Vairāk Saules - apkalpošana
Šodien 08.11. kā patstāvīgais makaronu veikaliņa Rīga Plaza apmeklētājs saskāros ar visai dīvaino pārdevējas attieksmi. Ieejot veikaliņā un aplūkojot vitrīnas, sapratu, ka no vienkārši sēdošās un pat ne sveiki, ne labdien nesakošās maza auguma korpulentās pārdevējas, kādu es tur iepriekš 2 gadu laikā ne reizi nebiju redzējis, nekādu pretimnākšanu nesagaidīt.
Kad es piegāju pie kases un teicu, ka vēlos nopirkt Ievas Klasisko sieru, pārdevēja piegāja pie vitrīnas un sāka mani iztaujāt, kādu tieši sieru, lai gan tur ir tikai viens Klasiskais siers, kuru es tur regulāri pērku. Pārdevējas attieksme bija aizvainojoša un pārmetoša, kā arī pamācoša - it kā es pats nezinātu, ko es gribu. Tā kā bija padomā arī ravioli, izņēmu Vairāk Saules klienta karti, kad sapratu, ka pārdevējas attieksme nemainās, nolēmu neko nepirkt. Ievēroju, ka arī vēl 2 klienti gribēja kaut ko pirkt, bet redzot nelaipno pārdevējas attieksmi izgāja ārā neko nenopirkuši.
Jautāju pārdevējai, varbūt viņai nepatīk viņas darbs, tad es varētu piezvanīt viņas vadībai, uz ko viņa ļoti izsmeļoši atbildēja - lai tikai zvanot, ka viņa tur strādā jau 5 gadus.
Endijam Bērziņam varētu ieteikt padomāt par darbinieku apmācību klientu apkalpošanas jomā!!!
Добавить комментарий