www.sudzibas.lv Torex Krāpšana, slikts serviss, saistību neizpilde

Torex - Krāpšana, slikts serviss, saistību neizpilde

Situācijas izklāsts: 2022. Gada 17. Jūnijā izvēlējos jaunas ārdurvis un divas balkona durvis firmā “Torex Group Sia”. Tika noslēgts līgums un 20.06.2022. Iemaksāta pirmā iemaksa 50% apmērā
(2206,00 eur) . Durvis solīja piegādāt un uzstādīt pēc diviem mēnešiem. Augustā zvanīju uz firmu ar jautājumu – kad būs solītā piegāde. Uz zvanu atbildēja jaunais darbinieks, kas solīja informāciju precizēt. Nedēļas garā precizēšanā izrādījās, ka durvis nemaz vēl netika pasūtītas un ražotājs nav saņēmis informāciju par manis veikto pasūtījumu. Oktobra beigās saņēmu zvanu no menedžera, ka ārdurvis drīz būs noliktavā Rīgā un nepieciešama 100% visa pasūtījuma apmaksa. Sakarā ar ko 02.11.2023. Veicu iemaksu 2205,88 eur apmērā (kopējā pasūtījuma summa ar pvn – 4410,88 eur) . Tiklīdz summa pilnā apmērā tika samaksāta, problēmas turpinājās – ne preces, ne pakalpojums netika laicīgi saņemti. Lieki teikt, ka durvis bija noliktavā un meistars bija tās gatavs uzstādīt tikai 2023. Gada pavasarī. Visu šo laiku nepārtraukti centos sazināties ar torex pārstāvjiem. Turpinājumā – pārējās divas durvis, kas tika piegādātas tikai 2023. G. Maijā neatbilda pasūtījuma krāsai un izmēram (krāsu un izmēru vairākkārt 2022. G. Pasūtījuma brīdī brauca precizēt, mērīt dažādi meistari no torex firmas) . Tomēr vecās durvis jau tika izdemolētas, lai varētu ielikt jaunas. Ar šādām durvīm, izsistu apdari es atrodos arī šobrīd. Sakarā ar to, ka šai firmai uzticība ne kvalitātes, ne laika izpildīšanas ziņā neattaisnojās, 13. Jūnijā 2023. Gadā personīgi ierados torex filiālē Vienības gatvē 51 un aizpildīju iesniegumu par pasūtīto preču un pakalpojumu neatbilstību līguma noteikumiem un saistību neizpildi, pieprasot atgriezt iemaksāto naudu. Pieņemot šo iesniegumu, menedžeris solīja naudas atmaksu veikt 10 darba dienu laikā. Pēc minētā termiņa naudas atmaksa netika saņemta un es atkārtoti sazinājos ar torex darbiniekiem, kas turpināja man solīt naudas atmaksu tuvākajā laikā, aizbildinoties ar to, ka direktors atvaļinājumā un atmaksu nevar veikt, direktors nav filiālē, direktoram jāsaskaņo, nav uz vietas grāmatvedis u. T. T. Pēdējās nedēļas laikā pārstāja celt klausuli filiālē, direktora telefons izslēgts. Uzskatu, ka firma bezkaunīgi izturas pret saviem klientiem neizpildot līgumā paredzēto! Sūdzību dublēju patērētāju tiesību aizsardzības centram.

02.08.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Комментарии (1)

O Ok**na 12.09.2023

Никогда не заказывайте у этой фирмы двери.
Два года назад заказали двери, вместо 2 месяцев ждали её год. Установили бракованные двери, отправили к нам установщика без опыта работы. Обещаниями кормили, что исправят, заменят на другую, в итоге на звонки перестали отвечать. Отношение руководящего персонала пока делаешь заказ хорошее, но после того как деньги им перечислили начинают делать, что хотят.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы