Turkebab - Menedžmenta nepamatota rīcība
Nu tad tā, teikšu kā cilvēks kas bija strādājis Turkebab'ā pretī Galerijai.
Sākumā gāja labi, biju aizkustināts un apreibināts ar gaļu, patīkamiem kolēģiem.
Pēc dabas esmu godīgs cilvēks, un tas ir laikam mans galvenais mīnuss. Joprojām uzskatu ka biju vērtīgs darbinieks, jo vienmēr visiem smaidīju, sasveicināju un apkalpoju klientus.
Pati liela nelaime ir uzņēmuma personāla izvēles stratēģija. Pārbaudes tērmiņš 3 mēneši, kuru vairums neiziet. To pamato ar savu pienākumu nepildīšanu. Taču visiem puslīdz adekvātiem cilvēkiem ir skaidrs, ka tas tiek darīts lai nemaksāt vairāk, un nemaksāt arī vairāk nodokļus.
Pašam nācas saskarties ar situāciju, kad tika vairumā pieņemti cilvēki no provincēs, kuri piedodiet nebija kvalificēti. Ar vienu tādu meiču iznāca neliels strīds, kurā es būdams džentelmenis piekāpos. Pēc tam tā smaidīja, komplimentus izteica, bet galu galā man menedžere piedāvāja pārtraukt darba tiesiskās attiecības savstārpējās vienošanās kārtā, kā pamatojumu minējot - " Tu lēni strādā un atsākies tīrīt". Hahaha.
1.)Nevienas sūdzības no klienta, 2) Strādāju visu nedēļu tikai vakara maiņas (galvena atšķirība no dienas maiņas - dienas maiņa netīra aiz sevi, atstājot taukainas virsmas un grillus) ( 2 no tām nakts) + visus svētku dienas (trāpījas gan 11. gan 18.novembris).
Par trūkumiem kurus ievēroju pats:
1) Dažkārt tiek tirgota prece ar pelējumiem (pats to biju ievērojis, pēc notirgošanas, kā arī atradu tārpu cukurmaisā)
2) Daži darbinieki diemžēl neievēro sanitārijas normas. ( Pats pirmo reizi strādāju ar ēdienu, sanāca ap 40 reižu mazgāt rokas, tas man nāca par +, viena jaunkundze pat izteica komplimentu par maigām rokām - ne kliente, vnk man tuva persona un turklāt labā nozīmē)
3) Visur ir stukači. Priekšniece ir laba sieviete, precēta ar turku, bet par visu sniedz pavēles menedžere. Nerunāsim vārdos, pietiks ar visu izklāstīto info.
4) PATS GALVENAIS. Darba alga un tās izmaksas kārtība.
Nezinu kā tie aprēķina inventarizāciju, bet novelk pamatīgi - ap 20-30 Ls, ka arī tie saucāmie darbinieku atvieglojumi uz precēm arī ir smaukšanas.
Solīja algu izmaksāt bet to nācās gaidīt vēl kādas 2-3 dienas.
Dubultgrāmatvedība - skaidra bilde, vairuma vietās tāda kārtība.
Neko neierakstīja nodokļu grāmatiņā, pamatojot ar to ka viss tagad elektronisks.
Kolektīvs. Cik lieliski bija sākumā, kad atnācu bija vecie darbinieki. Kuri diemžēl ātri aizgāja, visu man uzreiz pasakot, lai neveidotos ilūzijas. Tad sāka parādītiies jaunie, vairumā no provinces. Šeit gribu piebilst, mācoties universitātē man nācas saskarties ar tādiem cilvēkiem. Es viņus pateišām cienu. Tie ir mērķtiecīgi un savā ziņā labi. Bet liela pilsēta līdztekus ar jaunām iespējam, arī bojā šos cilvēkus.
Kopsavilkumā var secināt, ka diemžēl šāda attieksme pret darbiniekiem ir kļuvusi par mūsdienu darba tirgus skārbo realitāti, un ne tikai ēdināšanas jomā.
