Tehauto - Slikts serviss
Iegādājos jaunu Kia Ceed 2017 gada modeli pie dīlera Tehauto.
Par cik tā bija pirmā pieredze ar jaunu auto un dīleris zvērējās, ka auto ir vislabākajā kārtībā uzticējos viņiem.
Par auto bija samaksāta drošības nauda un gaidīju tā piegādi.
Kad auto bija reģistrēts un dokumenti sakārtoti, to arī saņēmu.
Jau pirmajā dienā konstatēju, ka rūpnīca šo auto ir ļoti slikti samontējuši. Neprecīzas virsbūves paneļu savienojuma vietas. Pirmais ko pārbaudīju bija krāsas biezums, lai saprastu, ka auto nav cietis kādā negadījumā, ko slēpj dīleris. Par laimi krāsojums un paneļu skrūves par to neliecināja.
Automašīnu nogādāju dīlerim, lai veiktu paneļu pārregulēšanu un atzīmi par to servisa grāmatā.
Dīleris to bija gatavs darīt par samaksu, jo 8 mm sprauga starp virsbūves paneļiem esot kia norma.
Pēc 2 gadu lietošanas vasaras disku krāsai veidojas burbulīši (pa zemes ceļiem braucu ļoti reti) .
Paziņoju Kia garantijas speciālistam, safotogrāfēja un aizsūtīja rūpnīcai.
Gaidīju pāris nedēļas, atbildes nav. Pēc 3 mēnešiem jau cits Kia garantijas speciālists, atkal foto un gaidam. Atbildes nav. Ziemā ar šiem diskiem nebraucu tādēļ šogad 2020 gadā devos atkal pie viņiem.
Atkal cits Kia garantijas speciālists. Disku garantiju atšuva, jo redz noteikti akmentiņi vainīgi.
Teicu lai sūta rūpnīcai, lai izvērtē, jo bija bojātas vietas, kur akmentiņi nespēja tikt klāt. Ļoti bija neapmierināts ka vēlējos lai izdara savu darbu un sūta rūpnīcai.
Nesen sāka čakarēties jostas slēdzene (ieķeras) .
Atkal nekā, jo redz viņai pilnīgi jāieķeras, tā lai nevaru atsprādzēties.
Tā kā ar garantiju Kia ir tikai uz papīra. Dzīvē jums mēģinās ar jebkādiem paņēmieniem atteikt garantiju. Izvēle ir jūsu ziņā.
Комментарии (7)
Papildus foto
Nesen vērsos pie IF apdrošinātāja, lai veiktu sliekšņa uzlikas nomaiņu un krāsošanu.
Ar IF problēmu nebija.
Par cik auto ir garantija, remontu veica Tehauto.
1. Reize
slieksnis nokrāsots ar defektiem
lieku lai pārstrādā.
2. Reize atkal defekts
lieku lai pārstrādā.
Negribīgi tiek izdots akts ar bojājuma aprakstu.
Tehauto varbūt vienkārši dikti nepatīk Jūsu auto...
Pieliec pie auto dzelkşńus un izurb grīdā caurumu. Bīs braucošã tolete
Es domāju, ja runājam par spraugām (kuras var noregulēt) un štruntīgu krāsošanas kvalitāti pa kasko/garantiju, tad tas ir akmens servisa dārziņā, jo katram auto būtu jāiziet tādu pirms-nodošanas kvalitātes kontroli, kā pie jauna auto saņemšanas, tā pēc servisa.
Ja runājam par diskiem, tad sportag’am tie nāk, cik zinu, kā pulēts alumīnijs un pārklāts ar laku, kuru ļoti viegli sabojāt, kā no vienkāršas lietošanas, tā arī pie riepu montāžas
Tikko laka kaut kur deformējās, alumīnijs var sākt oksidēties, rauj iekšā mitrumu jaunās vietās utt.
Var mēģināt cīnīties ar ražotāju, neesmu eksperts, bet tie lāzervirpotie/lakotie diski, agri vai vēlu jebkuram sāk oksidēties, kā kia, tā toyotām, tā bmw utt utt, vispār ļoti niķīgs pārklājums. Anyway, priekš jauniem orģinālajiem diskiem, nebraucot ziemā, 2 sezonas liekas štruntīgs rādītājs
Tu plānprātiņ esi vispār skatījies kādēļ Tevis pieminētajam auto ir zemāka cena?
Komplektācija! KIA bāzes komplektācijā dod līdz daudz vairāk nekā Audi, Skoda u.c. tāpēc arī tiek uzskatīta par ekanomiski izdevīgāku ne jau tādēļ, ka vienkāŗsi lēta, tas pars Sportage kārtīgi nopakojot būs Audi cenā, te runa ir par bāzes komplektāciju, kurā KIA jau ir reāli pērkams, bet Mercedes bāzes komplektācijā pat logus ar roku atrullētu :D nemaz nerunājot par garantijas periodu, ko pat salīdzināt nevar ar kaut kādu Mercedes, kam garantijas periods, kā elektronikas precēm!
Pasutiju auto, dabuju lokomativi.