietais akrils,sāka lobīties un sprēgāt...
Zvanīju uz to kantori..nekādu atbildību viņi netaisās uzņemties un naudu arī neatdos..
Mēslu kantoris..
24876151
Labdien, lulubele! Ja Jūs kaut ko tādu rakstat, tad esat tik mīļa un atstājiet savus kontaktus, lai mēs varētu ar Jums sazināties un atrisināt problēmas sakarā ar nekvalitatīvu darbu un meistara uzvedību.
Ar cieņu, vannurestauracija.lv administrācija!
Комментарии (15)
nevaru neko sliktu par viniem teikt viss ok
Mums drošvien nepaveicās :(
Zelta puikas, citu vardu man nav
Vai kādu kvīti tas vannu atjaunotājs iedeva?
Bet protams gan kviti gan garantiju!
Protams.Tur viss bija kārtībā ar papīriem.
BRĪDINĀJUMS! Uzmanieties, firma “vannavanna” APMELO citas vannu restaurācijas atjaunošanas metodes!
Visas šīs negatīvās atsauces par cita veida vannas atjaunošanas iespējām, raksta firma “vannavanna”, jo nespēj veselīgi konkurēt ar citām firmām.
“Vannavanna” ēra iet uz beigām, viņiem ir maz darba, cenas par vannas ielikšanu ir kosmiskas un tāpēc viņiem nekas cits neatliek, kā tikai izdomāt negatīva satura stāstus par vannurestauracija.lv.
Un mēslu kantori veido dispečere Ilze par firmu vannavanna, aktīvi izrādot savu agresiju un neprofesionalitāti, izdomājot tāda veida "stāstiņus", taj' vietā, lai strādātu pie savas firmas attīstības...
Nebijām domājuši, ka Jūs esat tik zemiski...
Es gan neesmu Ilze un domāju,ka neviens bez pamata šeit neraksta sūdzību. Kuras firmas jau savu darbu dara godprātīgi nemaz neņem galvā šo lapu,bet turpina darbu.Ik vienai firmai pakalpojumu vai izstrādes jomā būs gan kritiķi gan nelabvēļi.
Labdien, Lulube!
Tā kā Jūs neesat mums ne atzvanījuši, ne uzrakstījuši, tad varam konstatēt, ka Jūsu sūdzība par vannurestauracija.lv ir klaji MELI!
Tagad mēs 100% esam pārliecināti, ka šo sūdzību ir uzrakstījusi firma “vannavanna”.
Un kas te vēl runātu par godprātīgumu, bet tikai ne Jūs.
Ilze, ne Ilze, Lode, ne Lode...bet tas bija Jūsu “KROŅA NUMURS”, tā pazemot firmu “vannavanna”. Un pirms kaut ko rakstīt, izdomājiet visu konkrēti, savādāk Jūsu“tekstiņos” ir tik daudz neatbilstību- te nevarēja no grīdas nokasīt, te jau sasprēgāja :)))))
BRĪDINĀJUMS! Uzmanieties, firma “vannavanna” APMELO citas vannu restaurācijas atjaunošanas metodes!
Pirmo reizi 17 gados Vanna vannā interneta vidē ir saskārusies ar agresīvu, nepamatotu, pret sevi vēstu informāciju,tādēļ atļausimies precizēt dažus faktus. Jebkurš tehniski domājošs cilvēks saprot, ka vanna vannā tehnoloģija un jebkāda krāsošanas vai liešanas metode nav salīdzināmas lietas, tātad vanna vannā nekonkurē ar vannu krāsošanu. Savā starpā konkurē pēdējā laikā savairojušies daudzie krāsotāji-lējēji.
Apgalvojumi par vanna vannā ēras beigām ir stipri pārspīlēti-vanna vannā tehnoloģija pasaulē stabili darbojas jau 40 gadus, Latvijā 17 gadus. Vanna vannā Gada pārskati rāda, ka viņiem ir pietiekami daudz darba. Jūsu apmelotā privātpersona Ilze Vanna vannā kā dispečere nestrādā jau 3 gadus. Jebkuri Jūsu apgalvojumi turpmāk izklausīsies neticami, jo iepriekš operējāt ar melīgiem faktiem.
