TSC autorizēts serviss - slikts serviss, iespējama čakarēšana
Pirms 3 nedēļām LMT centrā nodevu telefonu uz garantijas remontu, jo vienā momentā pēkšņi telefons vairs nesavienojās nearvienu citu ierīci (austiņas, mašīna, tumbiņa dators utt) ar bluetooth, wifi, hotspot - nesavienojas un vis, atrast varbūt atrod bet nesavienojas...
Pēc 3 nedēļām man zvana, un samērā nejaukā manierē, man paziņo, ka telefons esot bijis nosūtīts uz augstāka līmeņa servisu Čehijā (tad redz kāpēc man bija jāatslēdz find my phone funkcija?) un tur esot secināšjuši ka telefonam ir veikts neautorizēts serviss, tāpēc garantiju atsaka un viss, var piedāvāt remontu pa 400Eur... Uz jautājumu par to kā tas var būt, jo esmu vairāk kā 100000% pārliecināta ka nu neesmu nekur nesusi telefonu remontēt, tas tika nopirkts pirms aptuveni 1,5 gada, atbild tikai to, ka neko nezina, ka augstāka līmeņa serviss tā ir atbildejis un viss... tik uzsver un uzsver augstāka līmeņa servisu. Kad jautāju kur un kā to apstrīdēt jo tas ir reals Bulls**** par neautorizētu servisu, man atbild ka neko nevar palīdzēt, runājiet ar LMT klientu centru, slēdziens būs līdzi..
Man ir stipras aizdomas, ka vainu viņi paši kaut ko ir vēruši vaļā, sabojājuši, tad aizsūtijuši prom, un lai tiktu vaļā no problēmām visu noraksta uz to ka es esmu iepriekš kaut kur remontējusi (kur loģika nest uz garantijas remontu telefonu, kurš ir remotēts pa kluso citur) vai arī, iespējams, problēma nav tik vienkārša un vienkārši vēlas tikt vaļā no darba...
Redzēs ko un kā nokārtos LMT centrs, bet šo kantori neiesaku, visu laiku remonts pārceļas,atrisināt neko nepalīz jo tak ''aukstāka līmeņa serviss ir ta teicis'', un palasot citas sūdzības visur un parunājot ar pāris paziņām saprotu, ka paši remontē vieglākas problēmas, kaut ko sarežģītāku sūta uz ārzemēm (jautājums tikai vai paši jau nav paspējuši sačakarēti)... Un komunikčija nav patīkama.
Ļoti žēl ka LMT sastrādājas ar šo kantori.
Aizmirsu piebilst... samaksāju 25Eur par to lai remonta laikā saglabātu datus.. telefonu atgrieza bez remonta un vel 25Eur pievāca sev. ''nekas nav jāatdod, viss ir pa nullēm''
Labdien!
TSC nodrošina remontu atbilstoši ražotāju noteiktajiem procesiem un kārtībai.
Serviss pats neizvēlas, kuru iekārtu izsūtīt uz augstāka līmeņa servisu, bet to diagnostikas laikā nosaka ražotāja sistēma pēc saviem algoritmiem.
Atsevišķi ražotāji informāciju par secinājumiem sniedz tikai gala lietotājiem, šādā situācijā, kad nepiekrītat ražotāja augstākā līmeņa servisa atzinumam, mēs iesakām sazināties ar ražotāju, zvanot uz atbalsta tālruni, vai rakstot.
TSC noteikti nav sabojājis iekārtu, tādēļ aicinām sazināties ar ražotāju, lai iegūtu papildus informāciju.
Добавить комментарий