V 4 Motors - Darbu kvalitāte, krāpniecība, attieksme
Servisā diagnosticēs to, ko nekur citur citi neapstiprinās. Toties nomainīs dārgākās detaļas, nesaskaņojot ar a/m īpašnieku, un tad pieprasīs samaksu. Vecās detaļas, kas it kā nomainītas, ieraudzīt tā arī neizdosies - esot uzreiz izmestas. Kad izveiksi mēģinājumu aprunāties ar servisa bosu Raimondu Volontu par šādu dīvainu attieksmi, viņš sāks bez ievada, pilnā rīklē kliegt, ka nav ko braukt ar tādām mašīnām, ja nevar samaksāt. Prasot, kāpēc tika veikts nesaskaņots remonts, nepaspēsi babeigt jautājumu, kā kliegs vēl trakāk, ka neatdošot auto, kamēr nesamaksāšot. Viens ir fakts, ka šim "vadītājam" ir jāārstē galva, bet otrs, ka izdevumi būs pamatīgi un pilnīgi neadekvāti sākuma vainai (ir servisa grāmatiņa no dīlera). Mana vaina, ka gribēju painteresēties, cik maksās konkrētais remonts ne pie dīlera un atstāju auto uz diagnostiku V 4 Motorā. Tad man piezvanīja, ka auto esot izjaukts, stāvot pagalmā (2 ned.!!!), ka zvanīšot, kad salikšot. Nākamais zvans jau bija, ka ir nomainīts sajūgs u.c., kaut arī tas netika ne saskaņots, ne mēs tam būtu piekrituši. Pilnīgi nenormāls boss, pilnīgi nenormāla naudas pelnīšanas metode.
Комментарии (11)
Par to galvu zin visi. :) Par to kvalitāti arī. Vismaz man tā likās. Izsaku patiesu līdzjūtību! Nekāpiet otru reizi tajā pašā grāvī un izglābiet draugus!
Raimis ir gal'igs idiots...Tam tiesam laiks arsteties bij jau sen...
Katrā ziņā nezinu par to galvu, bet sola visu laiku uz priekšu, bet taisa ļoti ilgi, neskatoties uz to ka sola ļoti ātri sataisīt, un kvalitāte...
Katrā ziņā krāsot nevar dot viņiem... Ja mazā servisiņā "Plintuss", nokrāso ideāli un arī viss izdarīts rūpīgi, ta V4 Motors (prestižs, labs autoserviss) nokrāso tā, ka pat aklam redzama krāsu atšķirība, un darbi veikti arī nerūpīgi, pat pamanās iekšā uz paneļa krāsas traipus atstāt, krāsojot durvis.
Uz šito servisu labāk nebraukt...
Esu V4 Motors klients jau ~ 10 gadus, darba kvalitāte un attieksme pilnībā apmierina, ir bijušas kļūdas kuras vienmēr ir atrisinātas. Ar Raimondu sanāk kontaktēties bieži un attieksme vienmēr ir pretīmnākoša. Es domāju ka šajā gadījumā galva jāārstē ir pašai Inas kundzei kura pieradusi visur kašķēties un pretī sagaida smaidu.
Braukšu uz V4 Motors, jo ir ar ko salīdzināt.
Piekrītu visiem, izņemot pēdējo komentu! Domāju, rakstījis pats Raimonds. Arī man ir ļoti negatīva pieredze šajā servisā. Gribēju griezties tiesā, bet nolēmu, ka sūdus nevajag kustināt un sev nervus bendēt! Iesaku visiem, pirms dodaties uz servisu, pakonsultējaties ar draugiem, radiem, kaimiņiem!!!
Pilnigi piekritu visam, ko rakstija cilveeki. Protams, iznemot TIPA JAAANIS .
Biju atvalinaajumaa sievai kads huligans uz ielas nolauza spoguliti. Vina aizgaja uz tuvako servisu - V4 MOTORS, tur pateica, ka kada runa: hondam spogulishi noliktavaa ir uz vietas, nokrasot nebus problemas, lai nak pec nedeljas. Sieva ari noticeja un atstaja tur auto.
REZULTATS:
1) masina servisa pavadija 5 nedelas
2) spoguli nokrasoja citaa krasaa
3) liekot spoguli saskrapeja stiklu
4) un vel MAIT*S saskrapeja aizmugurejo buferi
Ari tipa draudeja, ka neatdos auto, ja nesamaksahu.. Bet atrisinaju atri: zvans uz policiju, atbrauc puishi un viss 4ikinieka.
Janim, kas rakstīja komentāru 07.07.08. varu pateikt vienu. Protams, ja Tu viņiem esi klients jau 10 gadus, un ir izveidojušās ar šiem darbiniekiem čomiskas attiecības, protams ka Tu viņiem būsi labs klients un apkalpos Tevi arī labi, bet paskaties, ko raksta cilvēki kas iegrizušies šajā iestādē pirmo reizi...
Man prieks ka pret kādu tur attiecas arī normāli un darbu kvalitāte ir normāla...
Pinībā piekrītu! Arī es tur pamatīgi apdedzinājos, pilnīga patiesība par kliegšanu un nenormālu attieksmi pret klientu. Manā gadījumā 1)auto neizdevās salabot, taču nauda tika pieprasīta.
2) netika saskaņota sveču maiņa, kaut gan īpaši piekodināju, ka sveces mainīta ~nedēļu atpakaļ.
3) KASKO krāsošana - krāsa nolobījās pēc pirmās mazgāšanas.
PIe tam šie vēl ir dikti lepni, ka nespēj no klienta naudu paņemt norēķinu kartes veidā, pie viņiem tikai cashā un labi daudz:(((
Un vēl pamēģiniet viņiem pieteikt pretenziju - redzēsiet, kas nāks pār jūsu galvu!!!
Es sen pazīstu V4 Servisa darbiniekus , nekā slikta. Stāsts par to sajūgu ir dīvains.
Pirmkārt nav zināms kāds auto un kura gada , 10 gadīgiem auto jau nāk ar dubultiem sajugiem kur cena vien par detaļu ir 1000 Euro . Ko tad nebraucāt pie dilera ? Un ja jau atbraucāt tad skaidrs ka problēma .
Otrkārt sākotnējo diagnostiku varejāt noteikt paši , pec vin koda var noteikt precīzu auto komplektāciju par brīvu , tad uzināt OEM detaļai kodu kas jamaina kodu. Tad arī paskatīties cik detaļa maksā. Ja sajūgs slīd brakšķ tad skaidrs ka jamaina, un precīzu defektu var noteikt tikai izjaucot, vai jamaina disks vai viss grozs arī , piedevām ja tas ir jauna tipa kas 10 gadus jau dubultais tas nav izjaucams un tas ir dārgi. Sākotnējo defektu var noteik paši, vai paprasīt kadam kas nedauzd saprot. Un sevisa grāmatiņai ticēt nevar.
Ja nopērk lietotu auto ir jārēķinās ar tādām lietām kā zobsiksnu vai ķēdes maiņu,kā arī sajūgs ,kas nu konstrukcijā katram ir, jo tas ir tas pats kas mainīt bremžu uzlikas un bremžu diskus kā izejmateriāls. Pec 2005 gada auto kvalitāte būtiski ir pasliktinājusies un izmaksas detaļam augušas. Pēc 150 T nobraukuma kam ir ķēdes tad tās ir jāmaina ir modeļi kam jaceļ pat motors laukā lai to izdarītu. Un ja nenomaina laikus noklapē motors, saliec vārtus. Un ar to ir jārēķinās ka mūsu bāliņi pie pārdošanas atin vēl spidometrus.
Takā runājot par sajūgu ja beits tad jāmaina ja nē , tad uz metālūžņiem un pērk jaunu.
!
Volonts ir debils histēriķis. Nevaru pateikt par viņu nevienu labu vārdu, lai gan zinu viņu kādus gadus 20. Nekad, neko nevediet uz viņa servisu Ādmiņu ielā! Tiksiet apkrāpti, izčakarēti un pazaudēsiet gan naudu, gan laiku!