Lulubele, ja jau visi dokumenti bija kārtībā, kādēļ neizmantojāt savas tiesības griezies patērētāju aizsardzības centrā? Neloģiskums ir Jūsu apgalvojumā, ka , saņemot čeku, nauda tomēr netiks atgriezta.
Portālā sudzibas lv JEBKURŠ var safabricēt JEBKO par JEBKURU un viņam par to NEKAS nebūs. Šī iemesla dēļ mēs nepiedalīsimies šeit nekādās diskusijās
.
Visu mūsu minēto informāciju var pārbaudīt interneta resursos.
Ja kādu interesē patiesas atsauksmes un informācija par vanna vannā un vannu krāsošanas-liešanas metodēm, to var atrast neskaitāmos forumos latviešu un krievu interneta resursos.
Jūs savārījāt riktīgo putru un tagad mēģinat taisnoties...smieklīgi. Un ja vannurestauracija.lv Jums nebūtu konkurenti, tad diez vai ss.lv savos sludinājumos Jūs viņus pieminētu :)))))
Pasūtiju vannu restauraciju - piedāvāju pēc nedēļas datumu un laiku - ok piekritu. Apstāstiju ka tas ir Rīgas centrs, un auto piedavāju noparkot blakus, bez maksas - jo pagalmā nav stāvietas. Bet kad ieradās meistars, viņš uzvanīja un pateica kad darbu neveikšot, jo divas instrumentu kastes viņš nenēsāšot tik tālu. Uz piedāvājumu lai izkraujās un es pagaidīšu kamēr noparkosies, atbildē bija - ka nē tas nēsot ērti, un viņš atsakās darīt darbu. Nerunāsim par to kad ieradās velāk, otkārt tas kad man ir pazaudēta pusdiena tas arī nevienam nav intresanti. Ko lai sak -NEIESAKU -UN MEKLĒJIET CITUS MEISTARUS, JO ŠIE TĀPAT NEDZDARĪS SAVU PAKALPOJUMU !
Pēc vannas atjaunošanas, pašam vel kārtīgi jāpastrādā, lai tiktu pie vismaz kaut kāda rezultāta... par tādu naudu var nopirkt jaunu vannu, tāpēc gaidīju labāku rezultātu. Bet vislielākā problēma manuprāt ir tas, ka pazūd vannas sākotnējā forma apakšējai daļai, pēc vannas atjaunošanas, vannas dibens ir mainījis līmeni uz pretējo pusi, tāpēc pēc katras mazgāšanas reizes ir rūpīgi jāslauka vanna, savādāk paliek pleķi vannas vidū. Runājot par virsmu, arī esmu gaidījis ko labāku par tādu naudu, briesmīgi daudz visādu nelielu defekti, kas it kā netraucē, bet kopējo skatu tomēr ietekmē negatīvi. Tas ir tīri mans viedoklis, bet manu atjaunoto par 135 EUR vannu nevar pat salīdzināt ar jauno, kuru varētu nopirkt par 100 Eur un būtu jāiegulda mazāk darba maiņai, nekā visu savest kārtībā ar restaurētu vannu.
Если желаете получить красивую ванну за 220 евро, которой нельзя будет пользоваться ,обращайтесь в фирму "Vannurestauracija",к индивидуальному предпринимателю-Эдуарду Горелик.
Выполнив работу по реставрации и покрасив ванну,полностью ,отсоединив все трубы стока воды,сказал,что пользоваться ванной можно через 2 суток.когда я спросила ,каким образом,если все сифоны отсоедины? В ответ было,это ваши проблемы,если хотите ,чтобы я доделал свою работу,надо заплатить еще 60 евро.Потом ,когда я сказала,что свою работу надо доделать ,потому,что ,когда я делала заказ,никто не предупреждал,что потом надо искать сантехника и сифон,чтобы я могла мыться,он сказал;хорошо,купите новый сифон,я доделаю.так как магазины не работают ,только интернет-магазины,я за 1 день съездила нашла комплект сифонов,после этого получила письмо от мастера,что он не приедет,он на карантине,если хотите ,ждите я приеду через 2 недели и подключу сифон..Так ,что прежде ,чем делать заказ в этой фирме,ПОДУМАЙТЕ!Согласны ли вы на такие услуги?,,, Наталья