Комментарии (13)

H Hugo Djego 05.12.2009

Paga, Maira, tad Tu dabuji viņu ķert rokā vai kā? es kaut ka neiebraucu...

I inese 14.12.2009

Labdien, Maira...
Tiešām esmu iepirkusies šajā Tele2 veikalā un ar apkalpošanu viss ir kārtībā, jo man šķiet daudziem pārdevājiem vēl vajadzētu pamācīties no šim laipnajām pārdavējām kā jaizturas pret pircējiem.Manai māmuļai jau ir 70.gadi un izejot no šā veikala, tā ir sajūsmā - gan padomu, gan parunājas un viemēr labu dienu novēl- 'Tā mana māmuļa vienmēr izsakās par šīm pārdevājām.'Tā turpiniet, Paldies Jums.
Ar, cieņu, Inese no Madonas.

B BM 14.12.2009

Maira!!!
Pirmā dzirdēšana ka šai weikalā ir nelaipnas pārdevējas...vienmēr attieksme ir pozitīva, pārdevējas smaidīgas, pretimnākošas, visu paskaidro, bez bļaušanas.man tur vienmēr ir paticis, ar konkrētu problēmu esmu tur griezusies, un uz wietas tas wienmēr tiek atrisināts.Iesaku šīm pārdevējām strādāt tik pat pozitīvi kā līdz šim.paldies Jums meitenes:)

L liana 14.12.2009

Sajā veikalā ieeju bieži, attieksme vienmēr ir bijusi pretīmnākoša, ja kādam kautkas nepatīk lai pasaka konkrēti nevis caur netu, neticu šai informācijai, skauģu ir daudz, turaties meitenes...

L liene 21.12.2009

Šītā veikala pārdevēja, Marika ir kolosāls cilvēks, iepazinu viņu jau laiku atpakaļ, kad TELE 2 veikals atradās vēl citā vieta, smaidīga un labi izskatās vienmēr, Maira, varbūt tevi dzīve nav apveltījusi ar to, kas ir Marikai, viņa ir sava amata profisionāle, viņa vienmēr atros risinājumu.

M Mairita 18.02.2010

Zini Liene nevajag muldēt te visi zin ka tā nav ka viņa tik pret vīriešiem ir tāda jo organīsmā laikam trūkst to tapēc es nekad tāda kā Marika nevēlētos būt.Kā saka tāds tādu aizstāv.

D DreamLV 18.02.2010

kas jums te ir uzvedieties ka nebutu dabujušas!!! es ciest nevaru tele2... bet ne pārdevēju dēļ

V Valentina 26.03.2011

sveikinji...
par nelaipnajam pardevejam tiesam ir taisniba.Nesaprotu vai uz sodienu trukst darbinieku? kur skatas vadiba?

Ar cienu kundze Madona

č Čoms 26.03.2011

Arī es reiz vienu no sīm pārdevējām tā saniknoju, gribēdams noskaidrot dažas nianses par mobilo internetu, ka pārdevāja ilgi lūrēja gar stūri, kamēr iesēdos auto un aizbraucu.Pārējās pārdevējas gan tur ir laipnas.

P Pircējs 20.04.2011

Marika ir ļoti laipna un saprotoša darbiniece.

M madoniete 22.04.2011

Marika ir tiešām smaidīga vienmēr un kompetenta savā jomā, tur cilvēks ir savā vietā!

P Pircējs 22.04.2011

Dažas dienas atpakaļ pie Marikas iepirkos, laipna, smaidoša, lai viņai veicas, un priecīgas Lieldienas jums visiem!

S SlepenaisPircējs 05.05.2011

Mystery Shopping”- slepenais pircējs, slēptais pircējs.
TEL: 29662955

Speciālisti noskaidrojuši, ka piesaistīt jaunu klientu ir desmitreiz dārgāk, nekā noturēt veco.Pats izplatītākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems servisa līmenis:
• 69% klientu novēršas no uzņēmuma tieši piesaistīto darbinieku vainas dēļ, kam par iemeslu ir viņu nekompetence, nepieklājīga, gausa attieksme un nepietiekama uzmanības veltīšana klientam;
• 13% - zemas produkta vai pakalpojuma kvalitātes dēļ;
• 9% klientu tiek atvilti ar konkurentu palīdzību.

Ņemot vērā doto statistiku, var izdarīt secinājumu- klienti dod priekšroku tiem uzņēmumiem, kas lielāku vērību velta tieši apkalpošanas kultūrai. Cik kvalitatīva tā ir jūsu uzņēmumā? Vai varat uzticēties savam personālam? Vai klientu nodaļas un servisa dienesta darbs ir efektīvs? Kāda ir komunikāciju sistēma starp jūsu uzņēmuma struktūrvienībām un ar klientu?

MYSTERY SHOPPING — tā ir personāla darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic "SLEPENAIS PIRCĒJS”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo "SLEPENAIS PIRCĒJS" vērtē situāciju tipiska klienta acīm. "Slepenajiem pircējiem" ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamatatšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā.

Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais Pircējs», Jūs iegūsit sekojošo:

informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā;
informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti;
informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu;
informāciju par konkurentiem;
apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem;
personāla apmācību efektivitātes novērtējumu.
Metodes nepieciešamās informācijas saņemšanai ir atšķirīgas, - tās varētu būt vizītes tirdzniecības punktos, kontrolpirkumi, telefona zvani, vienkārši pasīva darba novērošana u.c.

"Mystery shopping”, atnākot uz tirdzniecības punktu, izvēlas preci, konsultējas ar pārdevēju un veic pirkumu, dažkārt arī provocējot un pat radot mākslīgi problemātiskas situācijas, kas varētu labāk atklāt apkalpošanas nepilnības. Tādējādi var novērtēt visu pārdošanas procesa ciklu, ieskaitot personāla darbu ar kases aparātu, preces piegādi, un pēcpārdošanas servisu.
"Mystery visiting" notiek bez pirkuma veikšanas, tiek novērtēta pārdevēja sniegtā konsultācija preces vai pakalpojuma izvēles etapā.
"MYSTERY CALLS" ļauj novērtēt izziņu vai abonentu dienestu, klientu tehniskā atbalsta centra, pēcpārdošanas servisa darbību.
"MYSTERY SERVICE" palīdz novērtēt servisa kvalitāti, montējot sarežģītas tehniskas ierīces mājās vai, piemēram, apkalpošanas kvalitāti autoservisā. Daudziem pasūtītājiem tāda novērtējuma iespēja ir ļoti svarīga.
Vairāk informācijas pa tel: 29662955

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы