www.sudzibas.lv Valsts policija Dzīvesvietas problēmas

Valsts Policija - Dzīvesvietas problēmas

17.11.2016. Rīgā, Brīvības gatvē 215 atnāca Juris uz deklarēto dzīvokli 15. Kaimiņš Aivars ielaida to koplietošanas telpās, lai Juris varētu ienākt dzīvoklī 15, kas atrodas ēkas 2.stāvā. Kad Juris atvēra sava īres dzīvokļa durvis un iegāja dzīvoklī aiz viņa bez aizinājuma ienāca kaimiņš Aivars un sāka uztājīgi uzvesties, lai Juris savāc mantas un vācas projām. Par šo faktu ir ievietots videosižets youtube datu vietnē menlēt Juris Freimanis. Kaimiņš Aivars dzīvoklī uzbrūk Jurim ar elektrošokeru, atņem dzīvokļa atslēgas un piekautu izmet uz ielas piesavinoties visas mantas kas atrodas dzīvoklī. Izsaukta policija. Policiste kas pieņēma iesniegumu sakliedza uz Juri, bet policsts kapteiņa uzplečos tā vietā lai palīdzētu Jurim (2.grupas invalīds ar kustības traucējumiem) sāk stāstīt ka ēka ir avārijas stāvoklī un tajā nav ūdens u.t.t. Juris ar tiesas spriedumu 2016.gada septembrī atjaunots darbā - sētnieks šajā ēkā. Pašlaik sētneika darbu veic Aivars un viņam tas nepatīk. Policija neiejaucās un nepalīdzēja atgūt Jurim atņemtās atslēgas no dzīvokļa, tas nozīmē ka dzīvoklī var iet kurš grib, ņem ko gribi. Juris tagad bezpajumtnieks.

Комментарии (13)

J Jonsons Babys 21.11.2016

Līdzīga situācija, tikai ne ar dzīvokli. Nav zināms, kam Latvijā vispār ir domāta policija, ja tā neko nevar izdarīt tikai pastāvēt un paplātīt rokas, ka neko nevar izdarīt, ja mēģini rīkoties likumīgi. Ja sāc rīkoties pretlikumīgi, jo Policija atsakās pildīt savu darbu uzreiz šie klāt un ir Krimināllieta. Uzskatu, ka policijas ka tādas Latvijā nav! Ja gribi kaut ko pierādīt saka ej uz tiesu un tiesājies, bet tiesāties izmaksā bargu naudu. Līdz ar to sanāk ja nav naudas tiesāšanai, kas neizmaksā lēti, ej un sēdi cietumā, jo policija tev atteiks palīdzēt.

Policija ir ļoti mainījusies. Ja agrāk tā centās noskaidrot situāciju un atjaunot personas aizskartās tiesības, tad tagad policija civilstrīdos neiejaucas. Mēs esam totālā kapitālismā kur valda nauda un nav cilvēciska faktora. Tā personas paliek par bezpajumtniekiem un vairs nemīl savu dzimteni.

R Ritvars 21.11.2016

Šajā gadījumā policija nevis negribēja vai slinkoja, policija strādā tajās likuma robezās kuras tai tiek pilnvarotas darīt. Šajā gadījuma Latvijas likumdošana neļauj policijai rīkoties. Tikai tad kad policijai tiek dota lielāka rīcībspēja tad parādās vel n-tie tādi kas bļauj ka policijai esot visatļautība.

Pilnīgi piekrītu, tapēc novēlu Jums Ritvar nonākt tieši tādā pašā situācijā un risināt jautājumus kā Jūs to saprotat. Likums "Par policiju" ir saistošs visiem policijas darbiniekiem un 9.pants nosaka, ka Jebkura policijas darbinieka pienākums ir visā Latvijas Republikas teritorijā neatkarīgi no viņa ieņemamā amata, atrašanās vietas un laika gadījumā, ja pie viņa griežas personas ar pieteikumu vai ziņojumu par notikumu, kurš apdraud personu un sabiedrības drošību, kā arī pašam konstatējot tādu notikumu, veikt iespējamos pasākumus, lai novērstu likumpārkāpumu, glābtu cilvēkus un sniegtu viņiem palīdzību likumpārkāpumu izdarījušo personu konstatēšanā un aizturēšanā, noskaidrot aculieciniekus, apsargāt notikuma vietu, kā arī paziņot par notikušo tuvākajai policijas iestādei.
Tad kas traucē? Nevēlēšanās strādāt, vai ?????

R Ritvars 23.11.2016

Iemācaties tulkot likumu tad sapratisiet, ja jūs domajat ka viss policijas darbs balstas uz Likums par policiju 9.pantu tad jus maldaties.

Tad būs jāiesniedz priekšlikums Saeimas Tautsaimniecības juridiskai komisijai, lai veic izmaiņas likumam "Par policiju" 9.pantā, jo Ritvars ir tas Latvijas pilsonis, kas likumu neskata kopsakarībā ar tā mērķi, tostarp neredz minētā likuma 10.panta 6..punktu, 22.panta noteikto. Iespējams manas zināšanas doktarantūrā ir pa vājām, jāceļ laktu uz profesora un tālāk Habilitēta profesora juridisko zinību jomā.

Pacco_al 23.11.2016

Tieši tā un Aivars būtu pirmais, kurš skrietu rakstīt sūdzību par policistiem.

Aivars ir tāds Latvietis, kas nodos jebkuru. Ja viņš ieņem cita cilvēka darbu un cik ir zināms viņam tika palīdzēts ar dzīvesvietu viņš tagad vēršās pret šo cilvēku, kas iepriekš viņam palīdzēja vairāk informācijas ir youtube meklet Juris Freimanis kurā ir konstatējams, ka 2014.gadā novembrī viņš uzsāk sētnieka darbu bez līguma, runā par uzņēmumu, kas dod viņam darbu, bet 2016.gada novembrī met cilvēku no dzīvokļa izmantojot elektrošokeru. Divi gadi mainās cilvēks, lūk tādi ir nacionālisti, jo viņš ir viens no tiem kurš bija biedru rindās tādai organizācijai Latvijā kā PĒRKONKRUSTS. Pētiet šo cilvēku ejiet un runājiet kad tas slauka ielu un jūsmojiet par kārtīgu Latvieti, kas savu tautieti pazemo. Un ja kaimiņos dzīvotu krievs, tad ko darītu Aivars? jTā zināšanai SIA "GORT" valdes priekšsēdētājs Mihails Andrjuščenko (ēkas Brīvības gatvē 215, Rīgā īpašnieks) pēc tautības ir ebrejs.

R Ritvars 27.11.2016

Juris Pēteris Freimanis Un to raksta Doktorants???????? Beidz te ūdeni liet cilvēkiem. |Jūs te mēģināt iestāstīt ka viss policijas darbs ir tikai balstīts uz likumu par policiju???? Ej uz skolu puišel. Jūs pat nespējat iedomaties cik vel likumu, cik normatīvo aktu, un MK noteikumu plus vel satversme ir kas ierobežo policijas darbu. Likums par policiju ir speciālais likums, vismaz likumu normu hirearhiju vajadzētu iemācīties ''Doktorant''! Tad var būt izpratīsiet kas ierobežo policijas darbu. Var jau būt ka Likums par policiju jūsu skatījumā ir satversmes vietā. ''Doktorant'' beidz cilvēkiem dir...

Nu jā Ritvar, skolā ir jāiet Jums, bet man tas jau sen skarbi garām. Auditorijā pasēdēt un paklausīties rektoru un profesoru sniegto informāciju Jums Ritvar vajadzētu gan. Jo kā noprotu Jūs balstāties uz likuma horarhiju, lai to neievērotu, bet es nē. Policijas darbu reglamentē speciālais likums un tas nevar būt pretrunā ar Latvijas Republikas Satversmi. Ja Jūs uzmanīgi noskatījāties un noklausījāties sižetus youtube datu vienē meklējot Juris Freimanis, tad iespējams saprastu, ka personai ir aizskartas pamattiesības kas noteiktas ar Latvijas Republikas Satversmes 96.pantu. Cita starpā paskaidroju, ka ar Padomes Direktīva 2000/78/EK 2.panta 3.punkta teikumu nosaka, ka: „Par cilvēka aizskaršanu uzskata diskrimināciju 1. punkta nozīmē tādas nevēlamas uzvedības gadījumā, kura saistīta ar jebkuru no iemesliem, kas minēti 1. pantā, un kuras mērķis vai rezultāts ir cilvēka cieņas pārkāpums un iebiedējošas, naidīgas, degradējošas, pazemojošas vai agresīvas vides radīšana. Šādā sakarā cilvēka aizskaršanas jēdzienu var definēt saskaņā ar dalībvalstu tiesību aktiem un praksi”.
Valsts pārvaldes iekārtas likuma 7.panta trešā daļā teikts, ka padotību īsteno pakļautības vai pārraudzības formā. Saskaņā ar minētā panta ceturto daļu pakļautība nozīmē augstākas iestādes vai amatpersonas tiesības dot rīkojumu zemākai iestādei vai amatpersonai, kā arī atcelt zemākas iestādes vai amatpersonas lēmumu. Savukārt saskaņā ar panta piekto daļu pārraudzība nozīmē augstākas iestādes vai amatpersonas tiesības pārbaudīt zemākas iestādes vai amatpersonas lēmuma tiesiskumu un atcelt prettiesisku lēmumu, kā arī prettiesiskas bezdarbības gadījumā dot rīkojumu pieņemt lēmumu.
Lasiet Ritvar un domājiet vai skolā šādu informāciju māca.

Un vē Ritvar, ja Jūs nonāksiet tādā situācijā kā tas pilsonis diskusijā (nesakiet nekad ), neskrienat un nesūdzieties, neuzbāziet savu viedokli citiem pilsoņiem. Viens likums viena taisnība. Likums ir taisnības mērs un ja kāds uz to atsaucas un norāda uz pantu to atšifrējot, tad nevajaga skaidrot, ka ir citi likumi un normatīvi, MK not. un Pašvaldību sasist. not. bla, bla, bla. Mācaties Ritvar būt iecīetīgs policijas darbinieka.

Tieši tā Ritvar DARBINIEKA. Jūs taču tāds esat?

R Ritvars 28.11.2016

Man liekas ka jūs Juris Pēteris Freimanis pats vairs īsti nesaprotat ko tur esat samurgojis savos komentaros. Un nesaprotu kapec man būtu jāiet kaut kādā you tube jāskatās kaut kāds video ko jūs te reklamējat. Jūs savu you tube kanālu reklamējat??? nav īstā vieta ''Doktorant'' :D To ko jūs tur sarakstat un pasniedzat ka to skolā nemāca tam es jums piekrītu jo tas viss ir copy/paste no kadas interneta vietnes. Diemžēl Jums par apbēdinajumu es neskrienu un nevienam nesūdzos un savu viedokli neuzbažu ATIECĪBA NO JUMS. Doktorants rastu situācijai risinājumu ne jau sūdzētos Sūdzības .lv :D ''Doktorants'' Un kapēc man būtu jābūt iecietīgam ''Policistam'' ? :D:D :D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы