Valdario SIA - Nekompetenti pārdevēji un pretimnākošas attieksmes trūkums
Nopirku Mini Midi kontrolieri savam dēlam, bet atklājās, ka tam ir divas versijas – standalone un parastā. Veikalā neviens nespēja pastāstīt par šo preci neko vairāk kā vien to, ka “tas ir labs instruments”. Paļāvos uz pārdevēju padomu un, protams, iegādājos nepareizo versiju. Tā kā dēlam vēl nav datora, viņš šo kontrolieri nebūs spējīgs lietot, jo standalone versiju, kas strādā bez datora, man neieteica.
Kad nākamajā dienā atnācu ar preci atpakaļ, divas reizes man lika atbraukt citā dienā, radot iespaidu, ka varbūt tomēr varēšot samainīt. Taču beigās izrādījās, ka nekas netiks darīts: ne naudas atgriešana, ne apmaiņa pret piemērotu modeli. Visas šīs vairākas veltīgās vizītes man radīja ievērojamas laika un degvielas izmaksas.
Negatīvā pieredze:
* pārdevēji nepārzina produkciju un nesniedz klientiem vajadzīgo informāciju.
* komunikācija un solījumi ir nekonsekventi – lika domāt, ka risinājums būs, bet reālas palīdzības nebija.
* nācās veltīgi tērēt laiku un degvielu, jo katru reizi dzirdēju: “brauciet rīt, tad redzēs. ”
esmu pilnībā informēts, ka veikalam nav likumiska pienākuma pieņemt atpakaļ preci, taču cerēju uz pretimnākšanu, jo jau pirmajā dienā sapratu, ka tas nav īstais modelis. Šis var kalpot kā brīdinājums citiem: ja saskarsieties ar līdzīgu problēmu, iespējams, veikals nebūs pretīmnākošs. Iesaku arī palasīt google atsauksmes – šķiet, ka šī nav vienreizēja situācija, bet gan raksturīga “mi mūzikas instrumenti” politika.
Ja meklējat vietu, kur kompetenti pastāsta par mūzikas instrumentu niansēm un palīdz risināt jautājumus, apdomājiet divreiz, pirms izvēlaties “mi mūzikas instrumenti”. Mana pieredze bija ļoti neapmierinoša, un, visticamāk, nekad vairs tur neatgriezīšos.
Комментарии (2)
Pārdevējs nav speciālists un visu nevar zināt. Labāk pašam visu pārbaudīt internetā un salīdzināt.
Kāda jēga tad no specializēta veikala? Tad tak nav Rimi.