Tehnoland - mobilais telefons
Decembra vidū priekš bērna uz Ziemassvētkiem,Tehnoland internetveikalā pasūtīju,bet Jelgavas veikalā, Dobeles ielā,iegādājos mobilo tālruni NOKIA LUMIA 620.Ziemassvētku vakarā, bērnam saņemot dāvanu,izrādījās,ka doto telefonu nevar ieslēgt.padomājām,ka izladējies akumulators.Uzlikām uz lādēšanos,bet apmēram pēc kādam 4.stundu uzlādes ,telefonu vienalga nevarēja ieslēgt.
Pēc Ziemassvētku brīvdienām ,aiznesot doto telefonu uz veikalu izrādījās,ka problēmā ir pašā telefonā!Telefons nepieņem elektrību,respektīvi nepadod strāvu akumulatoram.Veikala darbinieki norādīja,ka prece netiks apmainīta,bet gan nosūtīta uz garantijas remontu,kas ir pēdējais absurds,nevienu reizi nelietotu telefonu nosūtīt uz remontu,kas nozīmē,ka jauns telefons jau bijis garantijas remontā.
Tagad gaidu atbildi,cerams,ka viss notiks likumdošanas paredzētajās 10.dienās.
P.S. Uz priekšdienām pērkot kādu ierīci,kas pēc noteikta laika jāuzlādē,palūdziet veikala darbiniekiem,lai uz vietas doto ierīci pieslēdz arī pie strāvas,lai pārliecinātos,ka ierīci var uzlādēt,nevis tikai pārbaudīt ieslēdzot ierīci(telefonu).
Комментарии (1)
"Veikala darbinieki norādīja, ka prece netiks apmainīta, bet gan nosūtīta uz garantijas remontu..."
Tādu tiesību veikala darbiniekiem nav. Pirmā pusgada laikā, ja precei rodas kādi defekti, pircējam ir tiesības izvēlēties:
1) atgriezt pilnu naudu par preci;
2) atgriezt daļu preces vērtības;
3) mainīt preci pret jaunu;
4) veikt precei garantijas remontu.
Pievērs uzmanību tam, ka izvēle ir tava, nevis veikala. Ja veikala darbinieki nepiekrīt tevis izvēlētajam variantam, dokumentē faktu un tad griezies PTAC.