www.sudzibas.lv TSC autorizēts serviss Atsaka garantijas servisu

TSC autorizēts serviss - Atsaka garantijas servisu

Biju pirms nopircis Bite kompānijā telefonu
man sāka raustīties ekrāns, vairs neteāgēja, aiznesu uz Bite salonu lai nodod uz garantijas servisu
man tagad pazvanīja, un pateica, ka garantijas remonts netiks veikts, jo ir sasists korpuss, tādēļ būs jāmaksā 120 eiroJā piekrītu, ka bija skrāpējumi un mazliet buktes, tomēr telefons jau labu laiku bija ar ekrāna problēmām, tikai nebija tik traucējošas, bet pēc tam ekrāns atteicās vispār darboties.
Tā kā es esmu sapratis, ka šai kompānijai svarīgi tikai dabūt naudu un garantijas serviss kā tāds nepastāv vispār

06.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от TSC Serviss Support Ответ от представителя 11.05.2022

Labdien!

Kritērijus, pēc kuriem vadās serviss un kuri kalpo par pamatu remonta atteikumam, nosaka iekārtu ražotājs nevis autorizēts servisa centrs.
Servisa centrs veic iekārtas pārbaudi un nosaka, vai iekārta atbilst ražotāja garantijas nosacījumiem, ja garantijas nosacījumi nav pārkāpti, tad iekārta tiek salabota ražotāja garantijas ietvaros un ražotājs veic šī remonta apmaksu.
Statistika liecina, ka aptuveni 2 %, no garantijas remontā iesniegtajām iekārtām, neatbilst ražotāja garantijas nosacījumiem, taču 98% iekārtas, salabojam ražotāja garantijas ietvaros.

Ar cieņu,
Autorizēts servisa centrs TSC

D

Комментарии (9)

Good Intentions 06.05.2022

Garantijas servisu līmenis ir smieklīgs un tik tiešām dēļ kādas skrambas vai buktes var atteikt. Ilgi labot, paši sabojāt un vel atteikt. Ja nododat uz labošanu, tad noteikti vajag sastādīt aktu ar preces vizuāliem foto attēliem.

I imis Rundāns 08.02.2023

...kad ierīci nodod uz garantiju caiur lmt, tele2,bite, ierīce tiek izpētīta kādā stāvoklī tiek pieņemta uz garantijas remontu. Remonta kvītā fiksē ierīces stāvokli.Pārējais ir pupu mizas.Ja ierīce nonākusi servisā citā stāvoklī, tam ir domāts remota kvīts ierīces vizuālā stāvokļa apraksts.
Dotā brīdī gaidu ierīci no tsc ,ierīci uz garantiju nodevu bez vizuāliem bojājumiem. Intresanti kādā stāvoklī ierīci saņemšu.
Remonta kvītī ir rakstīts. 16. 16.1 16.2 16.3 punktos, kā pieņemt ierīci no remonta, nevis kā kaķi maisā un parakstās.aiznes mājā a ierīce bojāta vizuāli, tad protams neko nepierādīsi.
Ir jaseko uzmanīgi.

torss 05.09.2022

Nav par šõ konkrēto gadījumu. Bet manā gadījumā, jūs likāt noprast to, ka es pats esmu speciāli splesis savu iekārtu, kaut arī viņa tikai 2 mēneši bija pie manis lietošanā. Pateicāt kad es esmu pats vainīgs un pa garantīju remonts netiks veikts.

I imis Rundāns 10.01.2023

ierīces nevajag dot autorizētiem servisiem remontēt ierīci. jo veicot pa garantiju remontu, viņi nevar naudu iebāzt kabatā. Viņi veiks pa naudu remontu, bet norakstīs kā uz garantijas remontu, samaksāto naudu iebāzīs kabatā.
Autorizēti servisi pa katru cenu spiedīs uz klienta vainu., tāds viņu bizness.

T TSC Serviss Support Ответ от представителя 11.01.2023

Augstāk minētajā komentārā ir nepatiesa informācija, tie ir meli vai subjektīvs viedoklis, kas neatbilst patiesībai. Katru garantijas remontu apmaksā ražotājs, servisam ir daudz vienkāršāk salabot iekārtu par garantiju, nevis strīdēties ar klientu par garantijas atteikuma iemeslu.
Garantijas ietvaros nomainītās rezerves daļas tiek atgrieztas ražotājam, kuras tiek pārbaudītas, līdz ar to servisa centram nav iespējas veikt maksas remontu un noformēt to kā garantiju. Tāpat ražotāji veic klientu aptaujas lielākajai daļai veikto garantijas remontu.
Autorizēti servisa centri ievēro remonta procedūras, ir godīgi pret klientiem un ražotājiem. Iekārta tiek novērtēta objektīvi tās tehniskajam stāvoklim, vienmēr tiek veikts garantijas remonts, ja iekārta atbilst ražotāja garantijas nosacījumiem.

I imis Rundāns 08.02.2023

...intresanti ja tā...,taču nodevu garantijas remonta telefonu samsung note 4, protams tas bij pasen, neuztvēra internetu. Pēc remonta saņēmu ierīci ar visu nomainīto ,,veco,, detaļu.
Bet rezultāti nebija, divas reizes atkārtoju un sūtiju atpakaļ caur lmt salonu.
Trešo reizi neremontēja, iedeva sarakstu ar telefona modeļiem izvēlēties citu telefonu.
Stāsts ir par to kurā gadījumā pa garantiju bojāto detaļu sūts klientam atpakaļ kopā ar ierīci, un kurā gsdījumā par garantijas remontu nesūta bojāto detaļu kopā ar ierīci.
Kā klients var zināt,kādu detaļu nomainija, un vai vispār nomainija.Klients neredz ko aitorizētais servis dara ar viņa ierīci.
No pieredzes zinu, ka reti sanāk pa garantiju saremontēt ierīci,jo ilgi nedarbojas.
Kā izrādas garantijas detaļas ir nekvalitatīvas.Jo ražotājam nav izdevīgi pa velti ražot labas detaļas.
Par maksu remontējas ātrāk un kvalitatīvāk.

X XIAOMI 07.02.2023

Nodevu telefonu garantijas remontā,remonts netiek veikts.Veiktā darba apraksts ir:""Remontam nepieciešamās detaļas nav pieejamas iekārtas reģiona dēl(Albānija).""Telefons ražots Ķīnā,kāds sakars ar Albāniju.Atbilde ir vispārēja un nekonkrēta,ja būtu veikta vismaz diagnostika,tad būtu jānorāda,kāda ir problēma un kāda detaļa ir bojāta.Secinājums-telefonu it kā paņem garantijas remontā,kādu laiku notur ,lai imitētu kaut kādu darbību,atsūta sms,ka remonts pagarināts uz 7 dienām,bet jau pēc 2 dienām sms paziņo,ka iekārta gaida,neminot ne vārda,ka tā nav salabota,un atdod,uzrakstot vispārējas frāzes,kas norāda uz krāpšanu un apliecina,ka šajā uzņēmumā neviens īsti neko nesaprot.

T TSC Serviss Support Ответ от представителя 09.02.2023

Labdien!
Garantijas apkalpošanas reģionu nosaka ražotājs. Ir ražotāji, kas nodrošina garantiju visas pasaules ietvaros, taču visbiežāk ražotāji garantiju nodrošina Eiropas savienības vai Eiropas ekonomiskās zonas ietvaros un citām valstīm paredzētu iekārtu garantijas apkalpošanu mūsu reģionā neveic. Ja iekārta ir paredzēta Albānijas tirgum, tad remonts par ražotāja līdzekļiem nav iespējams. Ja šādu iekārtu ir pārdevis Latvijas pārdevējs, tad jāvēršas pie pārdevēja, lai veic iekārtas nomaiņu, vai apmaksā remontu. Servisa centrs šos noteikumus nenosaka.

I imis Rundāns 08.02.2023

...intresanti no kurienes telefonam radās buktes?! Un tad brīnas ka ekrāns raustas.Ja telefonam radušās buktes, tas liecina ka telefonu nesaudzīgi izmantoja.
Loģiski ka servis atteiks garantijas remontu.
Telefons nav jaizmanto āmura vietā naglu taisnošanai jeb naglu iesišanai dēlī...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы