Tokyo city - briesmīga apkalpošana
Šodien ar vīru pusdienojām restorānā Tokyo City. Oficiants, kas mūs apkalpoja bija diezgan rupjš un neiecietīgs gan pret klientiem, gan pret saviem kolēģiem. Klientiem, tas ir man un manam vīram, dzirdot viņš atļāvās izteikt visādas piezīmes gan tikko ienākušajiem klientiem, gan savām kolēģēm. Tā kā brīvu vietu bija maz un nebija lielas izvēles apsēdāmies netālu no durvīm, bija tiešām ļoti auksts un tas radīja diskomfortu ne tikai mūsu bet arī ctiem galdiņiem, bet arī tiem diemžēl nebija citas izvēles. Veicu pasūtījumu un pamanīju, ka atbrīvojas galdiņš pie loga (labi tālu no ieejas durvīm). Jautāju oficiantam vai drīkstam pārsēsties, taču man atbildēja, ka viss šai uzņēmumā notiekot rindas kārtībā un ir cilvēki, kas tiko ieradušies un gaida, kad atbrīvosies galdiņš un viņiem ir priekšroka, kamēr man populāri izskaidroja uzņēmuma iekšējos kārtības noteikumus, sievietes pie cita galdiņa, kas arī atradās netālu no durvīm veikli, bez jeb kādas prasīšanas pārsēdās pie brīvā galdiņa, un es nemanīju, ka viņām kāds kaut ko būtu aizrādījis. Klienti, kas nepacietīgi mīņājās pie ieejas durvīm gaidot galdiņu, tika nosēdināti tur pat pie durvīm SALT! Atnesa dzērienus, pasūtīju tēju ar medu, atnesa tikai tēju, nācās oficiantei lūgt medu atkārtoti. Arī pēc atkārtotas sūdzības par vēsumu nesagaidīju iespēju pārsēsties cituviet. Desertu - ceptu saldējumu tempūras mīklā atnesa jau atdzisušu. Salvetes sameklēt šai ēdināšanas uzņēmumā vispār nebija iespējams, tā arī nesapratu vai tā ir totālā ekonomija, ņirgāšanās par klientiem, vai kartējais apšaubāmais iekšējais uzņēmuma kārtības noteikums... Domāju, ka šo vietu vaisrs neapmeklēšu, pat ja pasūtot trīs porcijas būs jāmaksā tikai par vienu.
Комментарии (4)
Ja vietu nav - kur var pārsedināt???? nu kur var būt tik stūlbam. tur katru vakaru PILNS restorans un ko darīt???? konstruktīvi ir piedāvajumi?
Es ari biezi apmekleju tokiocity tur vienmer pilns, un ja katrs prasis parsesties un vel rinda staves kas tur notiks?? Vnk gribejat divanu pie loga bet bija aiznemts kad atnacat tapec uzreiz viss slikti! Jus gajat paest vai tikai pasedet pie loga??!
Restorāns Vecrīgā, Krāmu ielā 2 - par ēdienu kvalitāti sūdzēties nevaru, man tur daudz kas garšo (izņemot laša krēmzupu, kas pēc garšas ir viens no pretīgākajiem ko esmu ēdusi, kaut gan varbūt citos restorānos tā ir laba). Ir tik daudz sūdzību par apkalpojošo personālu, nesaprotu, kāpēc nekas neuzlabojās jau vairākus gadus?!? Skaļa sarunāšanās, smiešanās ākstīšanās, atspiežoties pret bāra leti, kamēr viesi sēž un gaida kad tiks pieņemts viņu pasūtījumus! Saprotams, ka ir brīži, kad darba ir daudz un tad ir jāpagaida, bet ne jau 15-20 minūtes, ja pa zāli blandās brīvi viesmīļi! Ir redzēts kā klienti paši aiziet un paņem ēdienkarti!Tā kā man Tokyo ēdiens garšo, tad parasti to ņemu līdzi, labi, ka šo izlaidību redzu reti.Nav vēlmes iet un sēdēt restorānā, kur apkārt skraida viesmīļi ar saviem liekajiem komentāriem un dumjo uzvedību. Varbūt vajadzētu ieviest katrā restorānā pa vecākajam viesmīlim vai administratoram?Ja Tokyo restorānos tādi jau ir, tad to nevar redzēt.
Kabukos vai GanBei šāda uzvedība nav redzēta!
Про качество пищи ничего плохого сказать не могу, всегда все ок было (наверное потому, что всегда берем одно и тоже, проверенное), а вот персонал и вправду в последнее время совсем огорчает, причем во всех Токио. С грубостью не сталкивались, но вот с вечным ожиданием меню и счета - постоянно. Причем даже тогда, когда клиентов почти нету.