www.sudzibas.lv Tonet.lv Slikts serviss, bojājums

Tonet.lv - Slikts serviss, bojājums

2022.. Gada februārī, aizbraucu, uz Jūrmalas gatvi 35, saņemu mašīnu ar tonētiem logiem un piebildi no "meistara", ka gadījumā, ja ir kādi burbulīši nav nepieciešams zvanīt, tie pazudīs pēc nedēļas vai divām, nu ok...
Aprīlī pamanīju, ka tonējums nav kvalitatīvs - burbulīši zem plēves nav pazuduši, un citā vietā zem tonējuma plēves vēl ir puteklis. Sazvanīju uzņēmumu, izstāstu situāciju, prasa par garantijas talonu un vai man ir čeks (čeku man neizdeva un garantijas talonu arī nē) . Viņi piekrīt mani pieņemt bez čeka un garantijas talona, bet jābrauc uz citu adresi-Jūrmalas gatvi 115 c, uz turieni aizbraucu piektdienā.
Atbraucu, "meistars “man diezgan nepieklājīgi uzbrauc par to, ka burbulīši ir pieļaujamais defekts un ko es esmu tik piekasīga, kad parādīju vietu, kur zem tonējuma ir puteklis, teica ka izlabos.
Viss jau labi, līdz brīdim, kad saprotu, ka "meistars “man ir saskrāpējis stiklu, kuru apriori tajā vietā nevarētu saskrāpēt. No brīža, kad izbraucu no viņu “servisa” un atbraucu mājās pagāja aptuveni 1,30h
zvanu uzņēmuma, stāstu situāciju, lūdz atsūtīt bildi – nosūtu. Uzņēmums atzvana un sākas jautrākā daļa. Sieviete, kura pieņem pasūtījumus, sāk runāt pāri, neuzklausa manu sakāmo, jautāju, kā situācijas tiek risinātas, kad tonet.lv uzņēmums nodara kaitējumu svešai mantai, man atcirta, ka citu klientu situācijas ar mani nepārrunāšot. Sieviete, kas ar mani runāja pa telefonu tik pajautāja - kas jūs gribat, lai mēs jums stiklu nomainām? Mēs savu vainu neatzīstam, vajadzēja visu bildēt pirms procedūras, lai tagad jūs mums varētu pierādīt, ka mēs jums esam sabojājuši stiklu un vēl dažādas citas replikas.
Vienojāmies, ka šo situāciju izrisināsim pirmdienā, kad jautāju cikos pirmdien viņi man zvanīs, teica ka dienas laikā, protams viņi man neatzvanīja. Es piezvanīju pati un man tik atcirta, ka viņi situāciju nekādi nevēlas atrisināt un visu labu.
“meistars”, kurš veica stikla tonējumu - plēvi grieza ārā ar skalpeli, redzēju. Pieļauju, ka netīšām iespējams kaut kā sagriezās tas skalpelis un sanāca iegriezt stiklā, visi esam cilvēki, bet nu attieksme problēmu risināšanā ir zem katras kritikas.
Pats nepatīkamākais, ka ir defekti, kurus nepieciešams izlabot, nav izdots čeks, nav garantijas talona, jābrauc otrreiz, jāklausās pārmetumi, ka tonējumam burbulīši esot pieļaujamais defekts un bonusā braucot labot tonet.lv nekvalitatīvo darbu, man saskrāpē stiklu.

Neiesaku šo kantori, joprojām zem tonējuma ir burbulīši dažās vietās, darbu viņi nepilda kvalitatīvi un par bojājumiem atbildību nenes.

14.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы