www.sudzibas.lv Tutti Palīdzība dzīvniekiem Meli, nomelnošana, manipulēšana pat ar kaķa vecumu

TUTTI Palīdzība Dzīvniekiem - Meli, nomelnošana, manipulēšana pat ar kaķa vecumu

Biju spiests atdod savu kaķi tutti organizācijai, divu iemeslu dēļ, paliku bez darba, un bija radies kaķim astes lūzums, ko nedarīju speciāli.  Paņēmu neveiksmīgi kaķi aiz astes, tas nebija speciāli. Kā arī kaķenei, atkal atgriezās labdabīgais audzējs, ko es pats sataustīju. Es nevarēju pieļaut, ka kaķim nav ko ēst un savainojumu nevarēja atstāt novārtā, kā arī kaut kas bija jādara ar labdabīgo audzēju, man tam visam nebija līdzekļu. Kad pieteicos atdot kaķi, attieksme bija visai negatīva, tik tālu negatīva, ka es tiku vainots iekš visa, pat, ka manis dēļ kaķis nomirs, ja es neatdošu tūlīt pat. Attieksmes un sliktās komunikācijas dēļ, es apsvēru iespēju neuzticēt savu kaķi šai organizācijai. Es tiku arī turēts nepārtrauktā stresā, ka man 2 stundu laikā jābūt tur un tur, ja es nepaspēšu, tad viņa neņems un ka nav laika domāt, uzreiz uz sitiena jāsaka, un ja es atteikšos, mana vaina, ka kaķis nomirs - it kā nav citu patversmju. Es diemžēl uzticēju šai patversmei.

Es arī iepriekš lasot viņu rakstus par to, ka tas un tas dzīvnieku saimnieks izrādījās nelietis, nebiju sajūsmā atdot viņiem. Kad patversmes darbiniece saprata, ka es nevēlos uzticēt kaķeni, viņa mazliet sāka uzvesties savādāk.

Atdevu kaķi. Bija mēnešiem saraksta - mani jautājumi, kā kaķenei iet. Mans bezdarbnieka stāvoklis neuzlabojās, tapēc es atliku samaksu par audzēja operāciju, un citām lietām. Jā no manis naudu neprasīja, kā darbiniece teica, bet tomēr mēnešiem netika izlikts sludinājums par to, ka kaķeni grib atdot.

Pirms kādas nedēļas uzrakstīju, kā kaķenei iet, vai jūtas laimīga. Un, ka man samaksāt visus izdevumus varēšu vēlāk (atkartojoties no manis to nepieprasīja, tā bija mana iniciatīva, pret kuru neviens neiebilda) . Atbildes nav.

Tika izlikts sludinājums ar kaķjeni, ka meklē jaunas mājas.

Apraksts - kaķene tika sista regulāri. Kas ir meli.

Kaķene tika speciāli raustīta aiz astes - kas ir meli.

Kaķene tika turēta mazās telpās. Kas ir meli!

Par mazām telpām ir atsevišķs stāsts. Dzīvoju normālā 40km^2 dzīvoklī, bet kopš kaķeni paņēmu pie sevis - no ielas, viņa vienmēr dzīvojās istabā kopā ar mani, īpaši negribēja iet uz virtuvi, bet durvis vnm bija vaļā un es gandrīz katru dienu viņu ņēmu uz virtuvi, cerot, ka pieradīs, bet viņa vnm vairāk gribēja istabā būt. Tas nav nekas jauns (lasot līdzīgus aprakstus internetā) , es nezinu, kāda bija viņa dzīve pirms manis.

Par esošo kaķa uzvedību jautāju tutti, viņi to vēlāk pagrieza tā, ka es speciāli turēju mazā telpā.

Un pēdējie meli no šīs pārstāves - kaķa vecums. Viņa norādīja, ka kaķene ir aptuveni ap 2 gadiem jauna. Kas ir meli, manuprāt, lai vnk ātrāk tiktu vaļā no kaķenes. Maksimāli sašausmināts stāsts par kaķa saimnieku un visai samazināts kaķa patiesais vecums, jo ne visi gribēs ņemt 11 gadus vecu kaķi.

Kaķenei ir ap 11 gadi. Ir liela atšķirība ap 2 gadi vai 11 gadi.

Kā es zinu kaķenes vecumu? Kaķene bija paņemta no ielas, pirms 2 gadiem. Es viņu vedu pie vetārsta operēt, jo viņai bija labdabīgs audzējs, ārsti pēc zobiem noteica, ka kaķenei ir 9 gadi. Tas bija pirms 2 gadiem.  

kaķi vidēji dzīvo 15 gadus, dažreiz 25, bet reti. Ir atšķirība 2 gadi vai 11 gadi

man bija mēnešiem civilizēta sarakste - jautājot kā iet, kad tie cilvēki izdomāja tikt vaļā no viņas, izdomāja maksimāli pretīgu, nomelnojošu stāstu, kā arī samelots par vecumu, visai dramatiski, lai vnk kāds kaķeni paņemtu ātrāk. Tādu rakstu - kur dzīvnieku saimnieki ir bijuši tādi un tādi šai organizācijai netrūkst. Tagad pēc pieredzes, saprotu, kāpēc tas viss tā tiek darīts.

Kad es vērsos ar savu sūdzību privāti, tā it kā nekas nebūtu noticis, pārstāve teica, ka - labais cilvēk, nomierinies, iespējams kaķene paliks pie mums, jo viņas meitai iepatikās kaķene.

Kāpēc tad jātaisa tādi melus pilni raksti, ja negrib kaķeni atdot. Melo pilnīgi par visu.

Atvainojos, ka gari, bet mana raksta mērķis, ja jūs kādu apstākļu dēļ būsiet spiesti atdot savu dzīvnieku, aicinu padomāt 7 reizes pirms uzticiet dzīvnieku šai organizācijai! Paldies!

Дополнено lietotaajs2022 09.03.2022

p.s. es tiku arī noblokēts pēc savu sūdzību izteikšanas darbiniecei.
Dažreiz cilvēki saka uz citiem to ko paši dara, tapēc ja tāda pretīga nomelnojoša attieksme pret cilvēkiem, kas zin, ko viņi paši dara - jo neviens ar kamerām tur nefilmē.

Minimāli - būsiet nomelnoti, ja izdomāsiet uzticēt savu dzīvnieku šai patversmei, lai vnk ātrāk dzīvnieks tiktu paņemts.

Ja man būtu vienalga par manu dzīvnieku, es viņu nebūtu paņemis no ielas, vedis operēt, kad man bija iespēja un es neskatoties ne uz ko, kad pašam nav līdzekļu uzticēju citiem cilvēkiem, lai viņai ir labāka dzīve.

Ja negribat tikt nomelnots, ka nelietīgs saimnieks, lai tikai ātrāk dzīvnieks tiktu paņemts, iesaku izvēlēties citu dzīvnieku patversmi!

Дополнено lietotaajs2022 09.03.2022

pēdējais komentārs. Ja šāda attieksme ir pret saimniekiem, kuri grib atdot savus dzīvniekus, dažādu apstākļu dēl, un ir tik daudz melu par visu. pat par vecumu un pat par to, ka varbūt paši paturēs dzīvnieku jo iepatikas bet tomēr izlika sludinājumu tāpat.

Jautājums, kā viņi paši izturās pret dzīvniekiem, jo kā jau teicu, neviens nefilmē, ko viņi dara.

Maksimāli sevi uzslavē, un maksimāli. nomelno citus saismniekus, neticu, ka esmu vienīgais, bet pirmais kas publiski par to uzraksta!

Vai gribat uzticēt savu dzīvnieku organizācijai, kura tā izturas pret saimniekiem? Jūsu izvēle!

