www.sudzibas.lv SVAROVSKI klientu apkalpošana

SVAROVSKI - klientu apkalpošana

Sanāca baigi nesmukumi!
ļoti daudzas reizes biju iepirkusies salonveikalā SVAROVSKI, kurš atrodas T/C "Galerija Centrs"...
Biju nopirkusi auskariņus, taču pēc apmēram 3 mēnešiem, abiem auskariem - vienādās vietās izkrita kristāli, kā zināms, garantija ir 2 gadi! Aiznesu auksariņus atpakaļ, pērdevējas sacīja, ka ekspertīze tiks veikta 2 nedēļu laikā un tad man tiks zvanīts...tā arīgaidīju eksperta slēdzienu! pagāja 2 nedēļas..nekā!!! nu neko...visādi jau var gadīties...gaidīju nākamo nedēļu - atkal nekā...gaidīju arī 4. nedēļu...un arī nekā! Nu neko...gāju un jautāju, kas noticis..? man atbildēja (krieviski, kaut arī ļoti švaki pārzinu krievu valodu), ka auskari ir Austrijā, ofisā, mēs jums zvanīsim, tiklīdz būs! OK...tā arī sarunājām...nakamjā dienā zvans - nāciet pakaļ auskariem! ir eksperta slēdziens...aizejot tur - tas bija pilniigs sviests! Saku viņiem - ā, re kā no Austrijas atnāca uzreiz...:) man pārdevēja iedod A4 papīra lapu, uz kuras krievu valodā 3 teikumos uzrakstīts slēdziens, ka tas nav defekts un kristāli izkrituši manas vainas pēc!!!Prasu, kas veica ekspertīzi un kas ir eskperts??!! Ekspertīzi veic un eksperts ir veikala vadītāja!!! pilnīgs šOKS... ..kaa tad tas va būt??saku viņiem, kā man vajag oficiālu ekspertu slēdzienu...un latviešu valodā! aaaarpraac...un tad sākās trakums...uz mani sāka kliegt, kaa man nav kauna uzdrošināties prasīt, ja pati esmu savus kristālus sabojājusi! var jau būt, ka tā arī ir...bet ATTIEKSME...tās visas vecās, ierūsējušās krievu [slēpt]@ pilnīgs vāks!!!
Tā kā esiet uzmanīgi..labāk neielaisties sarunās ar tām trakajām kazām... ;) un nav jau runa par to, ka man tagad vajadzeetu jaunus auskarus, vai naudu atpakaļ...gāju peec jaukas attieksmes, peec saprotosas attieksmes no pārdevējām..unbet tās tik krieviski auro un savā sulā vāras...sviests!

V

Комментарии (4)

M monta 07.02.2010

nu re - saņēmi konkrēti attieksmi un tagad vismaz tev sirdsmiers iestāsies...

E Es 07.02.2010

Pilniigi piekritu !!! Man bija tieshi tada pati situacija. Eksperta sledziena nav, pati vainiga un ta talak...

Man patik SWAROWSKI, bet es to nekad vairs nepirkshu, jo nav pilnigi nekadas garantijas !

Ir tikai q1 garantija- pati vainiga .

I inga 07.02.2010

man arī bija tāds gadijums, tikai citā veikalā, pārdevējas gan tur bija laipnas.

L Laima 09.02.2010

pirmkārt vai vispār tie ir Swarowski?jo tā kā pati esmu saistīta ar tirdzniecību, tad ļoti apšaubu ka zem Swarovski tiek tirgots oriģināls.jo šajos veikalos, virs kuriem ir pat nosaukums Swarovski, pati esmu redzējusi vislētākos suvenīrus ražotus Ķīnā.Man liekas ka te jau darbs ekonomiskai policijai.Katram Swarovski izstrādājumam nāk līdz sertefikāts. arī ķinieši gan tādus piesprauž9protams ka viņi atšķiras pēc izskata) iesaku grieztie gan PTAC gan ekonom.policijā.jums ir iespējas vinnēt.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы