TSC autorizēts serviss - Pēdējā reize šajā kantorī
Šis "autorizētais: serviss ir mana sliktāka pieredze ever. Like ever, ever!
Atdevām strādājošu projektoru, kuram nestrādāja pāris Pogas uz korpusa (bet ideāli strādāja ar pulti) . Tā kā mani kaitina pusstrādājošas Pogas, nolēmām kādā brīdī aizvest uz remontu. Sākums cerīgi, samaksājam par diagnostiku, pēc 2 nedēļām atrada defektu, apmaksājām jaunas detaļas pasūtīšanu... Gaidām iekārtu, gaidām. Gaidām nedēļu, divas, gaidām mēnesi. Tsc sistēmā visu laiku karājās paziņojums, ka joprojām gaida detaļu... Tā tā kā nevajadzētu būt. Zvanu servisam, saku, ka man pēc dienām svarīga prezentācija, atsūta ziņu: labdien! 19.03.2024 iekārta tika salabota. Šobrīd tiek veikti pēdējie testi. Saņemsiet informatīvu sms tiklīdz iekārta būs gatava saņemšanai. Vēl pat atzvanīja un teica, ka meistars ar mani sazināsies.
Skuju, neviens neuzskatīju par vajadzīgu padot info. Projektoru iznomājām citur, pat aizmirsām cik viss slikti. Kad vēl pēc mēneša atnāca ziņa, ka iekārta salabota, tad man pat bija jāpiedomā, kas tā par iekārtu. Ilgi priecāties nesanāca, jo pēc pāris minūtēm sekoja zvans, ka īsziņa kļūdaina, atklājies defekts ar projektora fokusu, gaidiet ziņu. Likās gan dīvaini, jo iekārtai nekad nav bijusi problēma ar fokusu. Tad sekoja piedāvājums samaksāt vēl ~500 eur un gaidīt detaļu, kuras nekur neesot, nav zināms, kad būšot.
Tas, ka saskaitot remonta summas sanāk jau jauna projektora cipars, lika no remonta atteikties. Arī pirmo remonta summu Sola atgriezt, bet tomēr paliek kaudze jautājumu:
- vai tad uzreiz neredzēja visus defektus?
- no kurienes sačakarējas optikas bloks, kurš pirms tam ideāli strādāja?
- ko veselu mēnesi ar "salabotu iekārtu" darīja servisā?
- kam vajadzīgs remonta statuss mājas lapā, ja tas mūžīgi rāda nepareizu info?
Vienvārdsakot, ja ir iespēja, turieties no tā kantora pa gabalu!
Комментарии (2)
O jā! Šis kantoris ir profesionalu krāpnieku midzenis!
Samaksāju 25Eur par datu saglabāšanu ko solija atriezt ja tas nebūs nepiciešams.. Saņemu telefonu atpakaļ bez remonta jo ir mistisks slēdziens no ''augstāka līmeņa servisa'' ka pati esmu kaut ko remonetējusi telefonam (garantijas laika!) un atsaka garantiju un vēl 25Eur iesūc nāsīs - nekas nav jāatdod, esot viss pa nullem...
rezultāta ne man telefons strāda, ir aizdomas ka sačakarējuši vel vairāk, ne kaut kādas atbildes uz jautājumiem vai paskaidrojumi, tikai ''neko neiznam, runajiet ar LMT klientu centru'', jo tur es nodevu telefonu uz garantijas remontu.
Arī es esmu ievietojusi sūdzību šeit par šo kantori, bet nezin kapec ta nekur atsevišķi neuzrādās... un nekādas reakcijas.