Дополнено lietotaajs2022 09.03.2022

tiešām pēdējais komentārs. Sludinājumā arī tika viss pagriezts tā, ka man bija vienalga principā par to ka viņai astes savainojums, audzējs, u.t.t. līdzīgi, kad es interesējos par kaķenes atdošanu - uz mani arī tika raidīti ntie pārmetumi, ka es negribu šai nelaipnajai sievietei uz sitiena atdot kaķenei.

Man tad ir jautājums, ja man viss ir vienalga, kapēc es savu kaķeni atdevu, kapēc es mēnešiem interesējos par kaķeni, ja man viss ir vienalga. Un vispār bez dramatisma par kaķa saimnieku, kapēc jāmelo par kaķa vecumu un to ka vispār mēs paši iespējams paturēsim šo kaķi jo viņas meitai iepatikās.

Ja daudz melu, tāda pretīga izturēšanās pret cilvēku, es pat nezinu, kā viņi izturās pret dzīvniekiem ...

Tas ir mans pēdējais komentārs. Man par manu kaķeni nebija vienalga, es pat ceru, ka viņa netiks paturēta tajā patversmē un kāds cits cilvēks paņems, jo šādiem cilvēkiem uzticēties nevar!

Ответ от Minkas Ответ от представителя 09.03.2022

Jā, visticamāk kaķene paliks pagaidmājās pavisam, sludinājuma mērķis ir dot iespēju saņemt nedalītu uzmanību, un vecumammte pat nav nozīmes (tas ir izlabots, jo sludinājumu lika cita persona, paldies par aizrādījumu, taču to varēja veikt civilizēti), jo kaķenei ir piena dziedzeru jaunveidojums, kas kaķiem, diemžēl, ir ļaundabīgs, jo tam ir tendence atkārtoties. Un tieši šī iemesla dēļ visticamāk uz viņu atsaucības nebūs, un ar to arī cilvēki pagaidu mājās rēķinās, un kaķeni ir pieņēmuši. Tieši par šo faktu tiks informēti interesenti.
Jūs vairākkārt rīkojāt histērijas, ja jums neatbildēja tūlīt, tad metāties atvainoties, tad atkal uzbrūkot. Arī vakar vairākkārt uzbrukāt ar vārdiem, ka no jums tikai naudu esot gaidījuši. Vai tiešām?
Kā jau minēju, kaķa vecums sludinājumā tika izmainīts. Pārējais netiks mainīts, jo tā pamats ir jūsu pašu savulaik rakstītais. Atvainojiet, bet fiziski iespaidot dzīvnieku, lauzt tam kaulus, nesniegt medicīnisko palīdzību, kad tam tā nepieciešama, ir nenormāla rīcība. Ja kaķis čurā neatbilstošā vietā, to ir jā es pie ārsta, nevis jāiekausta vai jālauž kaulus, jo tādā veidā dzīvnieks pauž to, ka tam sāp, ka nepieciešama palīdzība.

Lai veselība un veiksmīga diena!
Cieņā, Ingvilda Aumeistere

Ответ от Minkas Ответ от представителя 09.03.2022

Kaķenes vecumam nav būtiskas nozīmes, būtiski ir tas, ka tai ir piena dziedzeru jaunveidojumsc kas kaķiem ir ļaundabīgs, un tieši šis faktors liek šaubīties par māju atrašanu, tādēł kaķene visticamāk paliks esošajās pagaidmājās. Sludinājuma mērķis ir tomēr pamēģināt, jo brīnumi arī notiek.
Bet vecums jau no rīt ir nomainīts, paldies par labojumu, varējāt to izdarīt nedaudz civilizētāk, bet nekas. Pārējais gan ir pēc paša rakstītā. Kaķis čurā neatbilstošās vietās, kad tam sāp, tādējādi to darot zināmu saimniekam, un tādā gadījumā dzīvnieku jr jāved pie ārstac nevis jāiemausta un jālauž tam kaulus.
Piedodiet, bet neturpināšu šeit šo čatu. Ja ir vēl kādi jautājumi, civilizēti piezvaniet, numurs Jums ir.
Cieņā, Ingvilda Aumeistere

Комментарии (17)

M Minkas Ответ от представителя 09.03.2022

Neapnika rīkot histērijas, nomelnot, melot, ka ar jums manipulē un izspiež naudu? No jums ne cents netika prasīts, tāpat tika pacietīgi tolerētas visas iepriekšējās histērijas, bet nu jau būs gana!

L lietotaajs2022 09.03.2022

Miljaa kundze pirmkaart - es juusu vaardu uzvaardu nemineeju, otrkaart - es nevienaa vietaa nerakstiiju - ka no manis kaut kas tiek izspiests - izlasiet kartigi!

kapeec melojat par vecumu? Juusu klinikaa tacu ir ljoti labi specialisti?
Kapeec menesiem ar mani normaali runajaat un likaat smaidinjus, peec tam izdomaajaat nomelnot peec pilnas programmas

Es rakstiiju Jums ljoti daudz, un tas ka pa dibenu iesitu, nav - regulaara iekaustiisana
Tas ko mineeju arii - Kakjene pati muuk uz otro istabu pati, jo vinai nepatiik buut virtuvee

Juus melojat rakstot - ka es turu speciali mazaas telpaas

Kapeec Juus privaati peec nomelnosanas rakstijaat, taa it kaa nekas nebutu noticis - un man ir ljoti lielas pamatotoas aizdomas, ka Juus esat sociopaate, ka Juusu meitinjai iepatikas kakjis un Juus patureesiet iespejams vinju

kapeec menesiem ar taadu nelieti kaa mani runaajat un pat dalaties kas Juusu meitai patiik, bet tur nomelnojat, ka regulari tiek iekaustiita, regulari raustita aiz aizstas, jaa es paraavu vienu reizi bet ne regulari

Kapeec Juus atklati melojat par kakja vecumu?

Juus paraadat ka Jums ir uzsplaut uz naakamajiem saimniekiem

Ja neesat gleeva luugums noraadiit vaardu un uzvaardu, es atskiribaa no Jums neesmu gleevulis un nesleepjos aiz tutiit facebook nika

ja manu vaardu uzvaardu izliekat publiski, luudzu izlieciet savu vaardu uzvaardu!

L lietotaajs2022 09.03.2022

Juus esat sociopaate, tapeec ka sleepjaties, ta Jums mainaas attieksme kaa Juus runaajat

Publiski nomelnojat, pat menesiem normali komunicejaat ar mani, smaidinus likaat, peec tam nomelnojat un tad privaati it. kaa nekas nebutu noticis, staaastat kas Juusu meitai patiik

Nav Jums sociopatiskas problemas?
Lugums noradiit vaardu uzvaardu!

L lietotaajs2022 09.03.2022

esiet tik laipna un uzlieciet skreenshootus, kaada Jums bija attieksme, kaa manipulejaat ar to ka es esmu pie visa vainigs, uzlieciet skreenshotus, kur peec manis publiskaas nomelnosanas, Jus privaati smaidinu uzlikaat un pateicaat, kas Juusu meitai patiik
Uzlieciet publiski kaa es menesiem Jums jautaaju kaa kakjenei iet

un pats galvenais - ja neesat glevule - vaardu uzvaardu savu!

tam vienreiz jabeidzaas, kaa Juus citus cilvekus nomelnojat!

Kapeec melojat par kakjenes vecumu? kapeec melojat ka es speciali tureeju vinju istabaa?

Pa dibenu iesist nav regulari sist un regulari raustiit aiz astes!

Vaardu Uzvaardu! Juus visu laiku kaa gleevule slepaaaties aiz tutti nika

L lietotaajs2022 09.03.2022

1) kapeec Juus melojat par kakjenes vecumu? vinai nav ~2 gadi, bet 11 gadi. Nesot kakjeni uz operaciju un privatkliniku pirms diviem gadiem, kakjenes vecums tika noteikts peec zobiem - 9. gadi, pirms 2 gadiem,
Tai klinikai nav iemeslu melot, kaa jums, lai vnk kakji atdotu atraak

2) kapeec, ja es esmu taads briesmonis, juus ar smaidiniem komunicejat ar mani menesiem, stastijaat kaa kakjenei iet

3) es nevienaa vietaa neteicu, ka no manis tika izspiesta nauda, es izradiju aizdomas, ka tas ka es soliju, ka maksaasu, tapeec Juus menesiem nelikaat so pretigo rakstu

4) sist pa dibenu, kad kakjis piecuraa, nav iekaustiit regulari

5) negribot kakji - paraut aiz astes - nav regulara parausana aizs astes

6) kapeec melojat par to, ka kakjene tika speciali tureeta mazaas telpaas?

7) kapeec man kaa briesmonim, juus rakstaat kas Juusu meitai patiik?

8) kapeec Juus peec nomelnosanas (manis) taa it kaa nekas nebutu noticis, pateicaat, ka gan jau miljais cilveek kakjis paliks pie jums jo juusu meitai vinja iepatikaas, ja juus gribat patureet, kapeec tad liekat sludinaajumu. Kakja vecuma apzinaata samazinasana liecina ka juus gribat vinu atdot, varbut tagad paturesiet lai pieraditu to kas nav

9) vaardu uzvaardinju!

Sii suudziba paliks! jo vienreiz pietiks sevi slaveet un citus nomelnot!
Man ir lielas aizdomas, ka tas kaa Juus ljoti manipulativi uzvedaties, mainaat sejas - Jums ir sociopatiskas novizes.

Es no Juusu vaardu uzvaardu neliku, jo juus vnm slepaaties aiz tutti nika, un pat ja zinaatu vaardu uzvaardu neliktu, Juus to izdarijaat, lai nobiitos, nee Miljais cilveek, sii sudziba paliks un tam vienreiz jabeidzaas!

Lai citi cilveki padomaa pirms uztic Jums dzivniekus!

L lietotaajs2022 09.03.2022

Nevis Juus tolarejaat mani, bet es tolareeju juusu attieksmi pasaa sakumaa, kaa Juus sakaat ar mani runaat, taa juus nobeidzaat. Jums manuprat ir ilgadeeja prakse nomelnot visus bijušos dzīvnieku saimniekus un pacelt sevi gaismaa

Meenesiem normaali komunicejaat, smaidinjus likaat, un beigaas nomelnojaat, un pat vaardu uzvaardu ielikaat. Pati savu negribat ielikt.

Juus esat briesmigs cilveks, nav veel zinaams ko pati daraat ar dzivniekiem!

L lietotaajs2022 09.03.2022

skatos Facebokaa Juus esat izmanijusi sodien kakjenes vecumu - 8-10 gadi, vakar bija ~2 gadi

es atskiribaa no Jums netaisu skreensotus, bet varu Jums pateikt, ka ja nanonaaks sii lieta talaak - facebook glabaa visu ko juus darat un ko jus nedarat, ko juus dzesat un ko nedzeesat

Juus esat sociopate!

tapeec, ka Juus normali uzvedaaties ar mani, peec tam nomelnojaat, pec tam privaati taa it kaa nekas nebutu noticis uzrakstijaat, kas juusu meitai patik/nepatik

peec tam ielikaat manu vaardu uzvardu seit, un peec tam nomainijaat kakjenes patieso vecumu

jo jebkurs profesionals vetaarsts pateiks to ka vinai ir ap 11 gadiem tagad

Kauna Jums vispar nav!

Regulati iekaustita, regulari raustita tureeta speciali mazaas telpaas, 2 gadi, un Juus esat balti un puukaini

Kauna vispar nav!

Vaardu Uzvaardu, vai atvainosanos! bet nu ticu ka sociopati neatvainojas!

L lietotaajs2022 09.03.2022

"Paklau, mīļais cilvēk. Iespējams kaķene paliks pie mums, jo meita iemīļojusi." nu kaa juus taadam briesmonim varat rakstiit miljais cilveek un kas Juusu meitai patiik.

aatri gan kakja vecumumu nomaininaat

es ticu, ka juus gadiem saadi tur uzvedaties.

Vaardu Uzvardu vai atvainosanos!

Varat manipulet cik gribat ar dzesanu, redigesanu, facebook saglabaa visu!

L lietotaajs2022 09.03.2022

"Jā, visticamāk kaķene paliks pagaidmājās pavisam, sludinājuma mērķis ir dot iespēju saņemt nedalītu uzmanību, un vecumammte pat nav nozīmes (tas ir izlabots, jo sludinājumu lika cita persona, paldies par aizrādījumu, taču to varēja veikt civilizēti), jo kaķenei ir piena dziedzeru jaunveidojums, kas kaķiem, diemžēl, ir ļaundabīgs, jo tam ir tendence atkārtoties. Un tieši šī iemesla dēļ visticamāk uz viņu atsaucības nebūs, un ar to arī cilvēki pagaidu mājās rēķinās, un kaķeni ir pieņēmuši. Tieši par šo faktu tiks informēti interesenti.
Jūs vairākkārt rīkojāt histērijas, ja jums neatbildēja tūlīt, tad metāties atvainoties, tad atkal uzbrūkot. Arī vakar vairākkārt uzbrukāt ar vārdiem, ka no jums tikai naudu esot gaidījuši. Vai tiešām?
Kā jau minēju, kaķa vecums sludinājumā tika izmainīts. Pārējais netiks mainīts, jo tā pamats ir jūsu pašu savulaik rakstītais. Atvainojiet, bet fiziski iespaidot dzīvnieku, lauzt tam kaulus, nesniegt medicīnisko palīdzību, kad tam tā nepieciešama, ir nenormāla rīcība. Ja kaķis čurā neatbilstošā vietā, to ir jā es pie ārsta, nevis jāiekausta vai jālauž kaulus, jo tādā veidā dzīvnieks pauž to, ka tam sāp, ka nepieciešama palīdzība.

Lai veselība un veiksmīga diena!
Cieņā, Ingvilda Aumeistere"

Miljaa kundze vārdā Ingvilda

VIsu pa plauktiniem taatad noliksim

es biju histeriks, tapeec, ka Juusu darbiniece, uzvedaas lidzigi kaa Juus - pasaa sakumaa, vainots tiku par visu, un man 2 stundu laikaa vajadzeja atdot kakjeni, vai vinja manis delj nomirs. taa Juus komunicejat savaa biedribaa ar cilvekiem

Vinjas problemas netika ignoretas, jo beigu beigaas es atdevu kakjeni, ja butu ignorets, kas ir nenormali, kaa Juus teiktu, vinja nenonaaktu juusu rokaas!

peec juusu darbinieces attiekmes, un delj taa ka biju spiests atdot kakjeni, man bija stress, jo nevis tulit neatbildejaas bet vairakas dienas

peec tam menesiem bija normala sarakste, un tad Juus ielikaat ko ielikaat

Es vakar Jums uzbruku? es normali rakstiju, lai atbildet par tiem apmelojumiem. Juus mani noblokejaat

Par naudu - es neteicu, ka tiek izspiests, teicu, ka ljoti divaini, ka menesiem cilvilzeti bijaat, un peec tam nomelnojaat

jau tagad tur rakstaa, par mani komentaros raksta, kaads es esmu debilikis, nu peec taadiem komentariem un nomelnosanas, nu ir kaa ir

Jums redziet arii nepatik, ja privati ar Jums parunaa par so tematu, Juutaties aizskarta, bet kad Juus publiski kaadu taa nomelnojat, tad man jajutaas labi

Kakjis netika regulari sists, vai speciali regulari lauzta aste. Vai speciali spundeeta mazaas telpaas, no kurienes so ravaat araa?

Es neticu, ka Juus kludijaaties ar vecumu!

Manuprat Jusu taa attiekmse ir gadiem taada - ielikt sludinaajumus, kaadi ir slikti bijusie saimnieki, lai peec iespejas vairak iezelinatu un tiktu valjaa no dzivnieka

Gruuti nebuut histeriskam, peec Juusu neadkvataas un cuciskaas attieksmes!

Lai cilveki pasi lemj, vai gribees taadai organizacijai atdot dzivniekus un pec tam lasiit kaadi vini ir neliesi!

Vēlreiz, ja man viss būtu vienalga, Juus manu kakji nedabutu vispaar. Nomelnojat no kajaam lidz galvai, bet pasu galveno neatzistat, ja man viss butu vienalga, kakjis nebutu pie Jums, un Jusu agresivas attieksmes delj, arii gandriz nenonaaca!

Visu labu vienmer patiesaa un vienmer labaa Ingvilda!

L lietotaajs2022 09.03.2022

Ja Jūsu attieksme būtu cilvilizēta un cilvēkcienīga no paša sākuma līdz beigām, mēs šeit nerunātu!

Tapēc paskatities arī uz sevi no malas, kaut vienu reizi savā dzīvē!

L lietotaajs2022 09.03.2022

"civilizēti piezvaniet"? Ja Juus buutu civilizeta un nebutu agresiva attieksme saakumaa un pasaas beigaas nomelnosana. Mana atgriezeniskaa saite buutu pateiciba. Kaada Jusu attieksme, taada arii atgriezeniskaa saite! Palasot daudzus Jusu dzivnieku sludinaajumus, ir ljoti daudz šādu līdzīgu gadījumu. Juus vnk neprotat paši civilizēti un ar cieņu izturēties!

Dzivnieka vecumam ir liela noziime! Kā arī ir liela nozime, kurs melo un kurs nee! Jūsu aprakstā daudz melu bija! Nozime ir liela tam!

Iesaku paskatities no malas, kaa Juus uzvedaties un kāda ir atgriezeniskaa saite tam visam!

Man arī nav intereses ar Jums komunicēt pēc cūciskās uzvedības!

P Palīgs neskaidrajiem 09.03.2022

Paldies! Nevajag vairāk rakstīt. Es domāju, ka visiem viss ir skaidrs...

A Anna Iv 10.03.2022

Unikāli - nemeklē cēloni, fiziski ietekmē dzīvnieku, galu galā vēl atdod kā lietu - un vēl šausmīgi apvainojas un taisa kaut kādu balagānu. Fui.
Palasot šos palagus, tiešām viss skaidrs.

L lietotaajs2022 10.03.2022

Nu nekas nav skaidrs! Ja tos palagus palasītu un būtu loģiskā domāšana, tad viss būtu skaidrs. Šī organizācija nodarbojas ar nomelnošanu regulāri. Ne Vleti īpašniecei ir moto - Cilvēkus viņa tolerē, bet aizmirstot ka pati ir cilvēks, un ne tas laipnākais cilvēks, veidojot nomelnojošus rakstus, un pati jūtas aizkarta, kad saņem pretī. Sacer pēc iespējas dramatiskākus aprakstus, un MELO pat par vecumu, aizbildinoties, ka kludijaas. Jā 2 gadi vai 11 gadi, kāda nozīme.

Ja mans kakjis buutu kaa lieta, es vinju neatdotu, Juus labaak palasiet kartigi kapeec kakjis tika atdots. Fuij Jums par to ka nav spēju iedzilināties un loģiski domāt

Pēc mēnešiem normālas sarakstes ar attiecīgo biedrību, un redzot kādas cūcības ir sarakstītas, kaut kā ir kā ir.

Kā arī komentāros var lasīt vienu apsaukāšanos manā virzienā. Kad es sāku skaidroties, kas par lietu - saņemu bloķēšanu, jo redziet pati jūtas aizkarta.

Es ne par vienu cilvēku publiski neveidoju nomelnojošus rakstus, lai no kaķa tiktu vaļā, kā no lietas, kā Jūs sakāt.
Kāda ir attieksme, tāda ir atgriezeniskā saite!

L lietotaajs2022 10.03.2022

Kaķene tika paņemta no ielas. Kaķenei ir 11 gadi nevis 2 gadi. Kaķene tika operēta. Kaķene netika sista regulāri, kaķenei netika aste raustīta regulāri un kaķenei bija raksturs būt manā istābā, lai cik ļoti centos viņu nest uz citām telpām, Padomus pat prasīju šai organizācijai, kura pat nevar godīgi noteikt kaķa vecumu, lai vnk pievilcīgāk būtu nākamajiem saimniekiem

Kaķene tika atdota, lai viņai būtu ko est, lai viņai tiktu salabota aste, un lai viņai tiktu atkal operēts audzējs, ko pats sataustīju.

Es gandrīz neatdevu kaķeni šai organizācijai, jo attieksme pašā sākumā bija drausmīga, pārkāpu pāri visam, lai kaķenei būtu labāk, neskatoties uz to, ka ir arī citas patversmes.

Mēnešiem bija pozitīva sarakste, bet šīs organizācijas moto ir nomelnot bijušos saimniekus, paslavēt sevi, lai vieglāk varētu kādam atdot.

Attieksme pret cilvēkiem ir cūciska, Paši privāti nespēj uzņemt kriktiku - vajag bloķēt, bet publiski var cūcības par citiem uzrakstīt un viena apsaukāšanās no citiem seko, pēc tādiem rakstiem, nu tad ziniet.

Vairāk neko neskaidrošu, man ar cilvēkiem, kam nav loģiskās domāšanas nav baigi jāskaidrojas!

L lietotaajs2022 10.03.2022

Mans pedējais komentārs, un cilvēki kam nav loģiskās domāšanas, varat apsaukāties un nicināt tālāk.

Ja man būtu vienalga, es detalizēti šai organizācijai pats visu neaprakstītu. es neslēpos ne aiz kādiem fake nikiem. Es pacietu visai nicinošo attieksmi pašā sākumā, jo man bija svarīgi, lai kaķenei viss būtu labi!

Viss tika pagriezts tā, ka man viss bija vienalga. Ok.

Es screenshotus netaisu un publiski citus nenozakāju, lai pēc iespējas dramatiskāku rakstu uztaisītu, un kaķeni ātrāk paņemtu.

Ja man būtu vienalga, es mēnešiem nejautātu, kā kaķenei iet, vai viņa jūtas laimīga.

Tas, ka šie cilvēki meloja pat par vecumu - ~2 gadi nevis 11 gadi, parāda attieksmi pret nākotnes saimniekiem un vēlmi veiksmīgāk ātrāk atdot

Pēc tam maina savu sākāmo - ta paturēs jo meitiņai patīk, vai vispār, viņu diez vai ņems, jo viņai audzējs tika operēts. Visu laiku tiek mainīts sakāmais.

Ta kļūdījās ar vecumu, ta sekretāre ievadīja, ta vispār kāda nozīme 2 gadi vai 11 gadi, Liela nozīme, Kaķu gadijumā, vecumam ir liela nozīme. Tas tika darīts, lai ātrāk atdotu

Es tiku padarīts par kaut kādu izdzimteni, un viena apsaukāšanās manā virzienā.

Paši privāti kritiku nav spējigi uzņemt.

Pat manu vārdu uzvārdu šeit ievieto, lai tikai atriebtos.

Ja man būtu vienalga par manu kaķeni, es par viņu mēnešiem neinteresētos. Un vispār no ielas nebūtu paņemis un 2 gadus rupējies.

Kāda attieksme pret cilvēkiem, tāda arī atgriezeniskā saite!

Es un Jūsu nicinājumiem vairs neatbildēšu, trenējiet analītikso domāšanu!

A Anna Iv 10.03.2022

:D :D :D
Varu noziedot priekš balderiāņiem :D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы