SWAROVSKI - klientu apkalpošana - Slikts serviss
Īsti nav saprotams, kāpēc nevar atgriezt atpakaļ veikalā preci, kas bija nopirkta pirmā pāris dienām. 2 nedēļas vēl pat tuvu nav pagājušās. Manā gadījumā apstākļi ir mainījušies un dāvana vairs nav aktuāla - gribēju atdot atpakaļ izstrādājumu. Veikalā teica, ka izstrādājumus atpakaļ nepieņem un nemaina. Būtu bijis labi uzreiz to teikt, nevis rādīt uz kaut kāda uzraksta pie kases.
Savukārt, internetveikalā tiešā tekstā ir rakstīts, ka izstrādājumu var atgriezt atpakaļ, norādot JEBKĀDU iemeslu. Dubultie standarti, vai nē? Smuki nav, it īpaši ņemot vērā preces cenu. Droši varu pateikt, ka man ir pazudusi jebkāda vēlme pirkt kaut ko šajā veikalā, tā bija pēdējā reize. Tāda attieksme komplektā ar augstām cenām man nav pieņemama. Radiem, draugiem un draugu draugiem arī "pareklamēšu" jūsu servisu.
Nosaukumā pareizi jāraksta SWAROVSKI. Citādi nevar šo sudzību atrast ar meklēšanu, ja uzraksta nosaukumu pareizi.
Комментарии (3)
14 dienas ir tikai precēm, kas nopirktas i-veikalā, jo to nosaka likums.
Atgriezt preci, kas iegādāta klātienē, ja tai nav defekti var TIKAI ja veikals piekrīt, jo likums viņam to neuzspiež.
Tas bevisets ar domu, ka klātienē jums ir visas iespējas aptaustīt preci, bet internetā nav, tāpēc arī tika dots tas atgriešanas termiņš
Sanāk, ka Swarovski veikals nekādā gadījumā (pat ja izstrādājuma cena ir augsta) negribēs ļaut klientam atgriezt preci, kas tika iegādāta klātienē? Izskatās, it kā veikalam būtu vesela jūra ar klientiem, kas regulāri veic tādus pirkumus un, protams, veikals ar tādu attieksmi nebaidās zaudēt klientus. Mani kā klientu Jūs jau pazaudējāt jūsu principu dēļ un jūsu nevēlēšanos nākt pretī. Alternatīvu ir daudz, jūs neesāt vienīgie...
Pēc scenārija, uzvilku uz balli un vairs nevajag. Haha. Gribētu redzēt cik patīkami Jums būtu "atstāt" naudu par preci, kuru kāds jau ir apsviedrojis. Dīvainie cilvēki, kuru untumus visai pasaulei ir jāapmierina, jo, redzi, es tā esmu iedomājusies un man vajag panākt savu. ????