UP mēbeles - Slikts serviss, krāpšana, mēli un neiekļaušanu termiņos
Pēc ilgstošās gaidīšanas ( no 16.10.2018) 12.01.2019 tika pabeigti darbi virtuves uzstādīšanā. Virtuves skici-vizuālizāciju tā arī nesagaidijām vispār. Pēc uzstādīšanas (montāžas) godīgi sakot biju lielā šokā par redzēto. Tika kontatētas šādas problēmas :
Iekšējie plaukti augšējiem skapīšiem par īsu;
Augšējais sānu panelis pieskruvēts ar defektu, jo skrūves bija izvēlētas nepareizā garumā un izspieda laminātu, var redzēt divās vietās izliekumus;
Augšējie divi skapīši ar stiklu vispār bez „komentāriem”. Apskatot mājas lapu up-mebeles.lv nevarēju pat iedomāties , ka stiklus var tā pielimēt pie rāmīšiem. Jo furnitūras veikalos pārdošanā ir speciālie rāmīši kur stiklu vienkārši var ielikt un nekādu mākslas darbu ar līmi zīmējot viļņus nevajadzēs veikt, kā ir izdarīts mums. Un tādi ir divi augšējie skapji.
Viens apakšējais sānu panelis ir par īsu apmēram par 1 cm;
Nav pielikts vienam apakšējam skapītim aizmugurējais panelis ;
Tvaika nosūcējam priekšējais panelis ir saskrāpēts. Aizsārgplēves uz viņa nebija. Kur tehniskā dokumentācija? Kur trūkstošās detaļas kuras bija komplektā ? Kur garantijas talons uz viņu?
Jānim bija iedota nauda un uz Whats App 14.11.2018 bija nosūtīta bilde ar modeļa nosaukumu „Faber Maxima AM*60cm 110.0184.818” kādu iebūvējamo tvaika nosūceju vajadzēja nopirkt salonā Elementi „Elux” SIA, Cēsu ielā 31 un ko mēs tagad redzam... Pavisam cit modelis , ar skrāpējumiem, bez klāt nākošām 2 detaļam, bez tehniskās dokumentācijas. Tā ir īstā šmaukšanās un negodīgā attieksme pret klientiem, „varbūt neredzēs-nepamanīs” ko tur iebūvēja. Tvaika nosūcējs ir nopirkts kaut kādā "second hand" veikalā, jo nav visas detaļas lai pieslēgt tvaika nosūcēju un skrāpējumi pa visu priekšējo paneli.
Zem indukcijas virsmas atvilktnei bija jābūt vismaz 6 mm atstarpei, mums ir tikai 2-3 mm. Un tagad šo atvilktni ir jātur vaļā, kad virsma ir ieslēgta, jo ļoti stipri šī atvilktne uzkarst un pat parādās plastmasa smaka.
23.01.2019 nosūtīju ierakstīto vēstuli ""BaltLink Woods" SIA kur minēju visas šīs nepilnības un prasība bija tikai par to,lai atgriež mums tvaika nosūcēju kuru bijām pasūtījuši. Bet tā arī līdz šodienai 25.02.2019 atbilde nav saņemta. Tikai atsūtīta ziņa,kuru pievienoju pielikumā.
Pēc uzrādītās adreses Mārupē nav iespējams nevienu satikt, jo ofisā kā tāda nav. Biju tur aizbraukuši, bet nevienu neatradu (pievienoju pielikumā bildi). Ar klienta laiku diemžēl arī nērēķinās, jo ļoti daudz reizes zvanīja un solija ka atbrauks, bet nebija ne atbraukuši ne arī piezvanījuši kā nevarēs atbraukt. Pirms Ziemassvētkiem bija atbraukuši ,uzstādīja galda virsmu , atstāja trīs lielās kastes , putekļsūcēju, solija ka nākamājā dienā atbrauks, bet atbrauca tikai 12.01.2019.
Neiesaku nevienam griezties pēc pasūtījuma pie up mēbeles firmas.
Комментарии (14)
Labdien!
Ir skaidri redzams, ka šī atsauksme ir kāda konkurenta nomelnošanas pasākums, jo "UP mēbeles" strādā kvalitatīvi, pats esmu pasūtījis virtuves iekārtu pie viņiem.
Mājaslapā pat pieejamas mana projekta bildes - https://up-mebeles.lv/virtuves-iekartas/ ( Svetlanas virtuve )
Tā tas nav. Varu ielūgt ciemos un tad visu redzēsit paši.. Ilona.
Arī ražotnes iespējams ir vairākas, konkrēto draņķi ražoja mārupes angārā visticamāk..
Var jau būt, katrs kādreiz var pieļaut kādu kļūdu. Tāpēc jau esam cilvēki.
Man patika sadarboties ar UP mēbelēm un iznākums tiešām ir lielisks. To var redzēt arī bildēs. Turklāt mūsu kaimiņi arī pasūtīja virtuvi un divas vannasistabas mēbeles. Un neesmu dzirdējusi no viņiem kādu sliktu atsauksmi. :)
Un ja sarakste nav safabricēta, var redzēt, ka Jānis ir gatavs meklēt kompromisu, kuru Jūs izskatās neesat gatava meklēt. Kā sacīt, viena pagale nedeg. :)
Bet nu katram savs ceļš ejams.
Kā var sadarboties ar cilveku kurš zvana saka ka atbrauks un pazūd uz 2 nedēļām. Ne atvainojās, ne atzvana, ka nebūs... Kur ir detaļas no tvaika nosūceja kuri gāja komplektā, kur garantija uz viņu. Un kāpēc pa klusu iebuveja pavisam citu modeli nebrīdinot par to mūs. Es ilgi gaidīju no 12 janvāra, domāju ka kaut kas tiks atrisināts . Bet diemžēl nekas. Nu jau pusotru mēnesi nevaram pieslēgt tvaika nosūceju, jo nav detaļas.
izvairīšanās arī mūsu gadījumā notiek vel joprojām un 50% iemaksāti, bet nav ne tvaika nosūcēja ne materiāla ne virtuves, telefons atslēgts.
gaidam jau 11. nedēļu
Jānis Trejs melo un nav kvalificēts mēbeļi ražošanā, cik saprotu šobrīd vairākus pasūtījumus neizpildīs, un ir aizbēdzis uz ārzemēm. Domāju ka visiem cietušajiem kopā jāvēršas policijā, atsaucieties, ja esiet cietuši no šī cilvēka.
Šī nav nomelnošana, bet gan reāli, apkrāpti civēki, par pietiekami lielām naudas summām. Un vainīgie jāsauc pie atbildības, ja kāds šī brīža gaidošs klients netic, aizbrauciet uz darbnīcām, neviena nav, neko neražo, un apjautājieties kaimiņiem kas tur notiek. Ja vēl ir cietušie, lūdzu komentējiet, vēršamies policijā.
Jānim es ieteiktu šobrīd ieslēgt telefonu un labprātīgi atzīt vainu...
Turklāt, kā var noskaidrot par šo uzņēmumu, ir arī nodokļu parāds...
Puslatvijas tagad vidam parādā...
Es arī esmu cietis tieši tāpat kā abi iepriekšējie rakstītāji. Protams gribas ticēt, ka Jānis nav starp tiem neliešiem, un visu atrisinās. Pēc man pieejamas informācijas viņu gada sākumā uzmeta divi pasūtītāji apmēram par tādu summu, kādu mēs kopā esam iemaksājuši. No tă brīža arī sākās mūsu problēma. Paldies visiem negodīgajiem. Arī es griezīšos policijā par krāpšanu, ka tuvākajā laikā viss netiks atrisināts