www.sudzibas.lv Tīrības ministrija (ARMEL SIA) Neuzticams pakalpojuma sniedzējs

Tīrības ministrija (ARMEL SIA) - Neuzticams pakalpojuma sniedzējs

Izteikti neuzticami partneri uzkopes pakalpojuma sniegšanai.
- solīja 2x atbraukt uz objektu - neatbrauca;
- atsūtīja 2 meitenes - (solīto 3 meiteņu vietā uz pirmo(!) ģen. tīrīšanu);
- nokāvēja gandrīz stundu (brauca no objekta) un priekšā gaidīja vēl 1 objekts.
- Atteicās strādāt, nemeklēja risinājumu.
- Komunikācija - zem katras kritikas.

S

Комментарии (16)

A ARMEL 06.09.2025

Sveiki, Ilāna!
Ņemot vērā Jūsu vēlēšanos pēc publicitātes labprāt atbildēsim ar precizētu situācijas aprakstu, lai brīdinātu citus uzkopšanas pakalpojumu sniedzējus.

Šis stāsts ir sācies jau vairākus mēnešus atpakaļ, kad vienojāmies par logu mazgāšanu (kuras laikā , Jūsu dēļ, tika sabojāta iekārta, par ko nelikām uzņemties atbildību, kaut gan tā bija tīša rīcība, atkārtoti slēgt elektroiekārtas, kad tika konstatēts jau pirmais elektrības pārravums elektrotīkla pārslodzes dēļ) un mēģinājām arī vienoties par telpu uzkopšanu, kurā norādījām par situācijas apstākļiem, kas neatbilst vēlamās regulārās uzkopšanas pakalpojumam, bet pieprasa ģenerāltīrīšanas formātu, no kā atteicāties. Diemžēl telefonsarunas nopublicēt neizdosies, kas ļauj Jums šo situāciju atspoguļot tikai sev vēlamajā virzienā.
Atgriežoties pie šī jautājuma 1.5mēnesi vēlāk, mēģinājām vienoties par tikšanās laiku, kad tika tomēr pieņemts lēmums regulāro uzkopšanu, ar padziļinātu tīrīšanu tikai atsevišķām pozīcijām, iekļaut grafikā un tomēr veikt šo pakalpojumu, kaut gan komunikācijas stils un nostāja jau brīdināja par negatīvu iznākumu. Šajā kontekstā vairs neatgriežoties pie sarunām par ģenerāluzkopšanu vai cilvēku skaitu pakalpojuma sniegšanas laikā.
Mūsu pakalpojuma sniegšanas vadlīnijas, darba sistēma, inventārs un materiāli ir atstrādāta sistēma, lai spētu pakalpojumus sniegt pedantiskā kvalitātē, bet ja klients liedz izpildīt pakalpojumus mūsu kvalitātes standartos, ierobežo darba apstākļus un maina savu nostāju, nepieklājīgi izturoties pret darbiniekiem, paturam tiesības atteikties no sadarbības, lai sevi pasargātu no izrietošām problēmām, par ko norāda arī draudi ar finansiālu soda apmēra piemērošanu, ja vēlēsieties savas sadzīviskās problēmas novelt pakalpojuma sniedzējam.
Ņemot vērā iepriekšējo komunikāciju t. sk. telefoniski sazvanoties, un saņemto attieksmi ierodoties īpašumā, pēc darbinieku lūguma, no šīs sadarbības nekavējoties atteicāmies.

Tas gan nebija šķērslis Jums pēcāk zvanīt, rakstīt darbiniecēm un piedāvāt darbu ārpus uzņēmuma, pat neapzinoties apstākļu būtību, kāpēc meitenes ir devušās prom nesniedzot pakalpojumu.
Vairākkārt Jums norādījām, ka Jums ir iespēja meklēt sev īsto pakalpojumu sniedzēju, kas atbildīs prasībām, lai izveidotu ilgtermiņa sadarbību. Jo katram pakalpojuma sniedzējam ir sava klientūra un klientam savs pakalpojuma sniedzējs - kas vienam der, tas citam nē un otrādi.

Esam pateicīgi par izveidojušos plašu pastāvīgo klientu loku ar kuriem ir abpusēji baudāma sadarbība un cienoša attieksme.

Novēlam arī Jums atrast savu īsto pakalpojuma sniedzēju!

Cieņā,
ARMEL

S Sparr 06.09.2025

Labdien, Agija,

Jā, sūdzība tika publicēta tieši tādēļ, lai brīdinātu gan korporatīvos, gan privātos klientus, kam svarīga pakalpojuma uzticamība un kvalitāte, kā arī laba komunikācija no pakalpojuma sniedzēja puses.

Latvijā ir daudzi pakalpojumu sniedzēji, ar kuriem sadarbojamies un esam sadarbojušies dažādās pilsētās (gan kā privātpersonas/gan kā juridiskās personas) gadiem ilgi (pirms tam - apmēram pusgadu ar jūsu kolēģi Inesi un nekādu problēmu regulārās apkopes sadarbībā nebija) - šāda nevīžība attieksmē pret klientiem sevisa kvalitātē ir piedzīvota tiešām pirmoreiz par 25 pakalpojuma lietošanas gadiem.

Mazliet precizējot Jūsu sniegto informāciju:

A) Sadarbība ar logu mazgātājiem notika laikā, precīzi un veiksmīgi.
Paši puiši pirmoreiz lietojā šo iekārtu objektā - un atzina, ka tā visdrīzāk nestrādāja pārkāršanas dēļ (jo tika lietotā ārā vasaras karstākās dienas saulē).
Jebkurā gadījumā - bijām apmierināti gan ar puišu komunikāciju, gan ar situācijas risinājumiem, gan ar sniegtā pakalpojuma kvalitāti - liels paldies logu mazgātājiem, kas visu lielo apjomu izdarīja kā solīts.

Paši izpildītāji gan minēja, ka īsti pie Jums nestrādā un tikai sadarbojoties ar ARMEL - "Tīrības ministrija".
Mazliet gan samulsināja arī fakts, ka naudu par sniegto pakalpojumu viņiem Agija palūdza samaksāt skaidrā naudā, bet visi norēķini (200 EUR apmērā) pienācigi tika nodoti adresātam.

Sadarbība veiksmīgi norisinājās un tika pabeigta vienas dienas laikā 2025.gada 03.jūlijā un jautājumu iekārtas bojājumu (klientam "tīšā veidā veicot elektrības tīkla pārravumus" - tiešām?:) - ne no logu mazgātāju, ne no Jūsu puses nu jau 3 mēnešu laikā nebija.

Pretenzija par sabojato iekārtu pirmreizēji izskanēja tikai šeit un tagad, tikai no Jūsu (ne pašu logu mazgātāju/sadarbības partneru puses) - kas nedara godu ARMEL problēmu risināšanas un personāla komunikācijas metodēm (pat ja tā būtu pamatota, klientu nomelnošana pēc 3 mēnešiem laikam tomēr nav tas labākais veids, kā to risināt?)

B) 2025. gada 03 jūlijā no pakalpojuma piedāvājuma, kas tika izteikts WhatsApp (ģenerāltīrīšana pēc remonta) tiešām esam atteikušies - to sniedza lētāk un kvalitatīvi cits servisa piegādātājs (operatīvi - tai pašā dienā - paralēli logu mazgāšanai (puiši redzēja!) atbraucot apskatīt objektu un novērtēt darba apjomu - viņu piedāvājums bija operatīvāks un labāks).

C) Ņemot vērā labu sadarbību ar logu mazgātājiem -
22.augustā (piektdienā) sazinājos ar ARMEL SIA lai pārtunātu regulārās objekta apkopes iespējas/piedāvājumus.

Hronoloģiski:
- 22.08. ir saņdmta ziņa, ka Agija sazināsies 25.08. ar solījumu atbraukt/apskatīt objektu;
- 25.08. nekādas atbildes no SIA ARMEL;
- 28.08. pēc klienta iniciatīvas precizējums - kad varētu veikt darba apjoma izvērtēšanu;
- Agijas solījums atbraukt 29.08.;
- 29.08. - atbilde, ka nav ērti veikt objekta apskati šodien, solījums piebraukt 30.08. pēcpusdienā;
- 30.08. 17:17 - no klienta puses jautājums Agijai - cikos jūs varētu būt (jo klients gaida objektā);
- 30.08. 17.19. - atbilde no Agijas - ka ir objektā Vaivaros un piedāvājums uzreiz ieplānot tīrīšanu 05.09. un veikt objekta novērtēšanu praksē.
- 30.08. 17.19. klients atbild apstiprinoši (pēc iepriekšējā piedāvājuma - pirmā reize vienmēr ir ģenerāltīrīšana, kur brauc 3 meitenes).
- 05.09. norunātais laiks ir 12:30, tikai 2 kopējas - (iepriekš nebrīdinot par kāvējumu un skaidrojot, ka braucot no cita objekta!) ierodas tikai plkst.13:45 - ļoti cerot, ka būs laiks visu izrunāt (klientam ir darba tikšanās plkst.14:00, pirms tam - speciālā braukšana uz objektu un gaidīšana 1h 15 min garumā).
- Kopējas, ieraugot pirkstu nospiedumus uz ārējā stikla - saja, ka šo netīrīšot, jo tas tikai ģenerāltīrīšanas ietvaros (kas tā kā arī pasūtīta - pēc Agijas sākotnēja piedāvājuma pirmā reize vienmēr ir ģenerāltīrīšana? Vai kas bija domāts kā "testēšana praksē?")
- Kopēja tika pabrīdinātas, ka objektā ir bioloģiskās attīrīšanas iekārta (kā vairums līdzīgiem objektiem) - līdz ar to liels ķīmijas daudzums nebūtu jāskalo kanalizācijā. To dzirdot, kopējas zvanīja Agijai (speciāli aizgājot runāt mašīnā) un atteicās no darba veikšanas, aizbildinotos, ka par to būtu jārunā ar Agiju (kura neatbrauca:)
- Tā kā Klientam bija nepieciešams braukt prom - klients piedāvāja dažādus risinājumus (sākt ar putekļu slaucīšanu/veikt daļēju kopšanu/vienoties ar Agiju par turmāko darba plānu, atgriežoties). Meitenes visu uzklausīja un atteicās, aizbildinoties ar to, ka priekšniecība tā lika darīt un kā Agijai būtu pašai jārisina šādas situācijas ar klientu, viņas ir tikai kopējas un nesaprot, kāpēc viņām būtu šādas ziņas jāsniedz. (Tiešam nav saprotams, kāpēc tīrīšanas darbu izpildītājam un darba veicējiem tiek deleģēta komunikācija ar klientu un problēmu risināšana - kad viņi tam nav ne psiholoģiski/ne morāli nav gatavi.)
- Ne Agija, ne cits ARMEL pārstāvis tā atī nav sazinājies ar klientu un nav piedāvājis nekādu risinājumu (acīmredzami, uzskatot no 22.08. gaidītā pakalpojuma nesniegšanu par normu / kas sagādāja ļoti lielas neērtības, jo nācās operatīvi pārnest plānoto pasākumu objektā uz citu vietu).
- Kad Agijai tika piezvanīts, lai pārrunātu situāciju - izturējās ļoti augstprātīgi un (līdzīgi, ka komentārā augšā) - vainoja klientu - vietā, lai risinātu situāciju. Klientu pozīcija - ka ja situācija būtu risināta savādākā veidā, noteikti nebūtu arī sūdzība - bet šādi ar klientiem nestrādā.
- Jā, ņemot vērā meiteņu lielo un skaidri pausto neapmierinātību ar Agijas komunikāciju/rīcību un nostāju, ka priekšniecībai būtu pašai ar klientu jārunā - uzrakstīju, ka ja apkārt kāds vai pašas grib piedāvāt šādu pakalpojumu - welcome, mēs meklējam jaunu pakalpojumu piegādātāju.

Šī izklāsta rezultātā lai katrs potenciāls servisa saņēmējs lai uzlemj - vai grib piedzīvot šādu attieksmi pret sevi vai nē, vai grib gaidīt sev svarīgu pakalpojuma saņemšanu, lai beigās to nesaņemtu precīzi 2 nedēļas, vai nē.

P.S. Vēlreiz paldies par logu mazgāšanu sadarbības partneriem!

S Sparr 06.09.2025

P.S. Un, protams, Jums ir taisnība - esam vienkārši briesmīgi klienti😀

I Irena75 06.09.2025

Cik detalizēta atbilde par to tīrīšanu!

S Sparr 07.09.2025

Kvalitāte slepjas detaļās! 😀
Arī tanī, cik viegli SIA ARMEL un Tīrības ministrija izturās pret klientu datu izpaušanu, brīvi paužot klienta datus publiski pieejamā telpā.😉

I Iveta. B 07.09.2025

Ilgstoši izmantoju šī uzņēmuma pakalpojumus. Izcila komunikācija, perfekta pakalpojuma kvalitāte. Varbūt jāizvērtē sava komunikācija, pirms publiski nomelnot uzņēmumu.

S Sparr 07.09.2025

Droši turpiniet sadarbĩbu, šī indormācija noteikti nav domāta Jums, ka SIA ARMEL un "Tīrības ministrija" esošajiem apmierinātiem klientiem.😀 Labi, ka ir aizstāvji - laikam viss vēl nav zaudēts😃😃😃
Esam pakalpojumu lietotāju tirgū nu jau 25 gadus dažādos objektos un kaut kā tā veiksmīgi iegrozījies, ka līdz šim nevienu sūdzību neesam rakstījuši.😉

Katrā līdzīgā gadījumā, kas nonāk līdz publicitātei ir vairāki preventīvie soļi, lai neērtā situācija atrisinātos pārrunu un sarunu ceļā.
Ja situācija ir nonākusi līdz publicitātei - pie vainas ir vienmēr komunikācija ar klientu no uzņēmuma puses.
Tas, kā tā tika risināta šajā gadījumā - tikai liecina par uzņēmumu profesionalitāti - gan darbā ar klientu attiecību vadību, gan krīzes situāciju risināšanā.
Patiess prieks, ka tas nav Jūsu gadījums - bet ar reputācijas ir tā - ka neviens nav pasargāts no kļūdām, jautājums - kā tu tās risini.
Ja attieksme no uzņēmumu vadības ir nevīžīga, klientu čakarējošā (2 nedēļas) un vairākas neērtas situācijas radoša - pie tā, ka klientu vadība demontrẽ augstprātību un formālo pieeju - kā komentārā - tad nav jābrīnās, ka klientiem būs sūdzības.
Te nav nomelnošana, bet sniegta tikai faktoloğija, lai nākotnes klienti spēj izvērtēt - vai grib/vai nē sev šādas situācijas un vai grib, lai - ja tādas rodas, šādā veida, kā to dara SIA ARMEL ("Tīrības ministrija") risinātu.

S Sparr 07.09.2025

Piedāvāju pārtraukt šīs situācijas apapriedi - jo katrs komentārs tikai padara duskusiju un SIA ARMEL (Tīrības ministrija) google reitingu populārāku.😀
Uzņēmumam ir tiesības izvēlēties būt nevīžīgam, klientam ir tiesības par to privāti (un ja netiek uzklausīts/arī publiski pasūdzēties). Ar šādu attieksmi pret klientu problēmām, uzņēmumiem tam jābūt gataviem.
Esam katrs izmantojuši savas tiesības - te vairs nav ko diskutēt😉

I Iveta. B 08.09.2025

Kas vainas apspriedei? Lai arī citi izsakās. Jūs taču norādāt, ka ir tiesības paust viedokli visām pusēm. Jūs savu paudāt, bet būs vien jāsamierinās, ka nebūsiet šī uzņēmuma klients. Par meiteņu rīcību - pilnīgi skaidrs, ka viņām nebija uz sevi jāņem Jūsu neapmierinātība, norādot, ka par to jārunā ar vadītāju. Bet par to, ka meitenes ir neapmierinātas ar vadītāju - tā ir Jūsu interpretācija. Tad jau būtu piekritušas Jūsu piedāvājumam strādāt pie Jums, apejot savu darba devēju. Viņas tā neizdarīja un tas vēl papildus Jūs saniknoja, par ko arī te viss šis balagāns. Es arī šādu klientu negribētu un šo lasot, arī citi pakalpojuma sniedzēji negribēs. Lai Jums izdodas!

L Linderr 07.09.2025

Jau ilgstoša sadarbība ar šo uzņēmumu. Tikai un vienīgi labākās atsauksmes gan komunikācija, gan darba kvalitāte.

M MegijaF 08.09.2025

Jau pietiekami ilga sadarbība ar šo uzņēmumu un varu teikt tikai to labāko! Pakalpojums tiek sniegts atbilstoši prasībām. Darbinieces ir pieklājīgas, atsaucīgas un pozitīvas. Kad nepieciešams, var ātri un viegli vienoties par papildus darbiem.

Z ZaneZadinane 08.09.2025

Sadarbojos ar šo uzkopšanas kompāniju un esmu pilnibā apmierināta ar viņu darbu. Lieliskas meitenes, perfekti padara savu darbu, pat izdara vairāk. Komunikācija ir perfekta, vienmēr iet pretī pat tad, ja man nākās mainīt grafika laikus. Iesaku šīs kompānijas pakalpojumus gan privātpersonām gan arī uzņēmumiem. 10 no 10.

K KatrīnaPS 08.09.2025

Kā pastāvīga šī uzņēmuma kliente, varu apgalvot, ka darbs tiek veikts ar lielāko rūpību un atbildību, gan ar pašu uzņēmuma vadītāju, gan uzkopšanas meitenēm sadarbība un komunikācija ir augstākajā līmenī! Pakalpojumus esmu ieteikusi arī citiem, līdz šim nav dzirdēta pilnīgi neviena negatīva atsauksme. Arī meitenes par darba devēju vienmēr atsaucas sirsnīgi. Bez problēmām tiek saskaņoti papildus veicamie darbiņi.
Varbūt tomēr vaina ir pašas komunikācijā un lietu uztverē? 😉

K KatrīnaPS 08.09.2025

Kā pastāvīga šī uzņēmuma kliente, varu apgalvot, ka darbs tiek veikts ar lielāko rūpību un atbildību, gan ar pašu uzņēmuma vadītāju, gan uzkopšanas meitenēm sadarbība un komunikācija ir augstākajā līmenī! Pakalpojumus esmu ieteikusi arī citiem, līdz šim nav dzirdēta pilnīgi neviena negatīva atsauksme. Arī meitenes par darba devēju vienmēr atsaucas sirsnīgi. Bez problēmām tiek saskaņoti papildus veicamie darbiņi.
Varbūt tomēr vaina ir pašas komunikācijā un lietu uztverē? 😉

S Sparr 08.09.2025

:) ) )
priekšlikums pārtraukt komentārus nāca, ņemot vērā, ka katrs komentārs, kur tiek pieminēts Sia Armel ("tīrības ministrija") tikai paceļ šīs sūdzību lapas reitingu google😀
tas, ka uzņēmumam Armel (tīrības ministrija) ir apmierināti klienti - neatceļ to, ka konkrēti šajā reizē šim klientam šajā gadījumā attieksmes un komunikācijas kvalitāte bija zem katras kritikas (savādāk jau laikam arī sūdzības nebūtu, vai nē?) .
Laba klienta esamība neatceļ sliktas kvalitātes iespējamību.

P. S. Efektīva rīcība no jebkura pakalpojuma sniedzēja puses šādas sūdzības gadījumā būtu - nekāvējoties sazināties ar klientu, atrisināt jautājumu - lai klients pats uzraksta, ka sūdzība atcelta un jautājums ir atrisināts.
Visi citi slavinājumi un mēģinājumi/centieni "uzlabot reputāciju ar citu piemēriem" - tikai ceļ sūdzības reitingu.
Var jau protams, bezgalīgi celt gaisā - bet nu google klients ieguglējot tīrības ministrija, visdrīzāk komentārus nelasīs, bet lapa jau būs augšā.

P. P. S. Un paldies par jūsu rūpēm - drošs un uzticams, ar pilnīgu citu komunikācijas stilu un attieksmi pakalpojumu sniedzējs atradies jau sūdzības sniegšanas dienā;)

S Sparr 08.09.2025

Lūk, zemāk apskatāms komentētāju rezultāts...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы