"Wok Vairāk saules" - nelaipna apkalpošana
Sveiki, sūdzību lasītāji!
Ar saviem diviem draugiem šodien plkst. 13:40 nolēmām pusdienot „Wok Vairāk saules”. Kā jau vienmēr viesmīļi laipni sveicinās, tiklīdz mūs ir pamanījuši. Atņēmām sveicienu un devāmies pie mums ierastā galdiņa, bet diemžēl galdiņš nebija notīrīts un uz tā vēl atradās glāzes. Nolēmu palūgt, vai nav iespējams galdiņu notīrīt, lai mēs varētu pusdienot kā ierasts. Tiklīdz es laipni biju palūgusi, viesmīle AIJA niknā balsī un paceltā tonī uzbļāva: „Vai tiešām nevar pagaidīt!”. Es biju šokā. Nekaunības turpinājās: „Ir tik daudz galiņu kur sēdēt!” . Piebildu: „Es atvainojos, Jums nav tiesību ar mani tādā tonī runāt!”, bet atbilde bija sekojoša: „Es runāšu kā vien gribēšu ”. Es atvainojos, vai viesmīlim ir tiesības noteikt, kur klients vēlas sēdēt? Vai viesmīlim ir tiesības runāt ar klientu uzbrūkošā un pārmetoša tonī? Godīgi sakot, visa apetīte pazuda. Ar draugiem bijām pamatīgi šokēti. Nemācēšu teikt, vai bija domāts speciāli, bet pasūtīto ēdinu gaidījām 30 min. Vai Wok īpašība nav tā, ka ēdiens tiek ātri pagatavots? Klienti, kas ieņēma galdiņu pēc mums savas minūtes vēlāk, pasūtīto ēdienu saņēma ātrāk. Tā vien likās, ka kāds speciāli par to bija parūpējies. Parasti ēdiens mums netiek gatavots tik ilgi.
lai arī ēdiena kvalitāte ir laba, šo "restorānu" ar draugiem vairs neapmeklēsim.
Комментарии (11)
No vienas puses viesmiiliem jaastraadaa garas stundas nihuja nemaksaa un rauj vinu uz visaam puseem nervoziem cilveekiem taa var gadiities, tikaj nebriinaties, ja kaads no viniem vel nav eedienaa iesplaavis...
Tu gan, Edit esi baigaa kuce!
Gan jau, ka viesmiile bija aiznjemta ar citiem klientiem, ka nepaguva novaakt galdinju... Un tas nav restoraans, kur tev ir bijis rezerveets tieshi kaads noteikts galdins. Nesaprotu, kas par probleemaam, ka nevar apseesties pie BRIIVA galdina!
Un 30min., tas nav daudz! Ja ir bijushi pietiekami daudz pasuutijumi pirms tevis, tad naakas gaidiit ilgaak. Vai tieshaam cilveeki ir tik stulbi un aprobezhoti!?
un jaa uz "Wok Vairāk saules" vai liidziigaam iestaadeem vairs neeej.. tava vieta ir hesburgeraa vai pelmenjos!
Edīt!
Ar ko gan viesmīle ir sūdīgāka par tevi cilvēciskā ziņā, ka TU drīksti viņai likt novākt, savākt, pavēlēt, bet viņa ar TEVI nedrīkst runāt tā kā tev nepatīk?? Kā tu pret viņu, tā viņa pret tevi.. beidz stresot un netēlo karalieni.. sēdi, kur tīrs un miers mājā ;)
Nu ziniet, ir arī ļoti daudzas reizes bijis tā, ka viesmīlis vienkārši savu slikto garastāvokli izgāž uz klientu. Un vēl jo vairāk, ja šī Edīte ir patstāvīgais klients, tad jau tur vajadzētu būt īpašai attieksmei!!!
Jā, nevienam nav tiesiibas aizradiit viesmiilei, taapec nav briinumi, ka pēc tam tā notiek. Labāk stādies pats viesmiiles vietā, un tad diez vai pats būtu apmierināts!
kas taa par dramatisku veelmi seedeet tieshi pie taa galdinja uz kura staaw glaazes??? un ja jau tik gruuti paciesties un esi apseedies, tad pagaidi kameer novaaks-ja veelies apkalposhanu kaa restoraanaa, tad uzvedies kaa restoraanaa un cik man zinaams restoraanaa cilveeki neseezhaas pie nenovaakta galdina!!! taadaa veidaa tu necieni viesmiili, kaapeec lai vinja cieniitu tewi?
patstaaviigaa kliente?? vai arii pastaaviigaa dzeramnaudas atstaajeeja???
tici man, Ediit, viesmiilji viesu atceras...
Kristiin, es pat neapseedos pie galdinja, pagaidiiju, lai novaac, bet tas netika izdariits. taapeec paluudzu novaakt galdinju, kas ir viesmiiles pienaakums.
Egij, jaa patstaaviiga kliente, kas atstaaj dzeramnaudas, atkariibaa no taa, kaa apkalpo. liidz sim nebija nekaadas probleemas, tik nez kaapeec viena izdomaaja uzruukt par to, ka paluudzu novaakt galdinju.
paldies, Mhm, peec tava komentaara redzu, kur ir tava vieta ;) un cilveeku bija maz, taa, ka vareeja jau pirms muusu ienaaksanas paspeet IZDARIIT SAVU DARBU - NOVAAKT GALDINJU. nav jau McDonalds, kur ir pasapkalposanaas. paskaties, luudzu, uznjeemuma nosaukumu - restoraans/piceerija. wok - restoraans un blakus piceerija :p
Toč, ede, tuesi klimaksēta dura.
Diemžēl pa dzīvei ļaudīm ar tādām histēriskām kuņām kā tu nākas neretums tikties. Bļin, savu žulti, ka neviens no tiem diviem džekiem, kas ar tevi, negrib tevi pist, bet tikai parīt uz tava rēķina, tu izgāz, bļin, uz meiteni, kas rubī par latu stundā. Nebos, kad rēķinu tev atnes, pārskaiti, vai nav apkalpošana pieskaitīta(pēc tādas stervas izskaties). čajus no kuņām nav ko gaidīt, tad arī sēdi kur vietas, a ja nē, pastāvi ārā papīpē, kamēr tavu, galdiņu būs laiks notīrīt. Bļin atradusies pasaules naba. savā darbā uz vēdera lien, laizi pimpi katram, kas maksā? A, kāpēc, lai meituks tā darītu?
jA ESI MEITENE ZELTENE, CEP, šMORē, VāRI ZUPU M'AJāS, moš kāds no tiem taviem džekiem piekplājības pēc paņems tevi priekšā:)
Nu gan...viesmīlim nav tiesību vispār kasīties ar klientiem it sevišķi kamēr ar to tiek runāts pieklājīgi. Vajadzēja saukt administratoru/menedžeri vai kas tur viņiem atbid par kārtību. Es reiz pieklājīgi aizrādīju klientam, ka neesam vēl atvērušies (vēl 10 min) par ko šī sacēla tādu traci, ka aizgāja līdz pašai augšai un rezultātā mums aizliedza brokastot no rīta un smēķēt pirms darba. Tā lūk. Tagad saprotu, ka vajadzēja savādāku pieeju, jo toreiz atļāvos palaist muti nedaudz. Nepieredzējuši viesmīļi nemāk kontrolēt emocijas - tādus vajag sodīt, lai māās uz savām kļūdām.
Viesmīle.
Es Edītei piekrītu par to, ka kārtīgai viesmīlei nebūtu jāatcērt viesiem augstā tonī, bet es ļoti nepiekrītu Edītei par viņas pašas attieksmi! Edīt, ja tu nekad to neesi dzirdējusi, tad viesmīlis var gan ierādīt, kur viesim sēdēt. Tas tikai Latvijā ir pierasts ienesties restorānā un stumties gar citiem cilvēkiem, meklējot sev ērtāko vietu. Un ja jau tev tā vietiņa tik ļoti patīk, tu palūdz viesmīlim un pasaki, ka labprātāk sēdētu tur un uzgaidīsi, kamēr galdiņš tiks novākts, jo viņa tajās telpās ir saimniece nevis tu! Sauļu viesmīles vispār ir ļoti, ļoti laipnas un es šaubos, ka tā viesmīle ne no kā, ne no šā sāka blatot, visticamāk tu pirms tam uzspēji izšķobīt sejas izteiksmi un izmantot nelaipno toni! Un, starpcitu, viesmīļiem kā nagla dibenā ir tas, ka viesi ienāk un sēžas pie netīrīta galdiņa, to visiem būtu jāliek aiz auss! Tad par to ēdienu, bet jūs visi taču neēdāt vienu un to pašu! Un jau jau saki, ka biji ar draugiem, tātad jūs bijāt daudzi, bet cik cilvēku apsēdās pie blakus galdiņa? Divi? Tas, ko pasūta un cik daudz pasūta stipri ietekmē pagatavošanas laiku, un es vienmēr ļoti nobrīnos, kad atrodoties restorānā, redzu scēnas, ko rīko viesi! Protams, ka blakus galdiņš, kas atnācis piecas minūtes vēlāk un pasūtījis zupas, tās saņems ātrāk, par to, kas tur jau piecas minūtes nosēdējis, bet pasūtījis kādu gaļas, zivju ēdienu!. Es domāju, nevajag cepties, bet to viesmīli pārmācīt vari dažas reizes neatstājot dzeramnaudu, vai palūdzot, lai tevi apkalpo cita viesmīle... tas viesmīlei liks ļoti nokaunēties ;) Un, ja jau ēdiens garšo, nevajag to pamest viena starpgadījuma dēļ :)