Sia Telemarket - Darbs
Sveiks lasītāj!
Mana sūdzība ir par uzņēmumu "SIA TELEMARKET". Aizejot uz darba interviju uz šo uzņēmumu priekšstats bija dramatisks. Pirmkārt ieejot iekšā telpās, tās bija tumšas un negaumīgas. Liepājas filiālē darba intervija norisinās ar pusmūža sievieti Marinu uzņēmuma virtuvē, pie neliela galda, sēžot uz necilas taburetes. Darba intervijā vienīgais ko uzzini ir kompānijas vēsture, diezgan izsmeļošas lekcijas veidā. Jautājot par produktu, kas būs jāpārdod atbilde netiek sniegta, vienīgais veids to izdarīt, ar saviem paņēmieniem izvilkt no vadītājas. Darba intervijā netiek sniegta informāciju par samaksu, kas tiks saņemta. Ja esi iepriekš strādājis telemārketingā, tad noteikti Tava iepriekšējā darba vieta tiks apspriesta un salīdzināta ar SIA TELEMARKET. Vadītāja no savas puses, manuprāt, neatrodas īstā vietā, jo ir švaka saprašana par pārdošanu. Pēc intervijā stāstītā saprotu, ka apmācības norisinās vienā dienā, jaunajiem darbiniekiem nav ne pārdošanas apmācības, ne sistēmu utt. Produkta apmācības norisinās sekojoši tiek izdalītas lapas ar produkta aprakstu, ja informācija ir nepietiekama tad darbinieks droši var iepazīties ar papildus informāciju internetā sev brīvajā laikā. Liepājas filiālē galvenie produkti, kas tiek pārdoti ir medaļas, skuvekļi un vitamīni, ar nezināmu izcelsmi. Mēģinot noskaidrot, cik uzņēmumā iespējams nopelnīt, kā zināms telemārketingā pārdoto skaits vienmēr ietekmēs tavu algu, sapratu, ka algas maksimums Liepājas filiālē ir 400-500 eiro. Tad jautājums, kāds ir vidējais rādītājs?
Spriežot pēc iepriekšējās ilggadīgās pieredzes šāda veida uzņēmumos sapratu, ka šī vieta ir neprofesionāla, neattīstīta un nesakārtota. Kompānijas faniem ar negatīvajiem komentāriem iesaku ieteikt saviem vadītājiem izstrādāt jauno darbinieku apmācības kursu, kā arī sakārtot telpu darba intervijas veikšanai, lai intervija nenorisinātos piesmakušā virtuvē.
Pēc darba sludinājumiem, kas atrodami internetā, saprotams, ka uzņēmums ir lielākais mārketinga uzņēmums ar vairāk kā 18 gadu pieredzi, laikam šī pieredze ir diezgan zemā dilitantu līmenī, absolūti bez profesionālisma, jo darba intervijā iespējams uzzināt, ka vairāk kā 1000 eiro iespējams nopelnīt tikai Rīgā kā vadītājam, jo tur esot lielākas algas nekā, piemēram, Liepājā.
Katram, kas vēlas izskatīt iespēju strādāt pārdošanā, tic, ka ir labs pārdevējs, ka tas varētu izdoties, iesaku izvērtēt līdzīgus uzņēmumus Liepājā, jo iespējas ir diezgan plašas, katrā ziņā šī vieta nav piemērota, lai nopelnītu, kā arī, lai iegūtu pieredzi pārdošanā.
Ar cieņu,
Darba intervijas apmeklētājs.
Labdien, cien. Darbiniek!
Mums ir ļoti žēl, par negatīvo pieredzi, kuru piedzīvojāt Liepājas filiālē. Piekrītam Jūsu izvirzītajam apgalvojumam par to, ka telemārketingā nepastāv algu griezti - viss ir atkarīgs no paša pārdevēja, viņa motivācijas un spējām pārdot, kā arī pielāgoties dažādām situācijām.
SIA, Telemarket strādā jau ar gandrīz 20 gadu pieredzi šajā jomā un pateicoties Jums, mūsu darbiniekiem, esam spējuši pierādīt savu profesionalitāti savu esošo un potenciālo klientu priekšā.
Katram jaunam darbiniekam veicam pilnas pārdošanas apmācības, kuru procesu nosaka katrs pārdošanas grupu vadītājs individuāli. Tieši tā pat tiek strādāts ar katru pārdodamo produktu atsevišķi, pielāgojot aktuālos argumentus potenciālā pārdevēja prasmēm.
Ņemsim vērā Jūsu novērojumus un būsim saprotoši filiāles darbības pirmajos mēnešos. Esam pilnīgi droši, ka šobrīd Liepājas filiāles augsto profesionalitāti un spēju sasniegt izcilus pārdošanas rezultātus, Jūs noteikti novērtētu.
Novēlam Jums veiksmi un izdošanos ikvienā visās dzīves situācijā.
Ar cieņu,
SIA, Telemarket
Комментарии (3)
Labdien, cien. Darbiniek!
Mums ir ļoti žēl, par negatīvo pieredzi, kuru piedzīvojāt Liepājas filiālē. Piekrītam Jūsu izvirzītajam apgalvojumam par to, ka telemārketingā nepastāv algu griezti - viss ir atkarīgs no paša pārdevēja, viņa motivācijas un spējām pārdot, kā arī pielāgoties dažādām situācijām.
SIA, Telemarket strādā jau ar gandrīz 20 gadu pieredzi šajā jomā un pateicoties Jums, mūsu darbiniekiem, esam spējuši pierādīt savu profesionalitāti savu esošo un potenciālo klientu priekšā.
Katram jaunam darbiniekam veicam pilnas pārdošanas apmācības, kuru procesu nosaka katrs pārdošanas grupu vadītājs individuāli. Tieši tā pat tiek strādāts ar katru pārdodamo produktu atsevišķi, pielāgojot aktuālos argumentus potenciālā pārdevēja prasmēm.
Ņemsim vērā Jūsu novērojumus un būsim saprotoši filiāles darbības pirmajos mēnešos. Esam pilnīgi droši, ka šobrīd Liepājas filiāles augsto profesionalitāti un spēju sasniegt izcilus pārdošanas rezultātus, Jūs noteikti novērtētu.
Novēlam Jums veiksmi un izdošanos ikvienā dzīves situācijā.
Ar cieņu,
SIA, Telemarket
Spriežot pēc atsauksmes, Qnet maskējās zem cita nosaukuma :DD
Cienijamie Telemarket parstavji!
Man Jums ir jautajums: kapec, ja biroja ir daudz darbinieku (salidzinajuma ar aprikoto darbavietu skaitu gan maz:), un es neesmu vieniga darbiniece, kuru nav iespejams aizvietot, es nevaru vienkarsi panemt brivdienu un slimibas lapa ir vesela problema? Man vaditaja prasija, kada ir slimibas lapa A vai B? Uz ko es nemu lapu: uz sevi vai uz bernu? Kada ir diagnoze? Nu ista problema no saslimsanas. Ludzu, mainiet savu attieksmi pret darbiniekiem, lai cilveki veletos pie jums stradat patstavigi. Jo es zinu, ka vairakums aiziet pirma menesa laika. Ar cienu, bijusi darbiniece.