Tehnoland - Nelaipns un pretīm nenākošs personāls
Pirms Ziemassvētkiem mana māmiņa, kura ir cilvēks gados, šajā veikalā iegādajās PHILIPS radio, kurš bija palicis pēdejais veikala plauktā-tātad-jau izpakots. Pārdevējs šo ierīci ielika kastē, pilnīgi neaizlīmējot. Aiznesot mājās atklājās nepatīkams fakts-radio bija ieskrāpēts, bet ne mūsu vainā pēc. Kad aiznesām bojāto preci atpakaļ viss veikala kolektīvs klupa mums virsū un iztaisīja par pēdējiem, piedodiet, stulbeņiem. Apvainoja, ka mēs paši šo kasti noteikti esam griezuši vaļā ar žiletnazi un sabojājuši. Pardevējs vēl demonstratīvi izvilka un parādīja kāds viņam šis instruments izskatās. Vēl sekoja visādas nejaukas piezīmes par veco sievieti, ka brilles vajag ņemt līdzi un veikalu, utt.
Lieki piebilst, ka neko nepanācam, tikai pataisījām sevi par apsmieklu! Protams, katram pašam ir jāskatās līdzi, bet švīka redzama ir noteiktā lenķī aparatu pagriežot. Vēl sekoja teksts, ka mēs paši esam vainīgi, ka ko tādu esam nopirkuši!
Neiesaku nevienam cilvēkam tur iepirkties!:(
Комментарии (7)
Aizraksti sūdzību ar datumu un laiku vadībai, šeit jau tu neko dižu nepanāksi, labāk lai mutes virinātāji dabū sodu.
tiesaam - nepaslinko un uzraksti vadiibai. vai runaatiigajiem paardeveejiem buus nepatiksanas gan ir atkariigs no firmas politikas - ja vadiibai ir svariigi vien ienaakumi un par katru cenu paardot visu preci nevis atkaartots bizness, tad neko nepanaaksiet. bet, ja firma grib pastaaveet arii peec 2 gadiem un klienti un reputaacija tai svariiga, tad paardeveeji var arii atrauties...
IESAKU ARĪ NOSŪTĪT RAKSTIŅU PUBLICĒŠANAI VIETĒJĀ LAIKR. "LIESMA" AR VIRSRAKSTU "KRĪZES LAIKĀ ATTIEKSME NEMAINĀS". TĀ BŪS VISIEDARBĪGĀKĀ REKLĀMA JEB ANTIREKLĀMA, KAS MUDINĀS ARĪ CITUS CILVĒKUS BŪT UZMANĪGIEM ŠAJĀ VEIKALĀ.
Nu ja, tagad ar to švīku galīgi radio2 neķer !!!
Bet ja paskatās no otras puses, tantuks to radio tiešām nepārbaudīja. Kāpēc? OK, var jau norakstīt uz vecuma marasmu, bet tikpat labi arī transportēšanas procesa laikā švīka varēja rasties. Un, galu galā, priekš kam tā jācepjas, ja švīka tikai no kaut kāda īpaša leņķa redzama? Lai klausās savu LR1 un tusē.
Ko tik cilvēki neievēro???
Сам сделал глупость и приобрел некачественный товар в этом магазине. В процессе покупки продавцы разговаривают с вами культурно, но как только вы купили вешь, вы для их уже никто. А если вы еще принесете вешь на ремонт или на возврат единственное что вы от них получите это хамство и бескультурное поведение. Советую вам обратиться с письменной жалобой в центр защиты прав потребителей - http://www.ptac.gov.lv (телефон консультанта - 65452554).