Tokyo city - Apkalpošana, ēdiens
Brīnos... Jūs esat tikai divi restorāni Rīgā, vai tiešām nevar nodrošināt kvalitatīvu ēdienu, darbiniekus un apkalpošanu? Esmu diezgan iecietīga un reti, kad sūdzos, taču nesenais apmeklējums pielika punktu. Viesmīle, 09.10.2013 bijām restorānā ar draudzenēm svinēt jubileju, apkalpoja tā, kā, atvainojos, "sūdu būtu apēdusi". Nu nedrīkst tādi cilvēki strādāt šādā sfērā. Draudzenes pasūtīja kalmāru gredzenus...bildē izskatījās lieliski, bet viņām atnesa...izjukušu putru absolūti citādā krāsā+viņi absolūti nebija ēdami. Menedžere skaidroja, ka tā tam jābūt, bet rodas jautājums, tad kāda vella pēc ir jāliek bilde menu, kurā ēdiens par 180% izskatās citādāk? Tas ir apmēram tā, ka es iepazīšanās portālā ievietotu vīrieša bildi. Vienai no mums bija jāsteidzas un palūdzām suši iepakot līdzi, to izdarīja pēc minūtēm 20... paldies, draudzene jau bija aizgājusi un samaksājusi par suši, kurus viņa tā arī nedabūja. Pati esmu restorāna menedžere un zinu, kā jābūt un ko runāju. Kauns Jums. Vairs šo restorānu neapmeklēšu un draugiem arī ietikšu darīt tā pat!
Комментарии (10)
Laba vieta jubilejas svinēšanai!!!
Hmm. Interesanti - restorāna menedžere svin jubileju citā restūzī?? Ja jau jūs zināt kādai ir jābūt perfektai apkalpošanai, attiecīgi, tāda ir jūsu restorānā...un šeit galvenais jautājums - kāpēc jāiet svinēt JUBILEJU kaut kādā sušu bodē, ja jūs varat to visu noorganizēt pie sevis. Cik zināms savējiem ir arī lētāk. Pat ja tā nebija jūsu jubileja, draudzenei tak prieku var sagādāt vēl lielāku.
Par ēdiena līdzi ņemšanu - vajag mīļi paprasīt vai, lūdzu, varētu tā pa ātro, jo draudzene dikti steidzas. Lai viss būtu štokos, mums ir mute un mēle, lai izteiktos :))
+ par to kaku sejas izteiksmi - bet katram jau sava mīmika. Ir bijis tā, ka liekas, ka cilvēks dusmīgs un ar sarauktu pieri, bet satiekot vēl pāris reizes var redzēt, ka cilvēkam vienkārši tāda mīmika.
Regulāri iegriežos šajā vietā, gan vakariņojot, gan pusdienojot, un nekad nekad nekad neesmu manījusi ko neatbilstošu, apkalpošanai ir viss kārtībā, ēdiens vienmēr bijis labs un kvalitatīvs un garšīgs.
Lūk, ne - anonīma atsauksme par šo restorānu: http://tokyo-city-restorans-resto-prime-c-75841.kontakti.lv/lv/atsauksmes/
Liekas, ka darbinieki tikai komentē.
Nandia... vai Tu savā darba vietā dari visu? Ēd, guli, dzīvo..ar seksu nodarbojies? Darbs ir darbs...tur es strādāju, tur es nesvinu jubilejas un neeju brīvdienās, kā tam pēc loģikas un ētikas būtu arī jābūt!
Nevajag pārspīlēt, nekas nav ideāls, bet mēs pēc tā tiecamies, un šim restorānam ir tālu no tā. Katrā gadījumā-man taču vienalga, te ir iespēja izteikt savu viedokli, es to izdarīju un uz turieni vairs neiešu.
Man nekas nav mīļi jālūdzas...es esmu klients, tas, kas maksā algu, laikam arī Tev, cik noprotu, ja es palūdzu, tad tas ir jāizdara! Jo tas ir viesmīļu darbs! Man nav jānāk uz restorānu un jālūdzas, lai mani labi apkalpo..kas tas vispār par absurdu??
Ieviņ, kāds te visam sakars ar seksu?! :))) nu ja tev pašai ir problēmas ar seksu, tad jau skaidrs, ka visur saredzi sliktāko... :)
Nandina... mācies uztvert domu, nevis visu burtiski lasīt..naivā meitenīte
''Man nekas nav mīļi jālūdzas...es esmu klients, tas, kas maksā algu, laikam arī Tev, cik noprotu, ja es palūdzu, tad tas ir jāizdara! Jo tas ir viesmīļu darbs! Man nav jānāk uz restorānu un jālūdzas, lai mani labi apkalpo..kas tas vispār par absurdu??''
Nē nu gan...absurds ir tas, ka tu atnāc uz restorānu un tagad iedomājies, ka tev pakaļu izlaizīs, ja jau tu maksā algu...haa...viesmīļu darbs nav tavus stulbos lūgumus izpildīt, bet gan apkalpot pienācīgi un laipni, bet ja tu pate atnāc ar tādu mīmiku, it kā butu pasaules naba, tad labi ja vispār tevi pamanīs...nu un neej uz to restorānu, viņiem tas biznesā īpašu izmaiņu neienesīs...un runājot par ēdienu kvalitāti, ja kas nepatīk dodies pie pavāra, ne jau viesmīlis ēdienus gatavo, kād sakars vinai ar to...izskatās ka diezgan labi neparzini apkalpojošu sfēru...pfff...
Apkalpošana Tojyo City tiešām briesmīga it īpaši Tērbatas ielā 2, Rīga. Ilgi jāgaida ēdienkarte, kamēr atnes visma 3 reizes viesmīļi ir pienākuši un pajautājuši vai ēdienkarte ir atnesta. Pēc ēdienkartes atnešanas ir vēl pietiekami ilgs laiks jāgaida, kamēr pieņems pasūtījumu. Pasūtījums ar jāgaida pietiekami ilgi, lai gan klientu nebija daudz. Un vēl, kas likās dīvaini, ka viesmīlis apkapojot klientus paplāti noliek uz zemes sev pie kājām un pieņem pasūtījumu - vai tas ir tā pieņemts!?...
Šie restorāni un to darbinieki ir vienkārši briesmīgi. Drausmas.