Terranova - Slikts serviss
V4era bila v magazine odezdi 'Terranova' v Origo.. vzjala paru vescej pomerjatj.. posle primerki vihozhu s veshalkami i vescami v rukah i protjagivaju prodavscice 4tobi ona povesila obratno. A ona s mne govorit: 'a mi nerazveshivaem vesi obratno, tipo eto nenasha rabota'.. Afigetj, ih tam 10 shtuk, 4em ze im tam zanimatsja?!
Комментарии (132)
Kas par stúlbu veikalu, kur párdevéjas dresé pircéjus?
nu ziniet.arii es straadaaju par paardeveeju un paardeveeja viens no pienaakumiem arii IR kaartot dreebes.par to mums maksaa algu, lai mees noskrietos, bet darbavieta izskatiitos ja ne ideaali, tad vismaz pret klientiem jaabuut ideaalai attieksmei.ja ir gruuti 12stundas, vai 9 uz kaajaam notureet-JAMEKLEE CITS DARBS, bet paardeveejas pienaakums IR UZTUREET KAARTIIBU VEIKALAA...nez par ko taadaa gadiijumaa maksaa, tikai par to, ka iesit kases aparaataa summu un atsleedz no riita veikalu???
vnk sviests, es nesaprotu, kaa var runaat par to, ka pirceejam kaut pieklaajiibas peec butu janoliek preces vietaa...ok, smuki uzliec uz pakaramaa, nenomet zemee, bet nu ne jau klientiem, kuri teoreetiski, naudiigaakie, ja gribeetu, vareetu atstaat kaut visu savu algu veikalaa, buutu veel jaasakaarto panjemtais.vinji savu naudu teeree Juusu veikalaa, nevis tur straadaa...nu sorry..kas ietilpst paardeveejas pienaakumos???atveert veikalu, uzslauciit gridu?pat spogulji tajaa TERRANOVAA ne vienmeer ir nomazgaati..nu cuuciiba..peec tam brinas, ka cilveekiem sliktas atsauksmes.. ir taads vaardu salikums kaa- labs serviss...
ja Tev is skaidrais saprāts un personīgā dzīve vēl saglabājusies - neej strādāt uz Terranovu !
Ja pārdevējas pienākums ir tikai būt pie pielaikošanas kabīnes un sekot katram pircējam par pielaikošanai paņemto preču daudzumu, tad tiešām viņai arī nebūtu pienākums sekot, ko kurš novieto, taču ieejot veikalaā vai tirdzniecības zālē es gan arī neesmu manījusi instrukciju par to, ka man lūk būtu viss jānovieto atpakaļ(kā dažkārt to var izlasī ēstuvēs”novāciet traukus aiz sevis”, piekrītu, ka tas ir jādara tirdzniecības darbiniekam, jo beigu galā katram ir savs standarts kā izlikt preci, nu sazin vai es to izdarītu tik profesionāli, lai nākamais pircējs to labprāt iekārotu uzlaikot...
Biju uz párrunám maksá tur ja pareizi atceros 150Ls + no Tavas algas vel atvelk ikméne'sa zádzíbas kuras tur esot kadi 20 %.
:D jee - visi uz Terru!!! :D
Man jau patīk kā tur strādājošie grib mūs pircējus pielikt pie darba :D Bet mīļie Terranovas darbinieki: ja nebūtu mēs pircēju, tad ko jūs pie tām tukšjām kabīnēm darītu, ko jūs tur vērotu un sargātu, par kādu kārtību zālē jūs rūpētos? Jūs nesaprotat, ka paši zaudējat klientus dēļ šīs īpatnējās attieksmes, ka klienti jāpiestrādā pie jums par drēbju kārtotājiem..? Tas bradaks jūsu veikalos tiešām nepiesaista :( Piekrītu Rudei, ka mēs klienti noteikti neesam apmācīti, kā tās lupatas pareizi jāsaloka!!! Citos veikalos - drēbes tiek pārkārtotas pēc katra klienta pieskāriena viņām! Es jūsu vadībai SILTI iesaku apmeklēt kādus mārketinga kursus, ja jau pašiem tā pierīte tik šaura!
Da, v Terranove nizkoje ka4estvo odezhdi; Da, nizkije ceni i td. No mi zhe stremimsa k Evrope, hotim zhitj kak vse normaljnije i civilizobannije ljudi i eto ne povod NE obsluzhivatj klientov kak podabaetsa. Mi uzhe ne v sovke i kazhdij rukovoditelj personala i menedzher prekrasno znajet 4to klient eto glavnij 4elovek v magazine, kotoromu v pervuju o4eredj nuzhno okazivatj vnimanije. Logi4eski vedj celj magazina prodatj klientu ve6j 4tobi on bil dovolen, a ne 4tobi klient bil ne dovolen i n4 pokupal ni4ego. 4to togda magazin budet delatj? Celj- s4astlivij klient s pokupkami, magazini sozdani 4tobi prodavatj i polu4atj pribilj. Prodavcov s mi6lenijem kak v sovke i grubijanov- von!!!
Man ar to problēmu nav nevienā veikalā. Dažos veikalos pie kabīnēm ir tukšs pakaramais, kur karina laikotās drēbes. No kabīnēm drēbes vienmēr iznesu laukā- tam piekrītu-mani pašia nepatīk, ka ieejot kabīnē, pilns ar drēbēm. Bet pa vietām nekad nenesu atpakaļ. Uzkarinu pofig kur :) Tajos veikalos, kur pārdevējām pofig par kārtību, viņas nereaģē, bet tām, kam svarīgi, pašas uzreiz pienāk klāt un saliek pa vietām. Es tak neiešu pustundu meklēt, kuru drēbi, no kurienes es paņēmu.
Par drēbju mešanu uz zemes- tas ir fuj.
vot piekritu tiem, kas aizstav tas meitenes... vinjam toch nav viegli, man ta skiet, itseviski uz sezonas atlaidem utt., bet par tiem klienteim... pffff... nav komentaru... vnk vajadzetu atvert tadu iestadi kur var dirst virsu tiem nahaliem kas bljauj par savam ka klienta tiesibam bet aizmirs to ka pardevejam ari ir tiesibas...
Klau a mosh tad tas pardevjs lai aiziet pec tam uz jusu darba vietam un tikpat cucigi izrikojas, ka tad jus justos...
Tas tachu ir pashapkalposhanas veikals pats panjemi pielaikoji aiznesi vieta...ne ta? Visi mes esma cilveki un visi velamies laipnu attieksmi...tad jadod ari preti tada pati, nevis redziet janostada otrs suda loma un sevi jacelj par svarigaku personu, tas pofigs ka jus tur kautko perkat, vinjiem klientu dafiga, nepatik kautkas, ejiet uz citu vietu, kur jusu vieta vel pakaljas noslaucis un sudus aizvaks aiz jums...toch princeses atradushas... pffff... esmu pati redzejusi ka tadas ierodas apgerbu veikala, ka viesulis iziet cauri visiem plauktiem un vel kautko pikst pec tam...
Nasty-
klientu tiesības ir viens, bet klientu pienākumos nav rakstīts, ka mantas ir jāizkarina pa vietām. Ja klients neatceras, kur tās atrodas-viņš neskraidīs pa visu veikalu stundām ilgi, lai tikai pārdevējai nebūtu jāpiepūlas un nemocīsies ar drēbju karināšanu uz pakaramiem. Es strādāju ZARĀ un tur pielaikošanas kabīnēs parasti strādā 2 meitenes, kurām var atdot drēbes. Pieredze ir tāda, ka klienti, kas paši iznes drēbes, vienmēr tās nepareizi ieliek un nepareizi saknibina uz pakaramiem. Tāpēc saprātīgāk būtu noorganizēt kādu cilvēku, kas būtu atbildīgs par drēbju iznēsāšanu. Nekā sarežģīta neredzu.Pie visa ir vainīga veikala vadība, kas grib ieekonomēt uz darbinieku rēķina.
Nasty-
Kāpēc tā jānoliek klienti??? Te netiek noliktas pārdevējas, bet veikala politika!!! Man patīk - "ja kāds aizietu uz jūsu darba vietu un tikpat cūcīgi izrīkotos".. Kas tieši ir cūcīgi? Piemērīt drēbes? Atvainojiet, neviens neiet uz veikalu ar domu pazemot pārdevējas.. Ejam tur atstāt savu dārgi pelnīto naudi;nu, nevis maksāt par drēbēm un vēl piestrādāt par drēbju kārtotājām!!! 100% arā pašas terranovas pārdevējas vēlētos arī labu apkalpošanu citos veikalos, tāpat kā visi pārējie. Pilnībā piekrītu Ludmilai un lielum lielā uzslava Zarai - tur tiēšām ir patīkami iepirkties :)
es laikam neesmu bijusi tādā veikalā kur jākar pašiem, jo parasti jau pie ieejas kabīnēs ir statīvs kur var atlikt atpakaļ, ja kas neder. Bet tas, ka citreiz bezmaz jāmeklē kāda pārdevēja ir fakts, jo visas ir ļoti aizņemtas ar kādu klačiņu un atrautas jūtas ļoti apbēdinātas, bet par cik tagad jaunieši nelabprāt izvēlas tādu darbu, jo tomēr grib būtiskāku naudu pelnīt, tad attieksme laikam ir kā atalgojums - nekāda un tas ir tikai vadības rokās, jo klientam vienmēr ir taisnība, to jau es zinu no bērnības, ka arī klientam noteikti nav pašam jāliek vietā prece 100 %, kā arī ja vajag citu izmēru nav jāskrien pakaļ, bet jāpalūdz pārdevējai lai atnes. Vnk tādā veikalā otreiz vairs nav jāiet un viss
Jā tā ir ar tiem Rīgas veikaliem!!Lai kurā veikalā neieietu, tur stāv vismaz piecas pārdevējas un klačojas!!!Vēl nav kauna lūrēt uz ienākošajiem pircējiem un sačukstēties...un tad vēl sūdzās, ka ir ļoti daudz darba...
Jā...ja tu lielāko dienas daļu pavadi, klačojoties, tad protams, nekam citam laika neatliek!!
Es parasti, ja veikalā nav tāda pakaramā, kur sakarināt drēbes, kuras mērīju, tad pakarinu uz vienalga kura pakaramā...Tāpēc jau ir pārdevējas..ne jau, lai klačotos, bet, lai skatītu kārtību veikalā...
Veiksmi darbā...
Te tāda lieta, ka tām pārdēvējam nevajag jūsu pirkumus. Viņiem neinteresē veikala apgrozījums, bet gan paša nauda.
Savā veidā izsaka neapmierinājumu ar attieksmi pret klientiem. Agrāk pati strādaju veikalā - daudzi tā uzsāk, un daudz iemācījos priekš sevis. Bet varu teikt, ka klientam vienmēr ir taisnība - nav gluži labi paskaidrots. Klientam kurš nopērk ir taisnība. Jo ja ienāk veikalā, pielaiko un izmētā pa grīdu - nu tas jau nekur neder.
Ejot veikalā īpaši neceru uz tiešām izcilu apkalpošanu, bet nu gadās tādi pārsteigumi.
Bet ja pamanīšu rupju apkalpošanu - tad vai nu tikšu skaidrībā uzreiz vietā vai ja nesanāks - teikšu augstāk stāvošām personām. Jo tas tomēr var uzlabot situāciju - ar aizrādījumu, piemēram.
ak jel ko tas pardevejas var nidet? tas ir vinu darbs, klientiem nav jaiet un jakarto tas drebes pectam. klientam vienmer ir taisniba ja vien vins tur nezog vai nemeta drebes pa zemi. vina ir tikai pardeveja...varbut nevajadzeja ta slinkot un pabeigt skolu lai var dabut normalu darbu. kaitina ari kad ieejot vaikala no tevis nenolaiz ne acu vislaik tik blenz uz tevi skatoties vai tik kko nenosper, tas ir kaitinosi. un kas par to ka kko mera un pectam neko neperk? tada gadijuma ja man nekas nepiestav neder tad man vienalga japerk? dazam ir ari tada attieksme.
Terranovā nekad nav bijusi kārtībā, sūdu bedre ! Un šiš lētas lupatas, istie treniņterpi.
Blaviens!!! Atkal visi sitie idioti, kas raksta, ka tur ir garas stundas un daudz darba. Kadas problemas, jums kads piespiez tur stradat? Nepatik garas stundas vai stradat vispar nepatik, tad kraties prom un nekunksti, ka gruti. Pats tadu darbu izvelejies.
nu tad neejiet uz shito leeto uukji, lai anw jaakunkst..kur lupatas ir taadaas cenaas, ko ta juus gribat?