Terranova - Preces atgriešana
šodien saskāros ar nepatīkamu situāciju veikalā Terranova t/c alfa. Tik nopirkta jaka, bet vēlreiz izstaigājot t/c atradu labāku un tādēļ devos atgriezt preci, lai atgrieztu preci un ar atgūto naudu nopirktu jauno kāroto pirkumu. BET veikalā Terranova pieejot pie kases un izteikusi, ka vēlos atgriezt preci un mani paskatījās, ka itkā būt kaut ko nozagusi, jautāja kāpēc un atbildod, ka pārdomāja acis vairāk izbolīja, piezvanīja viņa kolēģei un teica, ka mazliet būs jāuzgaida, labi mazliet nevis 10 min stāvēt un gaidīt, kad kāda atnāks, lai varētu atgriezt preci. Pēc gaidīšanas atnāca nākamā meitene, vēlreiz izstāstīju, ka vēlos un kāpēc vēlos atgriezt preci, man piedāvāja iegādāties citu preci par tādu summu, bet atteicos, tad viņa teica, ka būšot jāraksta iesniegums, kuru pēc tam izskatīšot vadītāja un pēc 2-3 nedēļām atgūšu savu naudu, jo redz kasē nevarot iesist atgriešanu (padomju laiku kase, kaut gan cik man zināms, tad tādās arī var uztaisīt atgriešanu, jo savādāk, ko darīt, ja kļūdas pēc iesit nepareizu summu). Ilgu laiku skaidroju, ka man vajag šodien, jo neesmu no Rīgas un nevaru pēc tam skriet uz Rīgu pēc naudas, tad viņa apstulba un teica, lai uzrakstot konta numuru, bet, kad teicu, ka man nav konta viņa pateica, ka esot. Kā viņa var zināt kas ir kas nav. Neuzskatu, ka tas ir normāli, ka dažas stundas pēc pirkuma iegādes un nevaru atgriezt preci bez liekiem paskaidrojumiem un nauda jāgaida 2-3 nedēļas kaut gan tas arī nav normāli, jo kā es varu atstāt viņiem gan čeku, gan apģērbu un ja beigās viņi sazin, kur pazaudē manu iesniegumu ( jo pārdevējas izskatījās pēc tādām, kuras varētu uzreiz saplēst un izmest mēslainē), tad es paliktu gan bez jakas, gan bez naudas... Arī nesaprotu pirmās pārdevējas rīcību, labi viņa nemāk šīs lietas kārtot, bet vispirms tā, kā varētu mani informēt, ka būs jādara tas un tas un naudu atgūsiet labi, ja pēc pusmēneša, nevis stāvēt un stulbi gaidīt nositot savu laiku velti, jo savu nepanācu, bet viņas panāca, ka pierādīja sevi kā nemākulīgas pārdevējas,jo nespēja paskaidrot kāpēc tas process ir tik ilgs un veikals manās acīs ir zaudējis savu un tur es vairs neiegriezīšos. Ja nevar atgriezt naudu pret pirms pāris stundām pirktu jaku, kura nebija pat izņemta laukā no maisa, ko darīt, ja kādreiz man būs brāķis...
Комментарии (6)
Slikti, kad cilveks pats nezin ko grib. Tagad tu gribi tadu jaku, pec stundas jau citu. Veikals nav vainigs ka galvaa ir bardaks. Pirms rakstit sudzibu, izlasi likumu, kur rakstits, ka naudu nav jaatgriez tapec ka pircejs pardomaja. Pirms pirkuma izstajgaa vusus veikalus, tad perc! Tu busi parsteigta, bet kadaa citaa veikala ir vel labaaka jaka! Tad pec nedeljas skriesi tur un lai naudu atdid atpakalj)))
Kādēļ es nevarētu atgriezt preci, ja to vēlos. Varēja jau būt, ka ir noticis kaut kas ārkārtējs un ir nepieciešama nauda uzreiz un saprotu, ka vienīgā izeja ir atgriezt preci, ko tad darīt... Es uzskatu, ka tas ir normāli, ka varu preci atgriezt atpakaļ un iegūt naudu, es saprotu, ja to vairs nevarēju izdarīt pēc pāris dienām, jo katrā veikalā ir savi preču atgriešanas noteikumi. BET tas ir normāli, varbūt es aizeju mājās un saprotu, ka tas nav domāts man, jo daudz, kas ir noteicošais. Esmu pati strādājusi tirdzniecībā un zinu, kas un kā notiek un līdz šim nebiju nekur saskārusies, ka lai preci atgrieztu un šāds čakars, runa nav par apakšveļu vai cepurēm, kuras higiēnisku apsvērumu dēļ nedrīkst atgriezt.
Es stradaju tirdznicibaa jau 15 gadus. Visiem viekaliem ir vienadi naudas atgriesanas noteikumi, jo ir likums, kuraa rakstits, ka naudu viekalam jaatdot ja ir razosanas brakis. Ja jums neder izmers, krasa, fasons, vai jus pardomajat vai redzejat 3 centus letaaku preci, nu nav jaatgriez naudu! Ja jus straadajat tirdzniecibaa, tad jums to buutu jaazina.
Es ari stradaju tirdzniecibaa, nu NAv taa, ka nepatiik un uzreiz atgriez naudu, varejat atlikt uz stundu to preci, izstaigat veikalus un izdomat ko TIESAM velaties pirkt! NAV ko pirkt preces, ja nepatiik! Del sadiem klientiem, kuru pasi nezin ko grib, pardevejam gruuti visu dienu smaidiit!
2 dienas atpakaļ iegādajos jaunas bikses 19.99 eiro vērtībā. Aizbraucu mājās, mērot otrreiz un pastaigājot, sapratu, ka gribu atgriezt preci. Šodien aizgāju uz Terranova t/c Origo un palūdzi iemainīt preci atpakaļ pret naudu, jo bikses nevilkšu, bet konsultante teica, ka neatgriež naudu, es varu samainīt pret modeli , krāsu vai citu preci. Tādā paša cenā izvēlējos jaku un šortus, aizgāju pie kases un pārdevēja atteica, jo nevar tā darīt. Sadusmojos un aizgāju, Prece pie manis stāv nelietota. Pircējs palika neapmierināts.
TIk tiešām veikalam rodas zaudējumi, ja naudas ziņā nekas nemainītos, jo summa tāda pati???
Esmu neizprtnē. Man nepiedāvāja nekādus iesniegumus.
Šausmas kas tu par iedomīgu raganu esi! Tādas kā tu tikai atšūt un nebūt pretīmnākošiem prettevi! Tiešām sieviete bļāviens pirms kautko pērc vai dari, izdomā! Nevar nopirkt māju no kāda un pēctam pateikt ai piedod es atradu citu labāku kas man iepatikās. ir lietas ko tu nevari darīt! ir likumā rakstīts ka vari apainīt preci pret naudu tādā gadijumā ja prece ir brāķis vai neatbilst preces raksturam. Tad jau cilvēki visu laiku ietu un mainītu drēbes veikalā un nekad nebūtu jāpērk jaunas! Palieto nedēļu un ej maini. Super tev iedomu pasaule. Nākamreiz pirms ej uz veikalu, izlasi un iemācies visu par patērētāj tiesībām!