TSC autorizēts serviss - Nekompetence!
Pēc zibens spēriena netālu no privātmājas, pazuda elektrība. Tad kad elektrības padeve atjaunojās,konstatējām ka nerāda neviens no televizoriem. Apdrošināšanas kompānija teica lai ved uz TSC. Tur tos turēja vairāk kā mēnesi.līdz paziņoja spriedumu! Izrādās ka viņi konstatēja,ka nav bijis pārspriegums! Nav mehāniski bojāts un arī mitrums nav bijis klāt! Kā rezultātā apdrošināšanas atlīdzība atteikta! Vai nu viņi ir pilnīgi auni,vai strādā uz vienu roku ar apdrošinātājiem!
Servisa centrs vienmēr veic objektīvu iekārtas pārbaudi, pārsprieguma bojājumus ir iespējams konstatēt, ja tādi ir bijuši, tad vienmēr tas tiek apstiprināts. Remonta termiņš apdrošināšanas gadījumiem nav atkarīgs tikai no servisa, pēc tāmes sastādīšanas tā tiek pārsūtīta apdrošinātājam un apdrošinātājs pieņem lēmumu apstiprināt vai noraidīt remontu, atsevišķos gadījumos apdrošinātājs veic izmeklēšanu un nesniedz atbildi pat vairākas nedēļas, visu šo laiku iekārta atrodas servisā un gaida apdrošinātāja lēmumu.
Комментарии (2)
Priekš kam daunim televizors?
Lai lasa avīzes.
Ja pārspriegums ir ļoti liels, piemēram, zibens spēriens augstsprieguma vados, tad izdeg vesela virkne elementu barošanas modulī. Ja spriegums ir bijis palielināts, piemēram, par 1/3 vai arī piemēram 380v tā vietā lai pienāktu 220v, tad barošanas modulis var palikt vesels un sabojāties var gandrīz jebkurš elements, piemēram, TV audio kanālā. To šādā gadījumā nav iespējams noteikt ar 100% pārliecību. Un jebkuras šaubas - par labu patērētājam. Dodaties uz neatkarīgu servisu, veiciet atkārtotu pārbaudi. Ja apdrošinātājs nepieņem - dodaties uz PTAC vai pie jurista. Jūsu situācijā pilnīgi noteikti var iegūt Jums labvēlīgu risinājumu.