Kad nav kontakta r tiešo vadību, visu izlemj laizošie menedžeri, kuri savukārt veido savu viedokli pēc stukaču ziņojumiem.
Manuprāt par galveno kritēriju darbinieka darbam ir jābūt klienta atsauksmēm. Jo ka visi uzņēmumi min par galveno klientu, tad arī viņam ir jāvērtē.
Agrāk es negribēju publicēt šo visu, jo mani audzināja vienmēr saglabāt mieru, bet tagad es negribu klusēt. Es arī nebaidos ja man kkas draudēs, vienkārši gribu pabrīdināt cilvēkus, ka ar Jums mīļie var arī notikt tāda nelaime.
Pats esmu krievs, piedzimu šeit un visu dzīvi (24 gadus) esmu šeit. Es neesmu ne nacionālists, ne fašists, ne rasists. Man nav nozīmes kadā valodā cilvēks runā, es apkalpoju visus, un visiem smaidīju. Un savus pienākumus es pildīju godprātīgi, vienkārši manu raksturīpašību klastā nebija, nav un nebūs PAKAĻLAIZĪŠANAS. Es varu visu pateikt acīs, neesmu nekad bijis stukačs. Protams, dažs labs var arī teikt ka tas man nāk par sliktu, varu arī piekrist, bet tikai par slikto ja mēs runājam par darba tiesiskām attiecībām šajā valstī. Ar cilvēkiem ir citādi.
Runājot visbeidzot par kebabiem. Jā tas tiesa gaļa laba, kaut gan liellopi man negaršo.
Bet ir vietas Rīgā (neminēšu, ja kāds grib atradīs) kur gaļa ir daudz labākā, protams tas uzņēmums nav tik populārs kā Turkebab, taču apkalpošana vnm ir līmenī!
Комментарии (4)
Очень хорошая и познавательная статья, особенно для тех, кто собирается идти работать в такое заведение либо посещает его. Все основано на пережитом. Вот только думаю, если кто-нибудь из Вашего руководства это прочитает, мне кажется поймут сразу кто автор - очень много нюансев. Как бы не вылилось Вам в неприятности, Вы же наверняка подписывали договор о неразглашении конфиденсиальной информации и знаете чем это грозит. Как правило - не чем хорошим!
А и спасибо за инфо - перекусить туда я точно больше не пойду!
Labs raksts. Var just, ka rakstījis cienījams cilvēks. Lai Tev veicas! Uz turkebabu neiešu nekad.
Tieši tādēļ esmu pašnodarbināts + ārštata darbinieks bez saistībām un ar pavisam citu attieksmi. Bet tādu darbu, līdzīgu kā aprakstīts sūdzībā - apkalpojošā sfērā ir jāizbauda katram, lai saprastu, kā ir būt otrā pusē letei.
Labdien! Esmu viena no tām kas strādāja tieši tajā vietā, un absolūti piekrītu rakstītam. Mans laiks tajā uzņēmumā bija tieši 7 nedēļas. Attieksme pret darbiniekiem ( nabaga studentiņi:(( ) ir diezgan nu kā lai izsakās precīzāk...despotiska. Maksā maz, bet prasa it kā alga būtu 500 eiro:)))!
Menedžere ( tipa galvenā) drusku ir sadomājusies par sevi, bet katrs reiz dzīvē aplaužas un domāju dzīves skola kādreiz viņai to atgādinās. Katrā ziņā ar personālu strādāt viņa nemāk, un ja būtu tik pārliecināta par sevi nebaidītos no kunkurences-no manis nobijās, tāpēc arī tik īss laiks darbā pavadīts.
Atklāti runājot, es jutos atvieglota kad vairs tur nestrādāju, pirmā doma kas iešāvās galvā - beidzot izgulēšos.
Gaļa tur tiešām garšīga, darbinieki tiešām cenšās, bet es arī nevienam neieteiktu tur strādāt.Arī kadru manība ir neticami liela, tas fakts jau pats par sevi par ko liecina.Diemžēl!