Tokyo city - Slikts serviss, apkalpošanas neesamības
29.01.18 vienkārši briesmīga apkalpošana. Tokio City, Kramu Iela. Bijām divatā atnesa tikai vienu tējas krūzi, pasūtītas suši sadalīja uz pusēm, uz divām šķīvjiem vispār nepajautājot vai mēs tā gribām, tad atnesa pasūtīto ēdienu, pieskrēja vispār cits viesmīls saķera šķīvi un teica kā tas nav mūsu pasūtītājs kaut gan uz šķīvja bija tas ko pasūtījām. Kad jau visa apkalpe sāka viņai teikt lai noliek atpakaļ, ko viņa arī izdarīja bez jebkādas atvainošanās! Beigas ilgi gaidījām rēķinu, kaut arī nebija daudz apmeklētāju ap 16.00 bet mūsu viesmīlis vārda Georgs (k9) pilnīga nesaprašanā staigāja apkārt. Kad atnesa rēķinu katrām bija jāmaksā par savām pasūtītām sušiem kaut gan mums taču viņas sadalīja? ! Un kulminācija sajauca čekus un neatnesa mums atlikumu. Ļoti nepatīkami bija iznākot no turienes. Noteikti tur neatgriezīšos.
Комментарии (2)
Viņiem tur oficianti bieži mainās, man ir gadījies līdzīgi, vienkārši oficiants jauniņais, noteikti mācās vēl, jo viņiem cik zinu apgrieztas algas, pēc skandāla ar nodokļiem, bet jums kā klientam arī ieteiktu būt iecietīgākam, vienmēr varat visu risināt uz vietas, pasaule negriežas ap jums un jūsu labsajūtu, kļūdīties ir cilvēcīgi!
Lai nu būtu oficiants jauniņais, ar apgrieztu algu, taču cilvēki ir gājuši uz turieni, lai paēstu, nevis, lai maksātu par citu kļūdām. Piekrītu aicinājumam visu risināt uz vietas, ar nosacījumu, ka ir kāds ar ko risināt. Ja jau cilvēks raksta, ka neatnesa atlikumu, tad jau visticamāk tas jaukais oficiants nopriecājies par dzermanaudu, vairs nelikās par viņiem ne zinis. Baidos, ka iecietībai arī jābūt samērīgai!