Tehnoland - Brāķis
Nopirku 10.01.2014 video reģistratoru "Prestigio Roadrunner 520" savam auto, tajā pašā dienā pamanīju, ka prece ir brāķēta:
1) Ir iebūvēts akumulators, bet bez vadiem reģistratoru nevar ieslēgt. Akumulatoru, protams, uzlādēju pilnībā. Pieslēdzot vadu mašīnā vai pie PC, reģistrators automātiski ieslēdzas, bet bez vadiem neslēdz iekšā.
2) Katru reizi pievienojot reģistratoru pie vada, tiek nomesti uzstādījumi. Katru reizi jāievada datums, jāuzstāda no jauna sev vajadzīgie iestatījumi.
3) Preces komplektācijā ietilpst manuāls, kurā rakstīts, ka reģistrators slēdzas automātiski un sāk ierakstu, kad tiek iedarbināts auto dzinējs. Tāpat, kad tiek izslēgts dzinējs, reģistrators automātiski aptur ierakstu. Diemžēl arī šīs funkcijas reģistrators neveica.
Nākamā dienā (11.01.2014) atnesu turpat, kur iegādājos (Slokas ielā 115c, T/C Maxima). Pārdevēji piedāvāja man pašam aizvest uz garantijas servisu, kurš strādā tikai darba dienās, tad lieta tiktu izskatīta ātrāk. Arī es esmu cilvēks, kurš strādā, nevaru aizvest darba dienās, atstāju veikalam šo pienākumu. Tā jau ir atstāta nauda un vēl perosnīgi papildus jābrauc, jātērē laiks un nauda par brāķētu preci?! Sastādījām uz vietas aktu/Tehnoland pavadījuma dokumentu aparāta garantijas apkalpošanai, līdz ar to Tehnoland pats organizē šīs lietas sakārtošanu.
Par jautājumu, kas notiek tālāk, sekoja atbilde - par brāķa iemesliem atbilde būšot zināma no 2 nedēļām līdz 4 nedēļām un tiks labota esošā vai apmaiņa pret jaunu preci. Ir lodziņš, kuru aktā jāparaksta klientam ar piekrišanu - Aparāta ārēja izskata un komplektācijas aprakstam, REMONTAM. Viltīgs gājiens. Atteicos no remonta, izsvītrojām ārā abos aktos vārdu "remontam", tātad esmu par tikai par problēmas diagnosticēšanu.
Pagājusi nedaudz vairāk par nedēļu, uzzvanīju, lai uzzinātu, kāds ir progress šajā lietā. Vēlāk pārzvanīja - 22.janvārī būšot zināma atbilde, kas ar viņu noticis.
Laikam pieļāvu kļūdu, ka nopirku reģistratoru Tehnolandā. Tikai tagad ieskatījos, ka te pilns ar sūdzībām par brāķiem. Tagad domāju - pa taisno griezties http://www.ptac.gov.lv vai aizpildīt Tehnoland prasījuma pieteikumu veidlapu un pieprasīt naudas atgriešanu? Ja pieprasīšu jaunu preci - kur garantija, ka atkal nebūs brāķis un tiks stiepta gumija lietas risināšanā? Labāk laikam paņemt naudu, nedaudz piemaksāt vairāk un nopirkt pie adekvātiem pārdevējiem preci.
Lūdzu, padalieties pieredzē - kā ātrāk tikt pie savas naudas , visefektīvāk atrisināt problēmu?
Комментарии (1)
Atbildi uzzināju 22.janvārī - Tehnoland apstiprināja brāķi. Bija jāmaina pamatplate. Piedāvāja remontēt esošo (kas aizņemtu vismaz 2 nedēļas) vai saņemt jaunu.
Izlēmu saņemt jaunu. Uz vietas pārbaudījām - it kā viss kārtībā, vismaz tās lietas, kas pirmam bija nepilnības - šeit strādāja. Vēlāk tomēr atklājās, ka arī brāķis - to varēja tikai pamanīt normāli nofilmējot un pārskatot uz datora - tumšās vietās, reģistrators pataisa vēl tumšāku bildi (tā, ka no pretējām mašīnām redz tikai lukturus un neko vairāk) un gaišākās vietās (piemēram, zem laternām) padara video gaišāku. Kaut jābūt ir pretēji. Uzkāpu otro reizi uz grābekļa. Nākamā dienā atgriezos jau ar pieteikumu pieprasījumu, ar prasījumu atgriezt naudu.
Atbildi vēlējos saņemt pa pastu (pēc likuma tā tam vajadzētu notikt), bet saņēmu tikai zvanu par to, ka atgriezīs naudu. Naudu esmu saņēmis un secinājumus par šo visu pasākumu izdarījis.
Agrāk nekad nebija licies, ka Tehnolandā tiek pārdotas brāķetas preces un, ja klients to konstatē un pretī vēlas saņemt naudu vai jaunu preci - Tehnolands to izdara, bet brāķēto preci salabo un pārdod kā jaunu. Kā es par to pārliecinājos, lai paliek neatklāts, bet tas ir fakts.
Vienvārd sakot - esiet uzmanīgi, pērkot elektronikas preces.