www.sudzibas.lv TUF Autocentrs Slikta attieksme vājš remonts

TUF autocentrs - Slikta attieksme vājš remonts

Ar tuf tikai negatīva pieredze. Izlasīju, ka remontē vecus Mercedesus ar atlaidi. Domāju speciālisti, man w210 2001. Bija problēmas ar motoru, dūmoja. Pierakstījos uz ceturtdienu, sākumā diagnostika tikai. Laicīgi aizvedu jau trešdienā vakarā. Piekdienā zvanu prasu, kas noticis kāpēc nezvana. Atbild, ka tieši šobrīd meistars strādā. Labi, tā arī nepiezvanīja tajā dienā. Zvanu pirmdienā tas pats, meistars strādā ar auto. Kad varēs atzvanīs. Jau domāju ka ko remontē prasu ko remontē. Nē tomēr neko bez vienošanās par cenu un apjomu neremontē tikai diagnostika. Vēlā pirmdienas vakarā atzvanīja. Stāsta viss slikti. Nu labi. Remontējiet, varu samaksāt, zinu auto vērtību līdz 2000eur. Galvenais lai remonts nepārsniedz auto vērtību. Vienojāmies ka sāks ar turbīnas apskati, vai viss labi un tad tālāk. Nākamā dienā zvana priecīgs tas sekretārs un Saka, ka ir steidzami jāmaina ūdens sūknis. Jo viņš tek, peļķe zem auto. Nosauc cenu vienā elpas vilcienā. 85e sūknis darbs 80 dzesēšana šķidrums 40. Saku neinteresē, skatāties kas ar turbīnu un sprauslām. Ūdens sūkni pats māku nomainīt. Tajā dienā aizbraucu uz garāžu, kur stāvēja mans mb. Skatos garāža sausa tātad vai nu melo vai arī servisā salauza ūdens sūkni. Nākamā dienā varētu būt ceturdiena zvana atkal tas sekretārs, Saka jāmaina interkūlers, jo kāds viņu remontējis noņēmis galu un hermētiski viņu nav atlicis atpakaļ. Labi maināt saku nosauc cenu intekūlerim jaunam. Pasaka, ka atjaunot nevar (vēlāk man atjaunoja pa 20eur veco, intreses pēc aizvedu uz remontu) . Pēc tam sapratu ka interkūleris deformējās pēc sadursmes ar meža dzīvnieku, lapsu. Pienāk nākamā diena zvana. Es nepacēlu jo biju aizņemts. Kad atzvanu man pasaka ka viņš nevar runāt jo ir klients. Pēc stundas stundas atzvana lai pateiktu, ka man vajag dot akceptu tālākai diagnostikai, jo ir dzirdami trokšņi no auto motora un ņemot vērā ka ir jāliek motors slodzē viņi atbildību neuzņemas. Saku braucu tūlīt jo biju tuvumā, atbraucu 20 min laikā. Ejam pie auto, tajā brīdī meistars aiziet pusdienās un atkal jāgaida. Tomēr prasu lai iedarbina. Klausos motoru, čīkst roļiki, ir skaņas ir kā jau dīzelim. Prasu, lai pienāk meistars un pasaka, kas pa troksni tur ir, jo man liekas normāli. Meistars pusdienās. Cits meistars pateica, ka viss slikti visas sprauslas uz stendu, sprauslu remonts 600 eur, vadi (provodka) ir izjukuši no eļļas un izskatās ka ēd eļļu 1 lirrs uz 1000km. Pateicu. Ka varētu būt 1 litrs uz 10 000km.
Labi tas sekretārs uzaicina uz pieņemšanas telpu, lai nav jāstāv servisa zonā, piekrītu. Kamēr eju es saku, ka nav lemts pie jums remontēties. Lai izraksta rēķinu.
Tad sāka man lasīt morāli, ka ar veciem dīzeļiem nav ekonomiski braukt, jo dārgi remonti. Ieteica nopirkt golf4 benzīnu (pamanīju viņu teritorijā bija vismaz viens tāds mēsls) . Es tajā vecajā krabī neklausījos jo biju atbraucis ar savu w124 dīzeli. Jautāju, kas ar ūdens sūkni nekas taču netek, es taču redzu un redzēju arī garāžā, ka peļķes no tosola nav, jo tosola peļķi vēl ilgi redz. Vecais krabis tā kā atzina, ka samuldējuši, jo gribēja pierunāt uz remontu. Par servisu samaksāju kādus 200eur. Tas ir par interkūleri un diognkstiku. Remonts nebija veikts akurāti. Bija interkūlers pieskrūvēts ar vienu no divām skrūvēm, jo otra nolūza un kuram gan vajag atjaunot nolūzušu skrūvju vietas to tuf nedara (ir video, kā tas izskatās tuf remonts un nepieskrūvētais interkūlers.) . Vēl taisot diagnostiku turbīnes ģeometrijas regulējošā svirai špints nebija uzlikta, rezultātā no servisa tā nokrita. Sevisā bija pavadīta nedēļa no pieraksta dienas vairākas dienass viņi pat nepiegāja pie auto, jo redzēju ka stāv tajā pašā vietā visu laiku. Garastāvoklis sačakarēts, tuf visi lohi.
Ņemot vērā ka auto nevajadzēja steidzami neko uzreiz nedarīju. Vēlāk aizvedu pie vadima dārzciema ielā, kur remontē mb. Sataisīja man pa 270 eur. Bija jārestaurē tikai viena sprausla un jauns gaisa masas mērītājs. Zinu ka labāk būtu visas atjaunot, bet ne šim auto. Izgāju tehnisko ar pirmo arī atgāzes.
Notikums ar tuf bija 2020 gada septembrī. Arī otriez 2021. Tehnisko izgāju ar pirmo un neko ne motoram ne sprauslām nedarīju. Gan jau tuf ir saglabājis manus datus un atcerēsies par šo gadījumu, jo nav daudz w210 un vnz nēesmu mainījis. Vēl pamanīju, ka tuf sevi pozicionē ne tikai kā Mb serviss bet arī audi vw u. C. Aizbraucu uz šo servisu, jo bija tuvu mājām. Man liekas, ka tuf mani nevajag kā klientu.

17.02.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Комментарии (1)

P Palīgs neskaidrajiem 17.02.2022

Kā tad. Viņi noteikti raud pēc tevis un tās divdesmitgadīgās miskastes...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы