Tokyo city - slikta apkalpošana
Šodien ar draugiem devāmies uz Tokyo City, Jūrmalā, jomas ielā, mierīgi pasēdēt, paēst garšīgi, bet tā vietā saņēmām krietnu vilšanos, proti, jau ieejot restorānā mums sejā tika pateikts, ka mēs esam mazi bērneļi un no mums vispār neesot nekādas jēgas (8. Klase) un tikām lūgti pamest restorānu, ko nevēlējāmies darīt un pēc ilgas lūgšanās tomēr tikām apsēdināti ēnainākajā stūrī, kaut gan vēlējāmies sēdēt saulē, bet kad bijām ieņēmuši vietas saulē, mums paziņoja, ka šīs vietas esot jau rezervētas. Vēlāk, šajās it kā rezervētajās vietās ieradās un apsēdās mūsu paziņas no 10. Klases, kuri vēlāk sacīja, ka sēdvietas nemaz nav iepriekš rezervējuši. Vēlāk *piedzīvojumi* tikai turpinājās. Kad jautājām viesmīlim, cik maksā frī kartupeļi, viņš ņirgājoties atbildēja, ka nezinot, un netaisoties mums nest piedevu ēdienkarti, kurā tas esot rakstīts. Kad gribējām iegādāties sušī ar akciju 1+1, kuras reklāma vēl joprojām stāvēja uz durvīm mums paziņoja, ka akcija nedarbojas un mazgadīgiem, maksātnespējīgiem klientiem, kādi esot mēs. Ēdienkartes gaidījām ilgi, rēķinu tāpat un vairākas reizes ejot garām varēja dzirdēt, kā viesmīļi savā starpā mūs aprunā. Vēlāk dažiem atnesa to, ko viņi nemaz nebija pasūtījuši. Nevienam neiesaku šo restorānu, ja to vispār par tādu var nosaukt. Īpaši gribētu pieminēt viesmīli Aleksandru, no kura galvenokārt nāca visas šīs nekaunības.
Комментарии (8)
Viesmiljus arii var saprast. Ed domaaju, ka jasaak no sevis un jaadomaa ka sevi uzvedies pats. Es nedomaaju, ka vinji taa saka uztverties pret jums, ja nekas nenotika. Ja juus ieejat ka stulbi mazi beerninju, kuri kliedz, njirgojas un runaa visaadas muljkkjiibas, es arii taa uztvertos. Par juums nav ne viena teikuma, ka uzvedaties juus, taapeec varu seecinaat, ka attieksme taada pret juums rodas ne neparko :) bet kaut kas tachu bija. Vajag saakt no sevis un tikai tad suudzit citus.
Redzi,problēma jau ir tajā, ka neko nedarījām,vienīgi vēlējāmies sēdēt saulītē,nevis zem jumta. Viesmīlis mums tieši tad sāka skaidri sejā teikt šīs rupjības, par to ,ka mēs esot maksātnespējīgi,un šajās , dažās saulainajās vietās varētu sēdēt cilvēki,kas maksātu lielāku tējasnaudu. Vēlāk restorānā ieradās arī bērni ar vecākiem,un mazs zēns šo pašu viesmīli raustīja aiz drēbēm, un bļaujot pa visu ēstuvi pieprasīja irbuļus. Loģiski,ka viņš pārmetumus nesaņēma,jo bija taču kopā ar vecākiem. Mēs bijām pirmie cilvēki kas ieradās restorānā pēc atvēršanas(ap 11),domāju,ka viņi tik agri nebija gaidījuši klientus(mēs bijām kādi 10cilvēki,meitenes un 2zēni), tāpēc arī izturējās tik nejauki. Teiksim tā, negribēja sevi apgrūtināt pirms lielākā,viņaprāt maksātspējīgo,klientu pieplūduma. Mans tēvs arī ir viesmīlis,tikai nedaudz *dārgākā* restorānā un es ar viņu par šo runāju,viņš teica,ka klients ir klients, un tādu attiekmi no viesmīļa puses nedrīkst pieļaut. Atliek vien apdomāt, vai cilvēkam,pie tam vēl darba laikā, ir tiesības šādi izturēties pret klientiem un nekādi netikt sodītam. Tici man, arī ēdiena garšas baudījums bija krietni sabojāts tieši šīs attieksmes dēļ. Skumji.
Viesmīļus var saprast vai nesaprast, bet šāda izturēšanās nav pieņemama. Tas tikai grauj uzņēmuma reputāciju, un nedomāju, ka uzņēmums ir ienteresēts zaudēt klientus savu darbinieku nepieklājīgas izturēšanās dēļ. Domāju, ka viesmīļiem pēc šī gadījuma vajadzētu zaudēt darbu. Klientus nedrīkst šķirot pēc vecuma, dzimuma, rases utt. - visi klienti ir klienti.
Spriežot pēc 8. klases skolnieces ieraksta valodas kvalitātes, liekas ļoti izglītota un gudra meitene. To pašu nevar teikt par lielu daļu gan šajā portālā, gan visā interneta vidē sastopamo komentētāju, kas latviešu valodas stundas skolā visticamāk nav apmeklējuši.
Protams, visai dīvaini ir tas, ka t.s. "viesmīlis", bez iemesla iesaka pamest kādam restorānu. Taču no biznesa viedokļa par klientiem jūs tiešām būtu grūtu saukt. Pašam diemžēl ir regulāri nācies saskarties savā iecienītajā kafejnīcā, ka nav iespējams paēst pusdienas, jo visus galdiņus aizņēmuši skolnieki, kas izmanto kafejnīcu par bezmaksas Wi-Fi un vēl piedevām uzvedas ļoti skaļi. Un visinteresantākais ir tas ka pēc uzaicinājuma pamest restorānu jūs to neņēmāt vērā. Kādu tad attieksmi varēja gaidīt? Priecājieties, ka jūs vēl nenoindēja. Vai tad tiešām uz Jomas ielas palicis tikai krogs?
Es domaju ka darbiniekim nav nekadas tiesibas ta uzvesties, klienti ir dažadi un ja nevari izturet, tad nestrada tada amata un viss.Un ne viesmielim taču risinat kadas akcijas ir spēka un kam kadus edienus var piedavat.Vinī daudz uz sevi ņem, bet paši neko 0 ar smiekligo algu.Idiotisms.
.
Domāju, ka dažiem pieaugušajiem patiešām var traucēt skolēnu klātbūtne restorānā,bet te jau runa ir vairāk par skolēniem kā indivīdiem, nevis visiem kopā. Tomēr, mēs ieradāmies 11:15 (restorāns atveras 11:00) un tad nebija neviena cita cilvēka ,izņemot viesmīļus, tāpēc neredzu iemeslu mūs neapkalpot šādu nodomu dēļ. Un ja runājam par to, ka nepametām restorānu... Nedomāju, ka kāds, ieradies lai garšīgi paēstu (suši,kuri patiešām tokyo city ir garšīgi, un Jūrmalā par tik pieejamu cenu ,vienīgie) gribētu uzreiz pamest restorānu. Klienti galu galā ir klienti, ne jau mēs nācām bļaujot vai kā tamlīdzīgi, un restorāna wifi nemaz neizmantojām, galīgi negribējās lūgt paroli, pēc šādas izturēšanās.
Žēl ka nācās to piedzīvot, taču acīmredzot "viesmīlim" jau bija priekšstats par tādu "klientu" apkalpošanu un līdz ar to aizspriedumi pret jūsu kompāniju nospēlēja savu lomu. Cilvēciski viņu var saprast, taču par profesionālismu tas noteikti neliecina un tādā vietā jau nu es noteikti vairs savu kāju nespertu, ja jau nevajag viņiem klientus - nebūs viņiem klientu.