Tavadavana.lv - Darbinieku uzvedība un pircēju maldināšana
Meklēju dāvanu draudzenei, atradu tieši pie šī pakalpojuma sniedzēja. Ir rakstīts, ka ir jāsamaksā par dāvanu un pēc tam menedžeris sazināsies un pastāstīs, kad dāvan būs uz vietas. Tā kā esmu ierobežota ar laiku, vispirms gribēju piezvanīt. Neviens nepacēla. Tad 20.09. es uzrakstīju uz ēpastu savu jautājumu, atbildi nesaņēmu. Piezvanīju citu dienu, beidzot pacēla, bet pateica: "pārzvaniet rīt, neko nevaru pateikt.'' Piezvanīju tad, kad sarunājām - atkal neceļ. Uzrakstīju izziņu, kurā pateicu, ka savu jautājumu uzrakstīju uz ēpastu. Nu jau otro dienu klusums. Dīvaini, priekš kam maldināt cilvēkus un piedāvāt pakalpojumus, ja pat negribat tos sniegt? Labi vēl, ka nesamaksāju...
Комментарии (1)
Maldina cilvēkus. Stiepj piegādes laiku. Pasūtījumu nevarēja piegādāt divas! nedēļas! Vienmēr kādas atrunas, ta kurjers nevar, tad aizveda netur, ta nav piegādāts, ta vel kas... Murgs! Neiesaku vispār sadarboties ar šiem jefiņiem!