Tokyo city - Slikts serviss
03.12.2017 ar draudzeni aizgājām uz Tokyo City pie Vērmanes dārza, ieejot iekšā, uzreiz devāmies galdiņa meklējumos, apsēžamies pie viena, pienāk viesmīlis un paziņo, ka galdiņš ir rezervēts, ejam pie nākamā, apsēžamies un atkal tas, un tā vēl vienu reizi, līdz beidzot viesmīlis piedāvāja parādīt galdiņu, kas nav rezervēts. Problēma ir tāda, ka uz neviena no iepriekš minētajiem galdiņiem nebija uzliktas “rezervēts” zīmes, kāpēc gan man būtu trīs reizes jāpārsēžas? Un nemaz nerunājot par to, ka ēdienkartes jāprasa pašiem, nu nav taču kaut kāda lauku ēstuvīte. Vismaz labi, ka ēdiens bija garšīgs.
Комментарии (3)
Smags pārdzīvojums bijis...
Kādas problēmas?! Kāpēc uzreiz nepajautāt kur ir brīvs galdiņš, vai tad tik grūti?
Paši jau sev apgrūtināt dzīvi, un tad, pēc tam rakstāt sūdzības. Viesmīļi arī ir cilvēki, kuri var kļūdīties un kko izdarīt ne tā kā vajag, tad vajag uzreiz pienākt un pašiem jautāt nevis sēdēt un gaidīt un pec tam vēl sūdzības rakstīt. nevajag aizmirst - mēs visi esam cilvēki. takā nevajag no sevis tēlot - (es klients man vienmēr taisnība).
IMHo ieejot restorānā ir jāsagaida viesmīlis, kurš arī ierādīs galdiņu. Tā parasti ir pieņemts.