Tērē mazāk - Slikts serviss
Sveicināti!
Arī es varu secināt to, ka servisā tērēmazāk.lv izvairairās no printera labošanas.
Mūsu canon printerim, printējot arā lapu, to sāka raut iekšā, lapa iestrēga. Ar printeri padusē - kas pavisam noteikti nav ērta lieta, ar ko pastaigāties pa pilsētu nesām uz šo servisu, meistaram izstāstījām problēmu, kas par lietu - saņēmām atbildi - ja printerim jāmaina shēma, tad tā izmaksās dārgāk par pašu remontu, pats labākais, pat neapskatīja un nepiedāvājat, atstāt printeri uz remontu. Printera cena bija ap 60 eiro, takā vēl gadu bija spēkā garantijas remonts, to izlēmām sutīt uz rīgu, lai labo par garantijas remontu, ja jau shēmas vaina varot būt. Rīgas servisā, zvanija un teica, ka printerī iekšā ir iemesta detaļa no rotaļlietiņas - lego gabaliņš! Tad nu tērēmāzāk puiši sarēkinam - sūtīšana ar latvijas pastu uz rīgu izmaksāja 6 eiro, lego klucīša izņemšana 5 eiro, un atpakļnogādāšana ar kurjeru 17 eiro! Super paldies remonta meistaram!
Kad šo sāku stastit facbook, kur balodis, katram pa labi, pa kreisi bāzās virsū ar savu firmu, uzreiz vēlējās, lai noklust viss.
Bet ļoti interesanti, kā printeriem veic diagnostiku - uz sajūtu, pareģešanu un spēcīgas iztēles palidzibu...
Takā lūk - jūsu "iespējamā shēmas maiņa " man izmaksāja 30 eiro, lai izņemtu arā iekritušu lego!
Комментарии (4)
Labdien, cienītais konkurent!
Gada nogalē un jaunā gada sākumā mums ir darba pilnas rokas un neatliek laika reaģēt uz jūsu meliem.
Rūpīgi pārbaudot visus servisa pieteikumus (arī atteiktos) pēdējā laikā mums jāsecina, ka Canon firmas printeris ar šādu problēmu pie mums nav bijis un mūsu meistari šādus ieteikumus nav snieguši.
Aicinu atsaukt abas nepamatotās sūdzības par manu uzņēmumu, vai arī es būšu spiests vērsties tiesībsargājošās iestādēs saistībā ar manis apmelošanu, nepatiesas informācijas izplatīšanu un negodīgu konkurenci. Sūdzību autors man ir zināms.
Ar cieņu,
Salonā Tērē Mazāk vadītājs
Cienītais Pēteri, jūs lieliski zināt ,ka neesmu konkurents, jau teicu, ka ielikšu sūdzību un to arī izdarīju, jūs mēģinājat vēl man piedāvāt "uzsaukt" kartridža uzpildi, lai nerakstu sūdzibu, un tad ,kad savajadzējās, jūs teicāt, ko nu vairs, jau pagājuši 3 mēneši... takā domāju tautai savi varoņi jāzin, un nevajaga svīstot noliegt vainu, kā pats man mesengerri rajstijat " darbinieks jau nauda no manis nepaņēma " ,takā ļaujiet tautai zināt kāda ir jūsu virtuve, vai pekšņi pazuda sarakste jums ? Iespriekš tik precīzi datumus pat atcerējāties, bet te telojat!
Sudzību neatsaukšu, otrai sudzībai ar šo manu nav nekada sakara, man ir gan mesenger sarakste, gan izdruka no Rīgas servisa, kā arī IP adreses no kuras rakstītas sudzības, nav vienādas, vēršieties kur gribat!, taisnību vēl neviens nav atsaucis ?
Pēteri Balodi, ir jāmāk atzīt savas kļūdas! Ja jautāsiet kādēļ ņemos ar sūtīšanu uz Canon IB servisu, tādēļ, ka tobrīd citu meistaru uz vietas Jēkabpilī nebija, otrā uznemumā meklēja meistaru. Man pat prāta neienāktu, kad printerim shēma jāmaina! Tikai pēc jūsu darbinieka minējumu, nolēmu to sūtīt uz garantijas remontu. Konkurenta sudziba ? Jums gan ir liela paronoja, lai ar 4 gadus lielu starpību publicētas sūdzības sasaistītu. Kādi man ir pierādijumi ? Pirms došanās uz jūsu biroju tika zvanīts, teorētiski nav problēmu , saņemt izdruku, un pēc 4 dienām printeris tika nosutīts uz IB servisu Riga, bankas parskatā varu atrast maksajuma orderi.
Diez kurš konkurents, sūtis printeri uz Rīgu...
Veiksmi, tālāk pasaciņu sacerēšanā!